-
Modeli
-
718
-
718 Cayman
9.0 - 8.5l/100 km203 - 193g/km220 kW/300 KMMoč (kW)/Moč (KM)5.1 s - 4.9 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
718 Boxster
9.0 - 8.5l/100 km203 - 194g/km220 kW/300 KMMoč (kW)/Moč (KM)4.9 s - 4.7 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
718 T
9.0 - 8.5l/100 km205 - 194g/km220 kW/300 KMMoč (kW)/Moč (KM)5.1 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
718 Cayman GT4
10.9l/100 km249g/km309 kW/420 KMMoč (kW)/Moč (KM)4.4 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
718 Spyder
10.9l/100 km249g/km309 kW/420 KMMoč (kW)/Moč (KM)4.4 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
718 GTS 4.0
8.1l/100 km246g/km294 kW/400 KMMoč (kW)/Moč (KM)4,5 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
718 Cayman
-
911
-
911 Carrera
8.9l/100 km205g/km331 kW/450 KMMoč (kW)/Moč (KM)3.7 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
911 Turbo
11.1l/100 km254g/km478 kW (680 KM)Moč(kw)/Moč(KM)2.7 sekund (Sport Chrono Package)Pospeševanje 0 - 100 km/h
-
911 Targa
9,0 - 8,0l/100 km208 - 184g/km309 kW (420 KM) pri 6.500 1/minMoč (kW)/Moč (KM)4,4 s - 4,2 s (4,0 s s Sport Chrono Paket)Pospeševanje od 0 - 100 km/h
-
911 Carrera
-
Taycan
-
Taycan
26,8l/100 km0g/km560 kW / 761 KMMoč (kW)/Moč (KM)2.8 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
- E-performance
-
Taycan
-
Panamera
-
Panamera
7.6-7.5l/100 km173-171g/km243 kW/330 KMMoč (kW)/Moč (KM)5.7 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
E-performance
8,1-8,0l/100 km201-197g/kmInteligentno polnjenje domaEnostavne rešitve polnjenje vozila kar domaElektrična infrastukturaVse informacije o polnjenju in hibridni tehnligiji.
-
Panamera
-
Macan
-
Macan
11.0 - 10.0l/100 km249 - 227g/km180 kW/245 KMMoč (kW)/Moč (KM)6.7 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
Macan
-
Cayenne
-
Cayenne
12.7 - 11.7l/100 km289 - 265g/km250 kW/340 KMMoč (kW)/Moč (KM)6.2 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
-
Cayenne Turbo
14.0 - 13.6l/100 km319 - 309g/km404 kW/550 KMMoč (kW)/Moč (KM)4.1 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
- Zvočni sistem BOSE® Surround Sound
-
Cayenne Turbo
-
Cayenne Coupe
9,4 - 9,3l/100 km215 - 212g/km250 kW / 340 KMMoč (kW)/Moč (KM)6,0 sPospeševanje od 0 - 100 km/h
- E-performance
-
Cayenne
-
718
718 Boxster T
220 kW/300 KM
Moč (kW)/Moč (KM)
5.1 s
Pospeševanje 0 - 100 km/h
Zadnji pogon
Pogon
8.2-7.9
l/100 km
187-181
g/km



Tehnični podatki

Manual | PDK | |
---|---|---|
Moč motorja | 220 kW / 300 KM | 220 kW / 300 KM |
Pospeševanje od 0 do 100 km/h | 5.1 s | 4.9 s |
Najvišja hitrost | 275 km/h | 275 km/h |
Poraba goriva v l/100 km | 8.2 l/100 km | 7.9 l/100 km |
CO2 emisije v g/km | 187 g/km | 181 g/km |
Barve in platišča
Lastnosti
- Koncept
- Motor in podvozje
- Udobje

Ideja 718 Boxster T in 718 Cayman T
Zares pomembne stvari se ne zgodijo na konferencah in sestankih. Niso iz bitov in bajtov, niti jih ne najdemo na časovnicah ali v novicah. So iz ovinkov in zavojev. Endorfina in adrenalina.
Ideja 718 Boxster T in 718 Cayman T
Zares pomembne stvari se ne zgodijo na konferencah in sestankih. Niso iz bitov in bajtov, niti jih ne najdemo na časovnicah ali v novicah. So iz ovinkov in zavojev. Endorfina in adrenalina. Dolgih voženj naravnost in kratkih prestavnih poti. Kateri je najljubši cilj? To, da ga sploh ni treba imeti. Pot do tja? Smo okrnili na najpomembnejše: v čistokrvnem športnem avtomobilu, v katerem se lahko odklopite s prestavljanjem v višje prestave. To je Porsche, ki potrebuje le prazno cesto in ničesar več. Razen vas, seveda. Dobrodošli v življenju.
Nova 718 Boxster T in 718 Cayman T sta čistokrvna športna avtomobila. Z enim poslanstvom: voziti zaradi vožnje same. Povsem v skladu s črko T za Touring v napisu. Osrednji del: 4-valjni turbo bokser motor z močjo 220 kW (300 KM), ki je nameščen le nekaj centimetrov za voznikom. In njegovo težišče? Nizko. S športnim podvozjem (20 mm nižje) ste bliže cestišču – in še bliže občutku življenja. Glasba, ki vas ob tem spremlja: njegov športni izpušni sistem, ki kar kliče po svobodi.
Nova 718 Boxster T in 718 Cayman T predstavljata spontano priložnost, da zapustite vsakodnevno rutino. Izredno dinamična. Čistih oblik. Avtentična. Porsche Communication Management (PCM)? Bi vas samo odvrnil od užitka v vožnji. Porschejev menjalnik z dvojno sklopko (PDK)? Lahko – ni pa nujen. Namesto tega: športni sedeži plus, vratne kljuke v obliki zanke, športni volan GT s stikalom za izbiro načina vožnje. To je vse, kar potrebujete, da vam vsakdan ne more več slediti.

Design zunanjosti
Premišljen design pripoveduje zgodbo. Design modelov 718 Boxster T in 718 Cayman T pripoveduje celo dve. Zgodbo o dinamični zgodovini. O osvojenih gorskih dirkah. In nešteto premaganih ovinkih.
Design zunanjosti
Premišljen design pripoveduje zgodbo. Design modelov 718 Boxster T in 718 Cayman T pripoveduje celo dve. Zgodbo o dinamični zgodovini. O osvojenih gorskih dirkah. In nešteto premaganih ovinkih. Hkrati pa opisuje začetek. Začetek novih potovanj, neodkritih poti in neskončnih možnostih. Skratka, spontan začetek poti – ki se ne zaključi še dolgo časa.
Stranska linija modelov 718 Boxster T in 718 Cayman T je elegantna, dominantna in poudarja koncept sredinsko vgrajenega motorja. Koloteki so veliki ter skupaj z 20-palčnimi platišči Carrera S, lakiranimi s temno sivo barvo, in zunanjima vzvratnima ogledaloma poskrbijo za prefinjen videz obeh modelov. Markanten podpis ob strani: dekorativna črta z napisom "718 Boxster T" oz. "718 Cayman T".
Pogled na sprednji del razkrije jasne in markantne linije, značilne za modela 718. Velike odprtine za dovod zraka poskrbijo za optimalen dovod zraka. Blatniki pa poudarjajo design integriranih biksenonskih glavnih žarometov z dnevnimi LED-lučmi.
Širok zadek nosi napis "718 Boxster T" oz. "718 Cayman T" ahatovo sive barve. Dodatna paša za oči: športni izpušni sistem s sredinsko nameščenima dvojnima zaključkoma izpušne cevi črne barve.
Globok, širok, nizek. Samozavesten. Takšen je. Pravi športni avtomobil. Novi 718 Boxster T ali novi 718 Cayman T. Odločen, da vas izstreli v resnično življenje. Takoj ko zavrtite kontaktni ključ.

Design notranjosti
Feng shui? Hygge? Vse lepo in prav, toda včasih je manj več – več prostora za dihanje. Prav zato je design novih modelov 718 Boxster T in 718 Cayman T osredotočen na 3 stvari: vožnjo, vožnjo in še enkrat vožnjo.
Design notranjosti
Feng shui? Hygge? Vse lepo in prav, toda včasih je manj več – več prostora za dihanje. Prav zato je design novih modelov 718 Boxster T in 718 Cayman T osredotočen na 3 stvari: vožnjo, vožnjo in še enkrat vožnjo. To pomeni: izjemno ergonomijo, kratke poti med volanom in prestavno ročico ter neposreden dostop do vseh pomembnih funkcij.
Torej, roke na športni volan GT! Na dosegu roke je tudi stikalo za izbiro načina vožnje, s katerim lahko izbirate med različnimi načini vožnje – Normal, SPORT, SPORT PLUS in Individual. Skrajšana prestavna ročica z rdečo prestavno shemo poudarja športni videz notranjosti.
Notranjost: črna in jasna. Na volanu in prestavni ročici: gladko usnje za prijeten oprijem. Na vratih: preproste vratne kljuke v obliki zanke. Design harmonično zaokrožajo okrasne letvice na armaturni plošči in sredinski konzoli, ki so lakirane s črno barvo z visokim sijajem.
Odklop: da. Utrujenost: ne. Za to poskrbijo športni sedeži plus (2-smerno nastavljivi) z višjimi stranicami in sredinskim delom iz kombinacije trpežnih materialov Sport-Tex ali opcijski prilagodljivi športni sedeži plus (18-smerno nastavljivi). Ali je lahko še bolj športen? Seveda. Kot dodatna oprema so na voljo tudi športni školjkasti sedeži ali posebej lahki školjkasti sedeži iz umetne mase, ojačane s karbonskimi vlakni (CFRP). Pri vseh izvedbah sedežev so vzglavniki opremljeni z napisom "718".
Z opcijskimi paketi notranje opreme lahko poskrbite za lastne barvne poudarke: s kontrastno srebrno GT, indijsko rdečo, dirkaško rumeno ali kuščarjevo zeleno barvo. Najdete jih na varnostnih pasovih, okrasnih šivih, vratnih kljukah v obliki zanke, napisu "718" na vzglavnikih in šivih ter na napisu Porsche na predpražnikih. Posebnost: tudi okrasni šivi na sredinskem delu sedeža iz kombinacije materialov Sport-Tex s črtastim vzorcem so kontrastne barve.
Po želji lahko notranjost vozila dopolnite tudi z elementi iz alkantare, ki so bili preverjeni že v športnem avtomobilizmu.

Motor
Osrednji del vsakega vozila Porsche: motor. Tudi pri novih modelih 718 Boxster T in 718 Cayman T je 2,0-litrski turbo bokser motor nameščen le nekaj centimetrov za vami. Vgrajen je nizko.
Motor
Osrednji del vsakega vozila Porsche: motor. Tudi pri novih modelih 718 Boxster T in 718 Cayman T je 2,0-litrski turbo bokser motor nameščen le nekaj centimetrov za vami. Vgrajen je nizko. Za optimalno težišče. Z neposrednim vbrizgavanjem bencina (DFI), tehnologijo VarioCam Plus in integriranim sistemom mazanja s suhim karterjem.
Za zmanjšanje emisij trdnih delcev so modeli 718 T opremljeni s filtrom za trdne delce in tako izpolnjujejo zahteve emisijskega standarda Euro 6d-TEMP. Postopek regeneracije filtra za trdne delce poteka samodejno in neopazno. Modeli 718 T z 0 na 100 km/h pospešijo v 5,1 s. Z menjalnikom z dvojno sklopko (PDK) in funkcijo Launch Control pa celo v 4,7 s.
To omogoča motor z močjo 220 kW (300 KM) in največjim navorom 380 Nm, ki je zahvaljujoč turbopolnilniku na voljo od 1.950 pa vse do 4.500 1/min. Pridruži se mu še karakteristika motorja z visokim številom vrtljajev, značilna za športne avtomobile. Povzetek: visok tlak in visoko število vrtljajev ob dobrem doziranju moči. Ter največja hitrost 275 km/h pri 6.500 1/min. Tako hitro si lahko zbistrite misli.

Podvozje
Določenih stvari ne more simulirati prav nobena aplikacija. Na primer ostrega ovinka na idealnem poteku poti.
Podvozje
Določenih stvari ne more simulirati prav nobena aplikacija. Na primer ostrega ovinka na idealnem poteku poti. Prav tukaj, v skrajni točki ovinka, se pokažejo odlike športnega vozila s sredinsko vgrajenim motorjem: nizka masa, nizko težišče na sredini vozila, širok kolotek, dolga medosna razdalja – ter seveda natančno in agilno podvozje.
Športno podvozje PASM
Nova 718 Boxster T in 718 Cayman T sta zahvaljujoč športnemu podvozju PASM popolnoma usklajena s cesto. Karoserija je še 20 mm nižja kot pri osnovnih modelih 718. Sistem PASM (Porsche Active Suspension Management) – elektronsko nastavljanje sistema blažilnikov – neprekinjeno uravnava moč blaženja za vsako kolo posebej – glede na razmere na cestišču in način vožnje. Sistem PASM ima 2 nastavitvi, ki ju lahko upravljate s tipko v sredinski konzoli. V običajnem načinu je blaženje športno-udobno, v športnem pa športno-togo. Rezultat, ki ga občuti voznik: večja stabilnost vozila, več udobja in več moči.
Porsche Torque Vectoring (PTV)
Serijski sistem PTV (Porsche Torque Vectoring) povečuje vozno dinamiko in stabilnost. Deluje na osnovi variabilnega porazdeljevanja momenta na zadnji kolesi in mehanske prečne zapore diferenciala na zadnji premi. Pri dinamični vožnji sistem ob zasuku volana rahlo zavira zadnje kolo na notranji strani ovinka. Zadnje kolo na zunanji strani ovinka tako pridobi večjo pogonsko moč in dodatno vrtilno količino v izbrano smer. Za neposredno in dinamično krmiljenje pri vožnji skozi ovinek.
Mehansko uravnavana prečna zapora diferenciala na zadnji premi, ki je del sistema PTV, ima asimetričen zaporni učinek. Ta omogoča večjo vlečno silo, npr. pri pospeševanju iz ovinka in na različnih cestnih površinah. Rezultat: visoka stopnja prečnodinamičnega stabiliziranja vozila in odlična vlečna sila. Visoka stopnja agilnosti pri vseh hitrostih – z natančno vodljivostjo in uravnoteženim odzivanjem vozila ob spremembah obremenitve. Ter seveda izjemno veliko veselja pri vožnji skozi ovinek.

Stikalo za izbiro načina vožnje
Preklopite stikalo. Ven iz štirih sten. Na odprte ravnine. In seveda v ovinke. Zahvaljujoč stikalu za izbiro načina vožnje na športnem volanu GT lahko izbirate med štirimi nastavitvami: ...
Stikalo za izbiro načina vožnje
Preklopite stikalo. Ven iz štirih sten. Na odprte ravnine. In seveda v ovinke. Zahvaljujoč stikalu za izbiro načina vožnje na športnem volanu GT lahko izbirate med štirimi nastavitvami: Normal, SPORT, SPORT PLUS in Individual, s katerim lahko vozilo še natančneje prilagodite svojemu osebnemu načinu vožnje.
V načinu SPORT postane elektronsko krmiljenje motorja intenzivnejše, dinamika motorja neposrednejša in aktivira se športni izpušni sistem.
V načinu SPORT PLUS lahko 718 Boxster T in 718 Cayman T razvijeta celoten potencial moči. Motor, podvozje, športni izpušni sistem – vse je 100 % usmerjeno v zmogljivost. Rezultat: še športnejše blaženje in še boljša vozna dinamika.
Način Individual sledi vašemu načinu vožnje: po svojih željah lahko izberete in shranite različne nastavitve vozila.

Porsche Connect
Iz vsakdana v resnično življenje. Brez e-sporočil, brez klepetov, brez novic. Za vse, ki si tega vseeno želijo, pa novi modeli 718 T omogočajo povezavo z digitalnim svetom in vsemi njegovimi možnostmi.
Iz vsakdana v resnično življenje. Brez e-sporočil, brez klepetov, brez novic. Za vse, ki si tega vseeno želijo, pa novi modeli 718 T omogočajo povezavo z digitalnim svetom in vsemi njegovimi možnostmi. Včasih je preprosto dovolj, da se le odklopite – v pravem pomenu besede.
Porsche Communication Management (PCM)
Predstavlja osrednjo enoto za upravljanje zvočnih, navigacijskih in komunikacijskih sistemov ter številnih storitev Car Connect, na primer storitve za lociranje vozila s pomočjo pametnega telefona. Na voljo je po želji in brez doplačila.
Navigacija s sistemom Porsche Connect
Zahvaljujoč prometnim informacijam v realnem času vas opcijski navigacijski modul s sistemom Porsche Connect hitreje pripelje na cilj in vam omogoča uporabo številnih storitev Porsche Connect.
Dodatne informacije o različnih storitvah in aplikacijah najdete na www.porsche.com/connect.

Zvočni sistemi
Če ne želite, da za glasbo med vožnjo poskrbi surov zvok športnega izpušnega sistema, imate na voljo zvočni paket plus s 6 zvočniki, ki zagotavljajo, da je zvočna slika popolnoma prilagojena notranjosti vozila.
Zvočni sistemi
Če ne želite, da za glasbo med vožnjo poskrbi surov zvok športnega izpušnega sistema, imate na voljo zvočni paket plus s 6 zvočniki, ki zagotavljajo, da je zvočna slika popolnoma prilagojena notranjosti vozila.
Opcijski zvočni sistem BOSE® Surround Sound je bil razvit posebej za modele 718 in zagotavlja skupno moč 505 W. Vključuje 10 popolnoma aktivnih zvočnikov in ojačevalnih kanalov, vključno s patentiranim, kakovostnim nizkotonskim zvočnikom z močjo 100 W in integriranim v karoserijo vozila.
Predvajanje zvoka na najvišji ravni pa zagotavlja opcijski zvočni sistem Burmester® High-End Surround Sound. V številkah: 12-kanalni ojačevalnik s skupno močjo 821 W, 12 zvočnikov, vklj. z aktivnim globokotonskim zvočnikom in 300 W ojačevalnikom razreda D, več kot 1.340 cm² membranske površine, frekvenčna krivulja od 35 Hz do 20 kHz.