Panamera GTS Sport Turismo

338 kW/460 KM

Moč (kW)/Moč (KM)

4.1 s

Pospeševanje 0 - 100 km/h

Aktivni štirikolesni pogon

Pogon

12.7 - 12.2

l/100 km

288 - 278

g/km

Panamera GTS

Tehnični podatki

Medosna razdalja: 2,950 mm
Dolžina: 5,053 mm Višina: 1,422 mm
PDK
Moč motorja 338 kW / 460 KM
Pospeševanje od 0 do 100 km/h 4.1 s
Najvišja hitrost 292 km/h
Poraba goriva v l/100 km 12.7 - 12.2
CO2 emisije v g/km 288 - 278

Barve in platišča

Lastnosti

Ideja Panamera GTS

Če si v življenju zastavite visoke cilje, se morate z njimi spopasti pogumno in z veliko mero strasti. Panamera je dokaz za to. Od prve sekunde je brezkompromisno ubirala svojo pot in združevala navidezna nasprotja: zmogljivost in udobje, dinamiko in učinkovitost, delo in družino.

Ideja Panamera GTS

Če si v življenju zastavite visoke cilje, se morate z njimi spopasti pogumno in z veliko mero strasti. Panamera je dokaz za to. Od prve sekunde je brezkompromisno ubirala svojo pot in združevala navidezna nasprotja: zmogljivost in udobje, dinamiko in učinkovitost, delo in družino.

Če si želite doseči visoko zastavljene cilje, morate ostati osredotočeni. Na svoje prednosti. Na najpomembnejše. To odlično ponazarjajo tri črke, ki so skupaj z imenom Porsche pisale zgodovino na dirkalni stezi in izven nje: GTS. To je vedno bil naš sinonim za neposreden, neokrnjen, izjemen užitek v vožnji, ki največjo zmogljivost na dirkalni stezi združuje z odlično športno zmogljivostjo v vsakdanjem življenju.

Združitev koncepta Panamere z načelom GTS je našim inženirjem ponovno predstavljala stvar časti in izziv. Rezultat: nova Panamera GTS in nova Panamera GTS Sport Turismo.

Dva modela, ki na neverjeten način združujeta dva svetova ter se zavzemata za čisto in dinamično doživetje vožnje.

Panamera GTS

Design zunanjosti

Posebna dinamika novih modelov Panamera GTS je jasna že na prvi pogled — predvsem zaradi črne kontrastne barve. Elementi, kot so okrasne letvice na stranskih oknih, stranske odprtine za odvod zraka, napisi na zadku in zaključki cevi športnega izpušnega sistema, so črne barve (visok sijaj). 

Design zunanjosti

Posebna dinamika novih modelov Panamera GTS je jasna že na prvi pogled — predvsem zaradi črne kontrastne barve. Elementi, kot so okrasne letvice na stranskih oknih, stranske odprtine za odvod zraka, napisi na zadku in zaključki cevi športnega izpušnega sistema, so črne barve (visok sijaj). Poleg tega je spodnji del modelov Panamera GTS matirane črne barve, vklj. z 20-palčnimi platišči Panamera Design. Zatemnjeni so tudi zadnje luči in značilen svetlobni segment na zadnjem delu. Po želji lahko svojemu vozilu dodate tudi zatemnjene glavne LED-žaromete z matričnim snopom, vklj. s sistemom Porsche Dynamic Light System Plus.

Oba modela GTS sta serijsko opremljena s paketom SportDesign z značilnim sprednjim in zadnjim delom. Prilagodljiv zadnji usmernik zraka Panamere GTS se v končnem položaju razdeli, zaradi česar se zdi še širši — s tem učinkovito zmanjša vzgon na zadnji premi. Prilagodljiv usmernik zraka nad zadnjim steklom Panamere GTS Sport Turismo zagotavlja izjemno stabilnost vozila.

Ob modela zaznamujejo zmogljive zavore z rdečimi zavornimi čeljustmi in 10 mm nižje športno podvozje s prilagodljivim zračnim vzmetenjem. Opcijski napis "GTS" na spodnjem robu sprednjih vrat zaokroža celotno športno podobo vozila.

Panamera GTS

Design notranjosti

Posebna moč Panamere pri združevanju nasprotij je opazna takoj ob vstopu vanjo: premišljena ergonomija in izjemno udobje v kombinaciji z očitno športno zmogljivostjo.

Design notranjosti

Posebna moč Panamere pri združevanju nasprotij je opazna takoj ob vstopu vanjo: premišljena ergonomija in izjemno udobje v kombinaciji z očitno športno zmogljivostjo.

Primer: kombinacija črnega usnja z alkantaro, prilagodljivi športni sedeži z napisom "GTS" na vzglavnikih sprednjih in zunanjih zadnjih sedežev (po želji tudi na zadnjih športnih sedežih Panamere GTS Sport Turismo) ter okrasne in vstopne letve iz eloksiranega krtačenega aluminija črne barve. Tudi volanski obroč večfunkcijskega volana in stropna obloga sta iz alkantare.

Dodatna oprema: pri modelih Panamera GTS lahko izbirate med paketoma opreme dveh različnih barv. Sem spadajo šivi na armaturni plošči, vratne obloge, sedeži, naslon za roke v sredinski konzoli in predpražniki karminsko rdeče ali voščeno bele barve. Enake barve so tudi šivi na vzglavnikih štirih sedežev z napisom "GTS". Barvno usklajeni varnostni pasovi štirih sedežev so karminsko rdeče ali voščeno bele barve.

Za modele Panamera GTS lahko po želji izberete tudi usnjeno ali dvobarvno notranjost oz. notranjost iz usnja Club Leather, ki je na voljo za ostale modele Panamera — brez dodatkov iz alkantare.

Pogon in podvozje

Ne gre le za to, kam greste. Ampak tudi za to, koliko dinamike in užitka v vožnji občutite na poti tja. Tukaj pa v ospredje stopijo novi modeli Panamera GTS. Zasnovani za čisto športno zmogljivost — in pospešen utrip srca. 

Ne gre le za to, kam greste. Ampak tudi za to, koliko dinamike in užitka v vožnji občutite na poti tja. Tukaj pa v ospredje stopijo novi modeli Panamera GTS. Zasnovani za čisto športno zmogljivost — in pospešen utrip srca.

Poganja jih 4,0-litrski biturbo motor V8. Dvospiralni turbini sta nameščeni med vrstama valjev, zaradi česar je pot izpušnih plinov do turbopolnilnikov kratka, rezultat pa je hitrejša odzivnost. Popolnoma ločeno dovajanje izpušnih plinov do rotorjev turbine tako prepreči pomanjkljivosti ob spremembi obremenitve, ki so značilne za 8-valjne motorje. Visok navor 620 Nm zagotavlja že v območju nizkega števila vrtljajev. Moč motorja: 338 kW (460 KM).

Krmiljenje motorja je bilo posebej prilagojeno modelom GTS — za zaznavne, neposredne nastavitve motorja in še hitrejšo rast navora. Spremembe, ki jih je mogoče slišati v zvoku motorja. Športni izpušni sistem poleg tega v načinu SPORT PLUS ustvarja zvok, ki je podoben tistemu iz športnega avtomobilizma in po katerem se model GTS razlikuje od drugih modelov Panamera.

Uskladitev 8-stopenjskega menjalnika z dvojno sklopko (PDK) je v modelih GTS zasnovana še športneje. Program SPORT PLUS, ki je del serijskega paketa Sport Chrono, med drugim zagotavlja še hitrejše prestavne čase.

8-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko

Večja moč iz motorjev je smiselna le, če veš, kam z njo. In sicer hitro in učinkovito. Zato so novi modeli Panamera opremljeni z novim 8-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko (PDK), ki neizmerno moč motorjev pretvarja v pospeševanje, primerno za športne avtomobile.

8-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko

Večja moč iz motorjev je smiselna le, če veš, kam z njo. In sicer hitro in učinkovito. Zato so novi modeli Panamera opremljeni z novim 8-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko (PDK), ki neizmerno moč motorjev pretvarja v pospeševanje, primerno za športne avtomobile.
Prestave od 1 do 6 so zasnovane športno, pri čemer je največjo hitrost mogoče doseči v 6. prestavi. Prestavno razmerje za 7. in 8. prestavo je daljše in zagotavlja nizko število vrtljajev, tudi pri velikih hitrostih – za učinkovito in udobno vožnjo na dolge razdalje. Natančno prestavljanje poteka v milisekundah in brez zaznavne prekinitve prenosa vlečne sile – kot se za športno vozilo spodobi.

Porsche Active Suspension Management (PASM)

PASM je elektronski sistem za uravnavanje blaženja. Aktivno in kontinuirano uravnava moč blaženja za vsako kolo posebej – glede na stanje cestišča in način vožnje. Zmanjšano gibanje karoserije in s tem več udobja na vseh 4 sedežih.

Porsche Active Suspension Management (PASM)

PASM je elektronski sistem za uravnavanje blaženja. Aktivno in kontinuirano uravnava moč blaženja za vsako kolo posebej – glede na stanje cestišča in način vožnje. Zmanjšano gibanje karoserije in s tem več udobja na vseh 4 sedežih.

Na voljo so 3 nastavitve: "Normal", "SPORT" in "SPORT PLUS". Senzorji zaznavajo gibanje karoserije, na primer pri hitrem pospeševanju, zaviranju, hitri vožnji skozi ovinke ali na neravnem cestišču. Krmilnik sistema Porsche 4D Chassis Control pri tem izračuna trenutno vozno situacijo in glede na izbrani način uravnava trdoto blaženja. Z občutnim rezultatom: večja stabilnost vozila, več udobja in večja zmogljivost.

Asistenčni sistemi

V modelih Panamera GTS lahko izbirate med vsemi asistenčnimi sistemi, kot so npr. Porsche Inn°Drive, vklj. s tempostatom z uravnavanjem razdalje, asistenca za menjavo voznega pasu, asistenca za ohranjanje smeri vožnje ali parkirna asistenca, vklj. s sistemom Surround View.

Asistenčni sistemi

V modelih Panamera GTS lahko izbirate med vsemi asistenčnimi sistemi, kot so npr. Porsche Inn°Drive, vklj. s tempostatom z uravnavanjem razdalje, asistenca za menjavo voznega pasu, asistenca za ohranjanje smeri vožnje ali parkirna asistenca, vklj. s sistemom Surround View.

Nov projicirni sistem je prvič na voljo za vse modele Panamera: tehnična posebnost. Visokokakovosten barvni zaslon vse informacije, pomembne za vožnjo, posreduje neposredno v vidno polje voznika. Zaslon je viden z razdalje pribl. 2,3 m. Omogoča nastavljanje višine, osvetlitve in kota zasuka ter vključuje štiri predhodne nastavitve (običajni prikaz, kompaktni prikaz, prikaz Sport Chrono, individualni prikaz), s katerimi lahko po želji prikažete različne informacije.

Projicirni sistem je vgrajen v armaturno ploščo in komajda opazen, tako da ne vpliva na videz notranjosti.

orsche InnoDrive, vklj. s tempostatom z uravnavanjem razdalje

Kdor vozi Porsche, se želi voziti. Bolj kot je športen, udoben, učinkovit in varen, toliko bolje. Porsche InnoDrive je pri vožnji v pomoč na povsem nov način.

orsche InnoDrive, vklj. s tempostatom z uravnavanjem razdalje

Kdor vozi Porsche, se želi voziti. Bolj kot je športen, udoben, učinkovit in varen, toliko bolje. Porsche InnoDrive je pri vožnji v pomoč na povsem nov način.

Sistem z dodatnimi, inovativnimi funkcijami razširja obseg tempostata z uravnavanjem razdalje.

Vašo hitrost vožnje prilagaja vnaprej. S pomočjo navigacijskih podatkov ter informacij sistema radarskih in video senzorjev sistem Porsche InnoDrive omejitve hitrosti in potek poti, na primer vzpone ali ostrino ovinkov na vaši poti, pozna, preden jih dosežete. Temu primerno prilagaja tudi strategijo prestavljanja in hitrost Panamere. Za inteligentno vožnjo in občutno večjo učinkovitost.

Občutek med vožnjo je mogoče prilagajati s pritiskom na tipko SPORT. Sistem odvisno od načina izbere optimalne parametre elektronskega krmiljenja motorja, izbire prestave, vklj. z inercijsko vožnjo in zaviranjem.

Sistem, ki je v Porsche Panameri vgrajen prvič, s predvidevanjem do 3 km poti optimalno načrtuje čase pospeševanja, konstantne vožnje in zaviranja ter s tem poskrbi za ubrano doživetje vožnje.

Tako lahko prej prepozna prometne znake, ki jih voznik še ne vidi – na primer omejitev hitrosti na naslednjem odseku poti, in s pomočjo te informacije sproži inercijsko vožnjo, s katero prihrani gorivo.

Porsche InnoDrive predstavlja realizacijo učinkovite vožnje, značilne za znamko Porsche – za več udobja in večji užitek v vožnji.

Asistenca za zastoje

V sistem Porsche InnoDrive s tempostatom z uravnavanjem razdalje je vključena tudi asistenca za zastoje. Vozniku je v pomoč pri zastojih na večjih regionalnih cestah in avtocestah.

Sistem vozilo pri hitrosti do pribl. 60 km/h znotraj sistemskih omejitev z rahlim korigiranjem krmiljenja ohranja na sredini voznega pasu, uravnava razdaljo do spredaj vozečih vozil in sledi koloni vozil pred vozilom. Asistenca za zastoje se pri tem ravna po talnih označbah na cestišču in ostalih vozilih na voznem pasu. Za občutno razbremenitev voznika in več udobja na daljših vožnjah.

Tempostat z uravnavanjem razdalje (ACC)

Sistem povsem samodejno uravnava hitrost vašega modela Panamera glede na razdaljo do spredaj vozečega vozila. Radarski senzorji na sprednjem delu vozila nadzorujejo območje pred vašim vozilom. Če ste nastavili določeno hitrost in se približujete počasnejšemu vozilu pred vami, sistem z odvzemom plina ali z rahlim zaviranjem zmanjšuje hitrost vozila. In sicer, dokler ni dosežena predhodno nastavljena razdalja.

Tempostat z uravnavanjem razdalje (ACC)

Sistem povsem samodejno uravnava hitrost vašega modela Panamera glede na razdaljo do spredaj vozečega vozila. Radarski senzorji na sprednjem delu vozila nadzorujejo območje pred vašim vozilom. Če ste nastavili določeno hitrost in se približujete počasnejšemu vozilu pred vami, sistem z odvzemom plina ali z rahlim zaviranjem zmanjšuje hitrost vozila. In sicer, dokler ni dosežena predhodno nastavljena razdalja.

Panamera sedaj ohranja razdaljo do spredaj vozečega vozila. Če to še naprej zavira, tempostat z uravnavanjem razdalje še naprej zmanjšuje hitrost – vse do mirovanja. Takoj ko je cesta pred vašim vozilom spet prosta, Panamera pospeši do prvotno nastavljene hitrosti.

Kombinirani instrument

Ko analognost sreča digitalnost: nov kombinirani instrument modelov Panamera spominja na Porschejevo zgodovino športnega avtomobilizma – in je hkrati tako moderen, kot je le lahko.

Kombinirani instrument

Ko analognost sreča digitalnost: nov kombinirani instrument modelov Panamera spominja na Porschejevo zgodovino športnega avtomobilizma – in je hkrati tako moderen, kot je le lahko.

V sredini, neposredno v vidnem polju voznika je analogni merilnik števila vrtljajev motorja – popolnoma klasičen, z iglo. Levo in desno sta nameščena visokoločljivostna zaslona. Na zaslonih je po potrebi mogoče prikazati različne informacije, na primer navigacijskega sistema ali asistence za nočno vidljivost.

Levo, tik ob merilniku števila vrtljajev je nameščen merilnik hitrosti. Na sredini merilnika je mogoče prikazati na primer podatke tempostata z uravnavanjem razdalje. Za zaslon na zunanji levi strani je po želji mogoče izbrati prikaz omejitve hitrosti, prepoznavanje prometnih znakov ali zunanjo temperaturo.

Na desni strani so možnosti še bolj raznolike. Na notranjem zaslonu najdete prikaz potovalnega računalnika, prikaz količine goriva ali prikaz dosega. Na zunanji desni strani je mogoče prikazati čas. Poleg tega pa lahko prikažete tudi zemljevid navigacijskega sistema.

Zvočni sistem BOSE® Surround Sound

vočni sistem Surround Sound BOSE® ima 16-kanalni ojačevalnik. Skupna moč: 710 W. 14 zvočnikov, vklj. s pasivnim globokotonskim zvočnikom z močjo 160 W, poskrbi za uravnoteženo zvočno sliko, ki je zvesta originalu.

Zvočni sistem BOSE® Surround Sound

Zvočni sistem Surround Sound BOSE® ima 16-kanalni ojačevalnik. Skupna moč: 710 W. 14 zvočnikov, vklj. s pasivnim globokotonskim zvočnikom z močjo 160 W, poskrbi za uravnoteženo zvočno sliko, ki je zvesta originalu. Patentiran sistem za kompenzacijo hrupa AudioPilot® Noise Compensation Technology stalno meri hrup v notranjosti vozila in predvajanje glasbe avtomatsko prilagaja tako, da vzdržuje natančnost zvoka. V vsaki vozni situaciji. V realnem času. Za dih jemajočo prostorsko 360° doživetje zvoka na vseh 4 sedežih.

Zvočni sistem Burmester® 3D High-End Surround Sound

Koncertna dvorana s 4 najboljšimi sedišči? Panamera. Zvočni sistem Burmester® 3D High-End Surround Sound uprizarja zvok kot v eni izmed najboljših koncertnih dvoran na svetu. Potniki so deležni celotne širine odra s prepoznavno porazdelitvijo instrumentov v prostoru.

Zvočni sistem Burmester® 3D High-End Surround Sound

Koncertna dvorana s 4 najboljšimi sedišči? Panamera. Zvočni sistem Burmester® 3D High-End Surround Sound uprizarja zvok kot v eni izmed najboljših koncertnih dvoran na svetu. Potniki so deležni celotne širine odra s prepoznavno porazdelitvijo instrumentov v prostoru.

Malo tišine za skupno moč 1.455 W, 21 individualno krmiljenih zvočnikov, vključno z aktivnim globokotonskim zvočnikom s 400 W ojačevalnikom razreda D, 2-smerni centralni sistem in več kot 2.500 cm² skupne membranske površine. Tračni visokotonski zvočniki zagotavljajo razpoznavno, jasno in nepopačeno predvajanje visokih tonov z odlično zvočno stabilnostjo. Vsa ohišja zvočnikov so natančno medsebojno uglašena in omogočajo optimalno globokotonsko osnovo, ločljivost tonov in impulzno natančnost. Rezultat je naraven in poln prostorski zvok, tudi pri najvišji glasnosti. Posebej navdušujoče je novo 3D doživetje zvoka, ki nastaja s pomočjo zvočnikov, integriranih v strešne stebričke, in posebnega 3D algoritma.

Tudi vizualno na najvišji ravni. Obroba pokrova zvočnika sveti v beli ali – v kombinaciji z opcijsko ambientno osvetlitvijo – v 7 razpoložljivih barvah. Brezkompromisno razkošje zvoka in designa.

Novi Porsche Communication Management (PCM)

Sistem PCM – osnova za Porsche Connect – predstavlja osrednjo enoto za upravljanje avdio enot, navigacije in komunikacijskih funkcij. Nova generacija s spletno navigacijo, pripravo za mobilni telefon, avdio vmesnikom in glasovnim upravljanjem ima visokoločljivosten 12-palčni zaslon na dotik, s katerim je mogoče preprosto upravljati večino funkcij vozila.

Sistem PCM – osnova za Porsche Connect – predstavlja osrednjo enoto za upravljanje avdio enot, navigacije in komunikacijskih funkcij. Nova generacija s spletno navigacijo, pripravo za mobilni telefon, avdio vmesnikom in glasovnim upravljanjem ima visokoločljivosten 12-palčni zaslon na dotik, s katerim je mogoče preprosto upravljati večino funkcij vozila.

Pripomočki na personaliziranem začetnem zaslonu omogočajo preprost in hiter dostop do najpomembnejših individualnih funkcij. V kombinaciji z opcijsko 4-consko klimatsko napravo je nov tudi dodaten zaslon na dotik zadaj. Potniki lahko na njem preprosto upravljajo na primer klimatiziranje in funkcije sistema Infotainment.

Med vožnjo lahko uživate v različnih aplikacijah sistema Infotainment ter poslušate radio ali svojo najljubšo glasbo na CD-ju/DVD-ju, SD-kartici, internem trdem disku (jukebox) s kapaciteto 10 GB, AUX-vhodu ali USB-priključku, na primer za iPod®/iPhone®. Upravljanje poteka enostavno, in sicer preko 12-palčnega zaslona na dotik, vrtljivega/pritisnega gumba ali glasovnega upravljanja.

Connect Plus

Modul Connect Plus zagotavlja maksimalno povezljivost v vozilu Porsche. Vključuje telefonski modul LTE s čitalnikom SIM-kartic za enostavnejše upravljanje in optimirano kakovost govora ter brezžični dostop do interneta. Preko WLAN-naprav, kot so prenosni ali tablični računalnik oz. pametni telefon, lahko v vozilu uporabljate tudi internet – če je potrebno, tudi istočasno.

Connect Plus

Modul Connect Plus zagotavlja maksimalno povezljivost v vozilu Porsche. Vključuje telefonski modul LTE s čitalnikom SIM-kartic za enostavnejše upravljanje in optimirano kakovost govora ter brezžični dostop do interneta. Preko WLAN-naprav, kot so prenosni ali tablični računalnik oz. pametni telefon, lahko v vozilu uporabljate tudi internet – če je potrebno, tudi istočasno.

Držalo za pametni telefon v sredinski konzoli signal mobilnega telefona prenese na zunanjo anteno vozila ter tako varčuje z energijo baterije in omogoča optimalen sprejem telefonskih klicev. Pametni telefon lahko priključite, da ga napolnite ali pa predvajate želene vsebine.

Modul Connect Plus poleg navedenega omogoča tudi uporabo številnih storitev Porsche Connect. V vašem vsakdanjiku vam tako ostane več časa, saj lahko večopravilnost prepustite svojemu športnemu avtomobilu – za več časa za vožnjo s Porschejem.

Dodatne informacije o modulu Connect Plus najdete na www.porsche.com/connect.

Storitve

S sistemom Porsche Connect in modulom Connect Plus imate dostop do uporabnih storitev, na primer prometnih informacij v realnem času. Tako že pred pričetkom vožnje veste, po kateri poti najhitreje prispete na cilj. Med vožnjo se prometne informacije v realnem času redno posodabljajo, s čimer se optimira tudi vaša pot.

Storitve

S sistemom Porsche Connect in modulom Connect Plus imate dostop do uporabnih storitev, na primer prometnih informacij v realnem času. Tako že pred pričetkom vožnje veste, po kateri poti najhitreje prispete na cilj. Med vožnjo se prometne informacije v realnem času redno posodabljajo, s čimer se optimira tudi vaša pot.

Za boljšo orientacijo med vožnjo ali na cilju poskrbita GOOGLE® Street View in GOOGLE® Earth s 360° prikazom in satelitskimi posnetki v prikazu zemljevida sistema PCM. GOOGLE® Street View je zaradi vaše varnosti na voljo le, ko vozilo miruje.

Dodatne informacije o razpoložljivih storitvah in aplikacijah najdete na www.porsche.com/connect.

Porsche Exclusive

Naše bogate izkušnje segajo daleč nazaj. Porsche se je namreč že od vsega začetka posvetil izpolnjevanju želja kupcev. Do leta 1986 smo to še imenovali Program posebnih želja (Sonderwunschprogramm), danes pa ga imenujemo Ekskluzivna manufaktura Porsche (Porsche Exclusive Manufaktur). Filozofija je ostala. Roko na srce.

Porsche Exclusive

Naše bogate izkušnje segajo daleč nazaj. Porsche se je namreč že od vsega začetka posvetil izpolnjevanju želja kupcev. Do leta 1986 smo to še imenovali Program posebnih želja (Sonderwunschprogramm), danes pa ga imenujemo Ekskluzivna manufaktura Porsche (Porsche Exclusive Manufaktur). Filozofija je ostala. Roko na srce.

Radi imamo to, kar počnemo. Radi imamo svoje delo. Z enako pozornostjo se posvečamo vsakemu šivu, vsakemu kvadratnemu centimetru usnja, vsakemu še tako majhnemu detajlu. Tako obujamo sanje v življenje. In tako ustvarjamo unikate. Iz tovarne.

Seveda je vse to mogoče le z izvirnostjo, inspiracijo in navdušenjem – in vse se začne že pri posvetovanju. Ker imamo vedno pred seboj le eno: vaše želje. Uresničujemo jih mirno in skrbno – z natančnim delom rok in kakovostnimi materiali, kot je usnje, plemeniti les ali aluminij.

Vaša dodana vrednost? Produkt na osnovi predanosti in ročne izdelave. Ali z drugimi besedami: produkt, ki združuje športnost, udobje, design in vaš osebni okus. Torej vozilo znamke Porsche z vašim podpisom.

Ponujamo vam številne možnosti individualizacije: optične in tehnične. Za zunanjost in notranjost vozila. Vse od posamezne spremembe do obsežnih modifikacij.