Panamera 4

243 kW/330 KM

Moč (kW)/Moč (KM)

5,5 s

Pospeševanje 0 - 100 km/h

Na vsa kolesa

Pogon

7,7-7,8

l/100 km

177-175

g/km

Tehnični podatki

Medosna razdalja: 2950 mm
Dolžina: 5049 mm Višina: 1423 mm
PDK
Moč motorja 324 kW (440 KM)
Pospeševanje od 0 do 100 km/h 5.5 s
Najvišja hitrost 262 km/h
Poraba goriva v l/100 km 7,7-7,8
CO2 emisije v g/km 175-177
Cena Od 137.816 EUR

Barve in platišča

Lastnosti

Ideja Panamera

Pred nekaj leti se je na področju limuzin nenadoma vse spremenilo. Veliko, okorno in debelo oblazinjeno se je nenadoma zdelo iz mode. Na cesti ...

Ideja Panamera

Panamera
7,6-7,5

l/100 km

173-171

g/km

Pred nekaj leti se je na področju limuzin nenadoma vse spremenilo. Veliko, okorno in debelo oblazinjeno se je nenadoma zdelo iz mode. Na cesti se je nekaj zgodilo – nekaj precej hitrega in dinamičnega: pripeljal je športni avto. Športni avtomobil s 4 sedeži, nezamenljivo silhueto in voznimi zmogljivostmi, ki so bile sicer znane le pri vozilih znamke Porsche.
Panamera. Je spremenila vse. Predvsem voznike limuzin. Športni duh – poslovno in zasebno – je našel svojega avtomobilskega dvojnika. Pogum za doseganje zmogljivosti je našel nekaj, kar ga lahko uresniči.
Zdaj se spremembe nadaljujejo. V smeri naprej. Na cesti se zopet nekaj dogaja. Za športne voznike – in njihove športne sopotnike – so naši inženirji in oblikovalci ustvarili novo Panamero. S pogumom nove generacije.
Z idejo Panamere so naši inženirji dokazali svoj pogum. S katerim se vedno znova lotevajo stvari in jih izumijo na novo. S povezovanjem očitnih nasprotij: zmogljivosti in udobja, dinamike in učinkovitosti, poklica in družine. Pri tem pa ostajajo zvesti našim koreninam – na primer s kontaktno ključavnico na levi strani in merilnikom števila vrtljajev motorja na sredini – na kratko: z značilno gensko zasnovo vozil znamke Porsche. In rezultat? Edinstvenost. Na Porschejev način.
Z novim sistemom Porsche InnoDrive in drugimi inovativnimi asistenčnimi sistemi vožnja ni le varnejša, učinkovitejša in bolj sproščena – ampak tudi bolj navdušujoča. Tipično za Porsche.
In bolj dinamična kot kadar koli prej: zahvaljujoč sistemoma PDCC Sport (Porsche Dynamic Chassis Control Sport) in Porsche 4D Chassis Control ter 3-prekatnemu zračnemu vzmetenju in – prvič v modelu Panamera – krmiljenju zadnje preme.
In ker je Porsche vedno na poti v prihodnost, so novi modeli Panamera s sistemom Porsche Connect popoloma digitalno omreženi.
Nova Panamera. Pogum spremeni vse.

Design zunanjosti

Ali mora športna limuzina dejansko izgledati kot limuzina? Ali naj bo raje bolj atletska? Na primer z napeto strešno linijo z nizkim in harmoničnim ...

Design zunanjosti

Panamera

li mora športna limuzina dejansko izgledati kot limuzina? Ali naj bo raje bolj atletska? Na primer z napeto strešno linijo z nizkim in harmoničnim potekom, ki prej spominja na dvosed?

Silhueta in sorazmerja novih modelov Panamera so še bolj Porschejevski kot kadar koli prej. Jasni robovi luči, močne mišice in izostrena silhueta športnega avtomobila poudarjajo natančnost novega designa.

Medosna razdalja je v primerjavi s predhodnim modelom daljša za 3 cm – krajši previs spredaj in daljši zadaj ustvarjajo optično dinamiko. Z močnejšim skulpturiranjem stranskega dela vozila je to pridobilo tipično Porschejevski pas in lahkotnost.

Markantna prepoznavna značilnost sprednjega dela: glavni LED-žarometi s 4-točkovnimi dnevnimi lučmi, pri Panameri Turbo vključno s sistemom PDLS (Porsche Dynamic Light System).

Značilnosti vseh modelov Panamera: svetlobni segment na zadnjem delu in ozke tridimenzionalne zadnje luči z LED tehnologijo in 4-točkovnimi zavornimi lučmi. Pomični zadnji usmernik zraka, integriran v karoserijo, zmanjša vzgon na zadnji premi pri velikih hitrostih.

Design notranjosti

Design notranjosti

Panamera

Notranjost je bila v celoti prenovljena – in kljub temu ostaja tipična za Porsche. Sredinska konzola se vzpenja. Armaturna plošča je nizka in poudarja širino vozila. Analogni merilnik števila vrtljajev motorja je vgrajen v sredino kombiniranega instrumenta.
Nov je tudi koncept upravljanja: Porsche Advanced Cockpit. Sredinsko konzolo s sistemom Direct Touch Control zaznamujejo površina z videzom stekla in tipke, občutljive na dotik – za neposreden dostop do najpomembnejših funkcij. Vmes: kompaktna izbirna ročica. V armaturni plošči je vgrajen visokoločljivostni 12-palčni zaslon na dotik. V kombinaciji z opcijsko 4-consko avtomatsko klimatsko napravo imajo potniki zadaj na voljo dodaten zaslon na dotik. Dva visokoločljivostna zaslona na desni in levi strani merilnika števila vrtljajev motorja prikazujeta virtualne instrumente, zemljevide in druge informacije.
Predvsem pa je veliko prostora in udobja. Ni ravno značilno za športne avtomobile. A značilno za novo Panamero.

Pogon

"Tako smo vedno delali." Ni ravno stavek, ki bi spodbujal spremembe. Razen pri znamki Porsche. Vedno smo vsako novo generacijo motorjev naredili še ...

Pogon

Panamera
Panamera 4S
8,2-8,1

l/100 km

189-184

g/km

"Tako smo vedno delali." Ni ravno stavek, ki bi spodbujal spremembe. Razen pri znamki Porsche. Vedno smo vsako novo generacijo motorjev naredili še zmogljivejšo, bolj dinamično in učinkovitejšo od prejšnje. Naslednji pomemben korak naprej zdaj dela nova generacija motorjev za modele Panamera.
Povsem nova 6-valjni biturbo motor v Panameri 4S in 8-valjni biturbo motor v Panameri Turbo sta kompaktnejša in lažja od svojih predhodnikov ter opremljena s sistemom VarioCam Plus. Pri obeh je sedaj turbopolnilnik nameščen med vrstama valjev, kar skrajša pot izpušnih plinov do polnilnika – za hitrejše odzivanje.
V 8-valjnem biturbo motorju modela Panamera Turbo so uporabljene dvospiralne turbine. Izpušni plini so pri tem do turbinskega kolesa vodeni ločeno – za optimirano izmenjavo plinov. Rezultat: visok navor že pri nizkem številu vrtljajev motorja.
Prilagodljivo krmiljenje valjev biturbo motorja V8 valje aktivira po potrebi. Primer: ko vozite po mestu, kjer potrebujete manjšo zmogljivost, so v vozilu namesto 8 valjev vključeni le 4. Ko potrebujete več moči, se takoj znova aktivirajo vsi valji.
V novi generaciji motorjev se bencin v zgorevalni prostor vbrizgava neposredno preko osrednjega vbrizgalnega ventila. To izboljšuje vbrizgavanje in zgorevanje zmesi goriva in zraka. Za večjo učinkovitost in boljši izkoristek.
V modelu Panamera 4S Diesel 8-valjni biturbo motor z neposrednim vbrizgavanjem goriva in variabilno turbinsko geometrijo poskrbi za hitrejše odzivanje in visoko zmogljivost v celotnem območju števila vrtljajev – pri zelo visoki stopnji učinkovitosti.
Ko že govorimo o visoki učinkovitosti: za to v vseh motorjih poskrbijo tudi rekuperacija, toplotni management, funkcija auto start-stop in inercijska vožnja ter aktivne lopute za hladen zrak. In užitek v vožnji? Večji kot kadar koli doslej.

8-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko (PDK)

Večja moč iz motorjev je smiselna le, če veš, kam z njo. In sicer hitro in učinkovito. Zato so novi modeli Panamera opremljeni z novim 8-stopenjskim ...

8-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko (PDK)

Panamera

Večja moč iz motorjev je smiselna le, če veš, kam z njo. In sicer hitro in učinkovito. Zato so novi modeli Panamera opremljeni z novim 8-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko (PDK), ki neizmerno moč motorjev pretvarja v pospeševanje, primerno za športne avtomobile.
Prestave od 1 do 6 so zasnovane športno, pri čemer je največjo hitrost mogoče doseči v 6. prestavi. Prestavno razmerje za 7. in 8. prestavo je daljše in zagotavlja nizko število vrtljajev, tudi pri velikih hitrostih – za učinkovito in udobno vožnjo na dolge razdalje. Natančno prestavljanje poteka v milisekundah in brez zaznavne prekinitve prenosa vlečne sile – kot se za športno vozilo spodobi.

Porsche Traction Management (PTM)

Vsi modeli Panamera so opremljeni s sistemom PTM (Porsche Traction Management) – aktivni štirikolesni pogon z elektronsko  ...

Porsche Traction Management (PTM)

Panamera

Vsi modeli Panamera so opremljeni s sistemom PTM (Porsche Traction Management) – aktivni štirikolesni pogon z elektronsko uravnavano lamelno sklopko, ki je krmiljena preko krmilnih polj – za optimalno porazdeljevanje moči v vsaki vozni situaciji. Za odlično vlečno silo na dolgih ravninah, v ozkih ovinkih in na podlagah z različno oprijemljivostjo.
Lamelna sklopka krmili porazdeljevanje pogonske moči med zadnjo in sprednjo premo. Pogoji vožnje so pod stalnim nadzorom, kar omogoča odzivanje na različne vozne situacije. Senzorji med drugim nadzorujejo število vrtljajev vseh 4 koles, vzdolžne in prečne pospeške vozila ter kot zasuka volana. Če se pri pospeševanju zadnji kolesi zavrtita v prazno, se z močnejšim posegom lamelne sklopke več pogonske moči preusmeri naprej.

Podvozje

Ne glede na to, ali ste voznik ali sopotnik na sprednjem ali zadnjem sedežu: v vozilu znamke Porsche bi vsako vožnjo morali občutiti kot ...

Podvozje

Panamera

Ne glede na to, ali ste voznik ali sopotnik na sprednjem ali zadnjem sedežu: v vozilu znamke Porsche bi vsako vožnjo morali občutiti kot športno in ne kot zgolj prevažanje z ene točke na drugo. Udobno, ne utesnjeno.

Podvozje novih modelov Panamera to uravnoteženost med športnostjo in udobjem dosega z lahkoto – in v največji možni meri: z izpopolnjenimi opcijskimi tehnologijami podvozja. Na primer s prilagodljivim zračnim vzmetenjem s 3-prekatno tehnologijo in 60 % večjo prostornino zraka v primerjavi s predhodnikom, novim sistemom PDCC Sport (Porsche Dynamic Chassis Control Sport) in krmiljenjem zadnje preme. Nov je tudi integrirani sistem uravnavanja podvozja Porsche 4D Chassis Control, ki vozno situacijo analizira v vseh 3 dimenzijah – npr. vzdolžno nagibanje, prečno nagibanje in vrtenje vozila okoli navpične osi – ter s pomočjo dobljenih podatkov izračuna optimalno vozno situacijo in v realnem času sinhronizira vse sisteme podvozja: 4. dimenzija. Za optimirano skupno zmogljivost. In za največji možni razmah med športnostjo in udobjem.

Krmiljenje zadnje preme

Prvič v modelih Panamera: opcijsko krmiljenje zadnje preme. V enaki meri povečuje zmogljivost in primernost za vsakodnevne vožnje.

Krmiljenje zadnje preme

Panamera

Prvič v modelih Panamera: opcijsko krmiljenje zadnje preme. V enaki meri povečuje zmogljivost in primernost za vsakodnevne vožnje.

Sistem pri manjših hitrostih zadnji kolesi usmerja v smeri, nasprotni zasuku sprednjih koles. To vodi k navidezno krajši medosni razdalji. Obračalni krog se zmanjša, agilnost se poveča in parkiranje se občutno olajša.

Pri velikih hitrostih sistem zadnji kolesi usmerja v isto smer, kot sta zasukani sprednji kolesi. Navidezno podaljšanje medosne razdalje poveča stabilnost vozila.

Krmiljenje zadnje preme jasno ponazarja, da si stabilnost in agilnost ter zmogljivost in primernost za vsakodnevne vožnje nikakor ne nasprotujejo. Rezultat: večja okretnost in varnejša vožnja v vsakdanjem življenju – in znatno povečanje maksimalnih voznih zmogljivosti.

Porsche Active Suspension Management (PASM)

PASM je elektronski sistem za uravnavanje blaženja. Aktivno in kontinuirano uravnava moč blaženja za vsako kolo posebej – glede na ...

Porsche Active Suspension Management (PASM)

Panamera

PASM je elektronski sistem za uravnavanje blaženja. Aktivno in kontinuirano uravnava moč blaženja za vsako kolo posebej – glede na stanje cestišča in način vožnje. Zmanjšano gibanje karoserije in s tem več udobja na vseh 4 sedežih.

Na voljo so 3 nastavitve: "Normal", "SPORT" in "SPORT PLUS". Senzorji zaznavajo gibanje karoserije, na primer pri hitrem pospeševanju, zaviranju, hitri vožnji skozi ovinke ali na neravnem cestišču. Krmilnik sistema Porsche 4D Chassis Control pri tem izračuna trenutno vozno situacijo in glede na izbrani način uravnava trdoto blaženja. Z občutnim rezultatom: večja stabilnost vozila, več udobja in večja zmogljivost.

Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport), vklj. s Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)

Novi Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport) je sistem ...

Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport), vklj. s Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)

Panamera

Novi Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport) je sistem za uravnavanje podvozja, ki zagotavlja aktivno stabiliziranje nihanja karoserije s posebej športnimi nastavitvami. Nagibanje vozila pri vožnji skozi ovinke zazna že takoj na začetku in jih zmanjšuje. Poleg tega zmanjšuje tudi nihanje vozila na neravni podlagi.

Novost v sistemu so aktivni elektromehanski stabilizatorji z občutno hitrejšim odzivanjem in športno nastavitvijo. Rezultat: izboljšana zmogljivost.

Sistem PTV Plus v kombinaciji z novim sistemom PDCC Sport povečuje vozno dinamiko in stabilnost. Odvisno od kota zasuka in hitrosti vrtenja volana, položaja pedala za plin, vrtenja vozila okoli navpične osi in hitrosti sistem z načrtnim zaviranjem levega oz. desnega zadnjega kolesa izboljšuje krmiljenje in njegovo natančnost. Pri velikih hitrostih in pospeševanju iz ovinka elektronsko uravnavana prečna zapora diferenciala na zadnji premi s popolnoma prilagodljivim porazdeljevanjem momenta dodatno poskrbi za večjo stabilnost in vlečno silo.

Skupni rezultat: visoka stopnja prečnodinamičnega stabiliziranja vozila in s tem mirovanje karoserije. Velika vlečna sila. Visoka stopnja agilnosti pri vseh hitrostih – z natančno vodljivostjo in uravnoteženim odzivanjem vozila ob spremembah obremenitve. Za še več veselja pri vožnji skozi ovinke.

Platišča

Rastemo skupaj z našimi nalogami. Enako velja tudi za platišča nove Panamere. Pnevmatike so postale širše, ...

Platišča

Panamera

Rastemo skupaj z našimi nalogami. Enako velja tudi za platišča nove Panamere. Pnevmatike so postale širše, njihova naležna površina pa večja – za večjo zmogljivost pri pospeševanju in zaviranju. Na voljo so opcijska platišča z različnimi designi, velika do 21 palcev. Za vaš veliki nastop. Panamera 4S in Panamera 4S Diesel sta serijsko opremljeni z 19-palčnimi, Panamera Turbo pa z 20-palčnimi platišči. Material: lahke kovine, seveda. Design: športno-klasičen. Za doplačilo so na voljo tudi druga 19-, 20- in 21-palčna platišča.

Način SPORT

Z izbiro načina SPORT iz nastavitve s poudarkom na udobju preklopite v športno nastavitev. Elektronsko krmiljenje motorja postane še intenzivnejše. 

Način SPORT

Panamera

Z izbiro načina SPORT iz nastavitve s poudarkom na udobju preklopite v športno nastavitev. Elektronsko krmiljenje motorja postane še intenzivnejše. Dinamika motorja postane neposrednejša. Menjalnik PDK v načinu SPORT navzgor prestavlja kasneje, navzdol pa prej. Sistem PASM (Porsche Active Suspension Management) ter opcijska sistema PDCC Sport (Porsche Dynamic Chassis Control Sport) in krmiljenje zadnje preme preklopijo v način Sport. Za športnejše blaženje in bolj neposredno krmiljenje vozila. S tem pa za še agilnejšo vožnjo skozi ovinke.

Paket Sport Chrono, vklj. s stikalom za izbiro načina

Paket Sport Chrono, vklj. s stikalom za izbiro načina

Panamera

Adrenalin s pritiskom na gumb: paket Sport Chrono za še bolj športno nastavitev podvozja, motorja in menjalnika. Vključuje digitalno in analogno štoparico, prikaz vzdolžnih in prečnih pospeškov v kombiniranem instrumentu ter prikaz zmogljivosti za čase krogov v sistemu PCM (Porsche Communication Management).

Novo je stikalo za izbiro načina vožnje z gumbom Sport Response na volanu. Stikalo izhaja iz modela 918 Spyder. Z njim lahko izbirate med 4 načini vožnje: "Normal", "SPORT", "SPORT PLUS" in "Individual", s katerim lahko vozilo še bolj individualno prilagodite svojemu načinu vožnje.

Nova Panamera se z večjo dinamiko in neposrednejšim načinom vožnje odziva že v načinu SPORT. V načinu SPORT PLUS postane motor še bolj energičen, omejevalnik števila vrtljajev pa postane še natančnejši. Sistema PASM (Porsche Active Suspension Management) in PDCC Sport (Porsche Dynamic Chassis Control Sport) sta pripravljena na trše blaženje in neposrednejše krmiljenje. Prilagodljivo zračno vzmetenje višino podvozja uravna na nizki nivo in aktivira tršo nastavitev vzmeti. Krmiljenje zadnje preme se odziva še bolj živahno. Dodatna funkcija: Launch Control. Za optimalno pospeševanje pri speljevanju.

Štoparica na armaturni plošči prikazuje izmerjeni čas vožnje, lahko pa se jo uporablja tudi kot običajno uro. Sistem PCM (Porsche Communication Management) vključuje tudi dodaten prikaz zmogljivosti za pregled, shranjevanje in obdelavo časov krogov ter časov na drugih progah.

SPORT Response
Motor in menjalnik s pomočjo gumba na sredini stikala za izbiro načina na primer pripravite za prehitevanje. To pomeni maksimalno odzivnost – za pribl. 20 sekund.

PSM Sport
Sistem PSM (Porsche Stability Management) v kombinaciji s paketom Sport Chrono vključuje tudi način Sport. Omogoča precej bolj športno vožnjo, sistem PSM pa ostaja aktiven v ozadju. Za še intenzivnejše doživetje vožnje.

Zavore

Že več kot 60 let se trudimo biti še hitrejši. Celo pri upočasnjevanju. Novi modeli Panamera so zato opremljeni z zavornim sistemom ...

Zavore

Panamera

Poraba goriva/emisije* za modele Panamera: mestna vožnja 12,9–12,8–7,9 l/100 km; izvenmestna vožnja 7,3–7,2–5,9–5,8 l/100 km; kombinirana vožnja 9,4–9,3–6,8–6,7 l/100 km; emisije CO2 (kombinirana vožnja) 214–212–178–176 g/km.

Že več kot 60 let se trudimo biti še hitrejši. Celo pri upočasnjevanju. Novi modeli Panamera so zato opremljeni z zavornim sistemom s 6-batnimi aluminijastimi togimi zavornimi čeljustmi "monobloc" spredaj in 4-batnimi aluminijastimi togimi zavornimi čeljustmi "monobloc" zadaj. Zavorni koluti – 360 mm spredaj in 330 mm zadaj pri modelih Panamera 4S ter 410 mm spredaj in 380 mm zadaj pri modelu Panamera Turbo – so notranje hlajeni in z utori. S tem se izboljša zaviranje, tudi pod ekstremnimi pogoji, odvajanje toplote pa je še učinkovitejše. Enodelne zavorne čeljusti so zaprte. Rezultat sta zelo visoka stopnja oblikovne togosti in nizka masa. Hod pedala je napet, odmerjanje zavorne moči zelo natančno, zavorna pot pa neverjetno kratka.

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)

Panamera

Preverjen v športnem avtomobilizmu: opcijski zavorni sistem PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake). Pri novih modelih Panamera imajo naluknjani keramični zavorni koluti sistema PCCB spredaj premer 420 mm oz. zadaj premer 390 mm – za še večjo zavorno moč. Sistem PCCB ima rumene 10-batne aluminijaste toge zavorne čeljusti "monobloc" na sprednji premi in 4-batne aluminijaste toge zavorne čeljusti "monobloc" na zadnji premi. Zagotavljajo občutno večji in predvsem konstanten zavorni tlak med zaviranjem. Ugodnejši pogoji za kratko zavorno pot nastanejo predvsem pri večjih obremenitvah. Poleg tega se poveča stopnja varnosti pri zaviranju pri veliki hitrosti zaradi izredno nizke stopnje slabljenja zavornega učinka sistema PCCB. Dodatno prednost keramičnega zavornega sistema predstavlja izjemno nizka masa zavornih kolutov, ki so za približno 50 % lažji od primerljivih kolutov iz sive litine. Rezultat: boljši oprijem ter izboljšano vozno in kotalno udobje, predvsem na neravnih cestah. Več agilnosti in dodatno izboljšana vodljivost.

Glavni LED-žarometi, vklj. s sistemom PDLS (Porsche Dynamic Light System)

Za doplačilo na voljo za modela Panamera 4S in Panamera 4S Diesel, serijsko ...

Glavni LED-žarometi, vklj. s sistemom PDLS (Porsche Dynamic Light System)

Panamera

Poraba goriva/emisije* za modele Panamera: mestna vožnja 12,9–12,8–7,9 l/100 km; izvenmestna vožnja 7,3–7,2–5,9–5,8 l/100 km; kombinirana vožnja 9,4–9,3–6,8–6,7 l/100 km; emisije CO2 (kombinirana vožnja) 214–212–178–176 g/km.

Za doplačilo na voljo za modela Panamera 4S in Panamera 4S Diesel, serijsko za model Panamera Turbo: glavni LED-žarometi, vključno s sistemom PDLS (Porsche Dynamic Light System) z dinamičnim uravnavanjem svetlobnega snopa, dinamičnimi smernimi lučmi in krmiljenjem zasenčenih žarometov glede na hitrost vožnje. Za boljšo osvetljenost s pomočjo kratkih, stranskih in dolgih luči – ter višjo stopnjo varnosti.

Asistenca za nočno vidljivost

Asistenca za nočno vidljivost vozniku pri vožnji ponoči posreduje informacije o dogajanju zunaj dosega žarometov.

Asistenca za nočno vidljivost

Panamera

Poraba goriva/emisije* za model Panamera 4S: mestna vožnja 10,2–10,1 l/100 km; izvenmestna vožnja 6,8–6,7 l/100 km; kombinirana vožnja 8,2–8,1 l/100 km; emisije CO2 (kombinirana vožnja) 186–184 g/km.

Asistenca za nočno vidljivost vozniku pri vožnji ponoči posreduje informacije o dogajanju zunaj dosega žarometov. Infrardeča kamera tako pešce ali večje živali zazna, preden jih žarometi osvetlijo. Termografska slika v kombiniranem instrumentu vozniku posreduje informacije: zaznano živo bitje je označeno rumeno – pri kritični oddaljenosti od vozila rdeče, poleg tega pa se sproži tudi zvočni signal. V kombinaciji s sistemom PDLS Plus zasveti žaromet, ki je bliže robu cestišča, ali pa pešca na cestišču trikrat kratko osvetli markacijska funkcija žarometov, tako da voznika načrtno opozori nanj.

Tempostat z uravnavanjem razdalje (ACC)

Sistem povsem samodejno uravnava hitrost vašega modela Panamera glede na razdaljo do spredaj vozečega vozila. Radarski senzorji ...

Tempostat z uravnavanjem razdalje (ACC)

Panamera

Sistem povsem samodejno uravnava hitrost vašega modela Panamera glede na razdaljo do spredaj vozečega vozila. Radarski senzorji na sprednjem delu vozila nadzorujejo območje pred vašim vozilom. Če ste nastavili določeno hitrost in se približujete počasnejšemu vozilu pred vami, sistem z odvzemom plina ali z rahlim zaviranjem zmanjšuje hitrost vozila. In sicer, dokler ni dosežena predhodno nastavljena razdalja.

Panamera sedaj ohranja razdaljo do spredaj vozečega vozila. Če to še naprej zavira, tempostat z uravnavanjem razdalje še naprej zmanjšuje hitrost – vse do mirovanja. Takoj ko je cesta pred vašim vozilom spet prosta, Panamera pospeši do prvotno nastavljene hitrosti.

Asistenca za menjavo voznega pasu z asistenco za zavijanje

Asistenca za menjavo voznega pasu s pomočjo radarskih senzorjev nadzoruje ...

Asistenca za menjavo voznega pasu z asistenco za zavijanje

Asistenca za menjavo voznega pasu s pomočjo radarskih senzorjev nadzoruje mrtvi kot in območje za vozilom. Ko želite zamenjati vozni pas, vas sistem z optičnim signalom v zunanjih vzvratnih ogledalih opozori na vozila, ki se hitro približujejo od zadaj ali so v mrtvem kotu. Funkcijo je mogoče aktivirati v sistemu PCM. Za več udobja in višjo stopnjo varnosti, predvsem na avtocestah.

Med zavijanjem pri nizki hitrosti vam je v pomoč asistenca za zavijanje v zadnjem delu vozila. Ko pripeljete v križišče, vas asistenca za zavijanje optično opozori na vozila, ki se približujejo v mrtvem kotu.

Asistenca za ohranjanje smeri vožnje, vklj. s funkcijo prepoznavanja prometnih znakov in z opozorilom za ovinke

Asistenca za ohranjanje smeri vožnje s ...

Asistenca za ohranjanje smeri vožnje, vklj. s funkcijo prepoznavanja prometnih znakov in z opozorilom za ovinke

Panamera

Asistenca za ohranjanje smeri vožnje s pomočjo kamere zaznava omejitvene črte na vozišču. Sistem voznika razbremeni s korigiranjem krmiljenja, s čimer vozilo ohranja na voznem pasu.

Integrirana funkcija prepoznavanja prometnih znakov na osnovi slik kamere in navigacijskih podatkov določa omejitve hitrosti, prepovedi prehitevanja in neposredne zapovedi, npr. table z imeni krajev, ter jih prikaže v kombiniranem instrumentu. Prednost: v nasprotju z informacijami, shranjenimi v bazi navigacijskih podatkov, lahko prepozna tudi začasne omejitve hitrosti.

Opozorilo za ovinke je novost znamke Porsche. Razširja delovanje funkcije prepoznavanja prometnih znakov: na osnovi podatkov iz navigacijskega sistema in prepoznavanja znakov za ovinke s pomočjo kamere sistem pred ozkimi ovinki na zaslonu kombiniranega instrumenta prikaže opozorilo o poteku ovinka. Preden ovinek sploh dosežete.

Parkirna asistenca, vklj. s kamero za vzvratno vožnjo in sistemom Surround View

Parkirna asistenca v vseh modelih Panamera z zvočnim signalom opozarja ...

Parkirna asistenca, vklj. s kamero za vzvratno vožnjo in sistemom Surround View

Panamera

Parkirna asistenca v vseh modelih Panamera z zvočnim signalom opozarja na ovire pred in za vozilom. Opozorilo je zvočno, dodatno pa tudi v optični obliki s shematskim prikazom vozila na osrednjem zaslonu.

Opcijska kamera za vzvratno vožnjo poenostavi natančno vzvratno parkiranje in manevriranje ter pomaga pri priklopu prikolice. Pri tem so v pomoč slika kamere in dinamične vodilne črte na zaslonu sistema PCM, ki prikazujejo predvideno smer vozila in aktualni položaj volana.

Sistem Surround View, ki je na voljo kot opcijska oprema, kamero za vzvratno vožnjo dopolnjuje s 3 dodatnimi kamerami z visoko ločljivostjo, ki so vgrajene v sprednjem delu vozila in na spodnjem delu okvira zunanjih vzvratnih ogledal. Sistem na osnovi informacij vseh 4 kamer izračuna virtualno sliko vozila iz ptičje perspektive in jo prikaže na zaslonu sistema PCM. Poleg tega je mogoče preklapljati med različnimi prikazi kamer, kar na primer zagotavlja večjo preglednost na ozkih izvozih.

Notranjost

Športen za kratek izlet na dirkalno stezo. Udoben za dolgo potovanje štirih oseb. To ni izbira "ali-ali". Ampak Panamera. Njena premišljena ergonomija ...

Notranjost

Panamera

Športen za kratek izlet na dirkalno stezo. Udoben za dolgo potovanje štirih oseb. To ni izbira "ali-ali". Ampak Panamera. Njena premišljena ergonomija športnega avtomobila je osredotočena na voznika in zmogljivost – ne da bi pri tem zanemarila dobro počutje potnikov.

Primer: vzpenjajoča se sredinska konzola za hiter premik roke z volana na izbirno ročico. Nov koncept upravljanja in prikazov: Porsche Advanced Cockpit z novo sredinsko konzolo z videzom stekla in tipkami, občutljivimi na dotik, z logično razporeditvijo. Visokoločljivostni 12-palčni zaslon na dotik. Kombinirani instrument s sredinsko nameščenim analognim merilnikom števila vrtljajev motorja in z 2 visokoločljivostnima zaslonoma levo in desno. Večfunkcijski športni volan.

Kaj še? Odločite se: izvedbe sedežev, usnje ali dvobarvna oprema? Plemenite vrste lesa, aluminij ali karbonska vlakna? Športen? Razkošen? Oboje? Naša bogata paleta možnosti individualizacije izpolni skorajda vse vaše želje.

Ambientna osvetlitev z notranjo svetlobno opremo za zadnji del vozila

Za doplačilo je na voljo ambientna osvetlitev z notranjo svetlobno opremo za zadnji del vozila: neposredna osvetlitev notranjosti, ki še zvišuje stopnjo udobja v vozilu. Pri tem lahko izbirate med 7 barvami luči in sami nastavljate njihovo jakost.

Porsche Rear Seat Entertainment

Velik kino v drugi vrsti: nov sistem Porsche Rear Seat Entertainment je posebej zasnovan za izpolnjevanje visokih zahtev ...

Porsche Rear Seat Entertainment

Panamera

Velik kino v drugi vrsti: nov sistem Porsche Rear Seat Entertainment je posebej zasnovan za izpolnjevanje visokih zahtev v vozilu znamke Porsche ter nudi polno integrirano in povezano ponudbo vsebine sistema Infotainment na poti. Oba sistema je mogoče odstraniti iz držal in tako preprosto uporabljati tako v vozilu kot tudi izven njega.

Porsche Rear Seat Entertainment se preko omrežja WLAN poveže s sistemom PCM (Porsche Communication Management) ter tako omogoči dostop do radia, medijev, navigacije in funkcij vozila Panamera. Dva ločena 10-palčna zaslona na dotik na hrbtni strani naslonjal sprednjih sedežev, interni pomnilnik s kapaciteto 32 GB, reža za kartice microSD in vmesnik mikro USB, Bluetooth® in NFC (Near Field Communication, komunikacija kratkega dosega) ponujajo številne možnosti za razvedrilo. Preko povezave z WLAN-usmerjevalnikom modula Connect Plus pridobite dostop do interneta in s tem tudi okoli milijon aplikacij in iger, filmov in glasbe, zvočnih knjig, elektronskih knjig in pisarniških aplikacij iz trgovine GOOGLE® Play.

Za neomejeno doživetje zvoka je zvok mogoče predvajati preko integriranih zvočnikov, zvočnega sistema vozila ali brezžičnih Bluetooth® slušalk.

Kombinirani instrument

Ko analognost sreča digitalnost: nov kombinirani instrument modelov Panamera spominja na Porschejevo zgodovino športnega ...

Kombinirani instrument

Panamera

Ko analognost sreča digitalnost: nov kombinirani instrument modelov Panamera spominja na Porschejevo zgodovino športnega avtomobilizma – in je hkrati tako moderen, kot je le lahko.

V sredini, neposredno v vidnem polju voznika je analogni merilnik števila vrtljajev motorja – popolnoma klasičen, z iglo. Levo in desno sta nameščena visokoločljivostna zaslona. Na zaslonih je po potrebi mogoče prikazati različne informacije, na primer navigacijskega sistema ali asistence za nočno vidljivost.

Levo, tik ob merilniku števila vrtljajev je nameščen merilnik hitrosti. Na sredini merilnika je mogoče prikazati na primer podatke tempostata z uravnavanjem razdalje. Za zaslon na zunanji levi strani je po želji mogoče izbrati prikaz omejitve hitrosti, prepoznavanje prometnih znakov ali zunanjo temperaturo.

Na desni strani so možnosti še bolj raznolike. Na notranjem zaslonu najdete prikaz potovalnega računalnika, prikaz količine goriva ali prikaz dosega. Na zunanji desni strani je mogoče prikazati čas. Poleg tega pa lahko prikažete tudi zemljevid navigacijskega sistema.

Sedeži

Sprednji sedeži Sprednji sedeži so udobni in zagotavljajo oporo pri dinamični vožnji skozi ovinke, brez omejitev.

Sedeži

Panamera

Sprednji sedeži

Sprednji sedeži so udobni in zagotavljajo oporo pri dinamični vožnji skozi ovinke, brez omejitev. Električno je mogoče nastavljati višino sedeža, naklon sedišča in naslonjala ter vzdolžni položaj sedeža.

Komfortni sedeži

Panamera Turbo je spredaj opremljena s komfortnima sedežema s pomnilno funkcijo, ki sta 14-smerno električno nastavljiva. Poleg tega omogočata nastavljanje vzdolžnega položaja sedišča ter 4-smernih ledvenih opor za voznika in sopotnika. Pomnilna funkcija poleg položaja sedeža shrani tudi položaj volana, obeh zunanjih vzvratnih ogledal in druge individualne nastavitve vozila.

Prilagodljivi športni sedeži

Prilagodljivi športni sedeži (18-smerna električna nastavitev) s pomnilno funkcijo so na voljo kot dodatna oprema in nudijo še boljšo stransko oporo – zaradi višjih stranic sedišča in naslonjala. So električno nastavljivi ter tako zagotavljajo udobje na daljših poteh in natančno prilegajočo se stransko oporo pri vožnji skozi ovinke.

Zadnji sedeži

Njihova glavna značilnost: 2 posamična sedeža. Z veliko prostora za noge in glavo ter dobro stransko oporo pri dinamični vožnji skozi ovinke brez zmanjšanja udobja. Po želji lahko za zadnji del vseh modelov Panamera naročite tudi komfortne sedeže z električnim nastavljanjem naslonjala, nastavljanjem vzdolžnega položaja sedišča in ledveno oporo. Poleg tega lahko – odvisno od opreme – sopotnikov sedež nastavljate tudi iz zadnjega dela vozila. V kombinaciji s prilagodljivimi športnimi sedeži spredaj so tudi zadnji sedeži na voljo v športni izvedbi – z višjimi stranicami.

Ogrevanje in prezračevanje sedežev

Sprednji sedeži novih modelov Panamera so opremljeni s funkcijo ogrevanja sedežev, pri modelu Panamera Turbo je ogrevanje na voljo tudi za zadnje sedeže. Sistem prijetno ogreva sedišče in naslonjalo sedeža. Opcijsko prezračevanje sedežev deluje z aktivnim zračenjem perforiranega sredinskega dela sedeža in naslonjala ter skrbi za prijetno počutje pri sedenju – tudi v vročini.

Masažna funkcija

Komfortni sedež so za doplačilo na voljo tudi z masažno funkcijo – spredaj in zadaj. 10 zračnih blazin v naslonjalu sedeža masira hrbtne mišice. Na izbiro je 5 programov in 5 intenzivnostnih stopenj. Za več udobja pri sedenju in na daljših poteh.

Zvočni sistem BOSE® Surround Sound

Zvočni sistem Surround Sound BOSE® ima 16-kanalni ojačevalnik. Skupna moč: 710 W. 14 zvočnikov, vklj. s pasivnim ...

Zvočni sistem BOSE® Surround Sound

Panamera

Zvočni sistem Surround Sound BOSE® ima 16-kanalni ojačevalnik. Skupna moč: 710 W. 14 zvočnikov, vklj. s pasivnim globokotonskim zvočnikom z močjo 160 W, poskrbi za uravnoteženo zvočno sliko, ki je zvesta originalu. Patentiran sistem za kompenzacijo hrupa AudioPilot® Noise Compensation Technology stalno meri hrup v notranjosti vozila in predvajanje glasbe avtomatsko prilagaja tako, da vzdržuje natančnost zvoka. V vsaki vozni situaciji. V realnem času. Za dih jemajočo prostorsko 360° doživetje zvoka na vseh 4 sedežih.

Zvočni sistem Burmester® 3D High-End Surround Sound

Koncertna dvorana s 4 najboljšimi sedišči? Panamera. Zvočni sistem Burmester® 3D High-End Surround Sound uprizarja ...

Zvočni sistem Burmester® 3D High-End Surround Sound

Panamera

Koncertna dvorana s 4 najboljšimi sedišči? Panamera. Zvočni sistem Burmester® 3D High-End Surround Sound uprizarja zvok kot v eni izmed najboljših koncertnih dvoran na svetu. Potniki so deležni celotne širine odra s prepoznavno porazdelitvijo instrumentov v prostoru.

Malo tišine za skupno moč 1.455 W, 21 individualno krmiljenih zvočnikov, vključno z aktivnim globokotonskim zvočnikom s 400 W ojačevalnikom razreda D, 2-smerni centralni sistem in več kot 2.500 cm² skupne membranske površine. Tračni visokotonski zvočniki zagotavljajo razpoznavno, jasno in nepopačeno predvajanje visokih tonov z odlično zvočno stabilnostjo. Vsa ohišja zvočnikov so natančno medsebojno uglašena in omogočajo optimalno globokotonsko osnovo, ločljivost tonov in impulzno natančnost. Rezultat je naraven in poln prostorski zvok, tudi pri najvišji glasnosti. Posebej navdušujoče je novo 3D doživetje zvoka, ki nastaja s pomočjo zvočnikov, integriranih v strešne stebričke, in posebnega 3D algoritma.

Tudi vizualno na najvišji ravni. Obroba pokrova zvočnika sveti v beli ali – v kombinaciji z opcijsko ambientno osvetlitvijo – v 7 razpoložljivih barvah. Brezkompromisno razkošje zvoka in designa.

Novi Porsche Communication Management (PCM)

Sistem PCM – osnova za Porsche Connect – predstavlja osrednjo enoto za ...

Novi Porsche Communication Management (PCM)

Panamera

Sistem PCM – osnova za Porsche Connect – predstavlja osrednjo enoto za upravljanje avdio enot, navigacije in komunikacijskih funkcij. Nova generacija s spletno navigacijo, pripravo za mobilni telefon, avdio vmesnikom in glasovnim upravljanjem ima visokoločljivosten 12-palčni zaslon na dotik, s katerim je mogoče preprosto upravljati večino funkcij vozila.

Pripomočki na personaliziranem začetnem zaslonu omogočajo preprost in hiter dostop do najpomembnejših individualnih funkcij. V kombinaciji z opcijsko 4-consko klimatsko napravo je nov tudi dodaten zaslon na dotik zadaj. Potniki lahko na njem preprosto upravljajo na primer klimatiziranje in funkcije sistema Infotainment.

Med vožnjo lahko uživate v različnih aplikacijah sistema Infotainment ter poslušate radio ali svojo najljubšo glasbo na CD-ju/DVD-ju, SD-kartici, internem trdem disku (jukebox) s kapaciteto 10 GB, AUX-vhodu ali USB-priključku, na primer za iPod®/iPhone®. Upravljanje poteka enostavno, in sicer preko 12-palčnega zaslona na dotik, vrtljivega/pritisnega gumba ali glasovnega upravljanja.

Connect Plus

Modul Connect Plus zagotavlja maksimalno povezljivost v vozilu Porsche. Vključuje telefonski modul LTE s čitalnikom SIM-kartic za ...

Connect Plus

Modul Connect Plus zagotavlja maksimalno povezljivost v vozilu Porsche. Vključuje telefonski modul LTE s čitalnikom SIM-kartic za enostavnejše upravljanje in optimirano kakovost govora ter brezžični dostop do interneta. Preko WLAN-naprav, kot so prenosni ali tablični računalnik oz. pametni telefon, lahko v vozilu uporabljate tudi internet – če je potrebno, tudi istočasno.

Držalo za pametni telefon v sredinski konzoli signal mobilnega telefona prenese na zunanjo anteno vozila ter tako varčuje z energijo baterije in omogoča optimalen sprejem telefonskih klicev. Pametni telefon lahko priključite, da ga napolnite ali pa predvajate želene vsebine.

Modul Connect Plus poleg navedenega omogoča tudi uporabo številnih storitev Porsche Connect. V vašem vsakdanjiku vam tako ostane več časa, saj lahko večopravilnost prepustite svojemu športnemu avtomobilu – za več časa za vožnjo s Porschejem.

Dodatne informacije o modulu Connect Plus najdete na www.porsche.com/connect.

Storitve

S sistemom Porsche Connect in modulom Connect Plus imate dostop do uporabnih storitev, na primer prometnih ...

Storitve

Panamera

S sistemom Porsche Connect in modulom Connect Plus imate dostop do uporabnih storitev, na primer prometnih informacij v realnem času. Tako že pred pričetkom vožnje veste, po kateri poti najhitreje prispete na cilj. Med vožnjo se prometne informacije v realnem času redno posodabljajo, s čimer se optimira tudi vaša pot.

Za boljšo orientacijo med vožnjo ali na cilju poskrbita GOOGLE® Street View in GOOGLE® Earth s 360° prikazom in satelitskimi posnetki v prikazu zemljevida sistema PCM. GOOGLE® Street View je zaradi vaše varnosti na voljo le, ko vozilo miruje.

Dodatne informacije o razpoložljivih storitvah in aplikacijah najdete na www.porsche.com/connect.

Aplikacije Connect

Sistem Porsche Connect poleg inteligentnih storitev ponuja tudi dve aplikaciji za pametne telefone: Porsche Car Connect ...

Aplikacije Connect

Panamera

istem Porsche Connect poleg inteligentnih storitev ponuja tudi dve aplikaciji za pametne telefone: Porsche Car Connect za priklic podatkov o vozilu in daljinsko upravljanje določenih funkcij vozila preko pametnega telefona ali pametne ure Apple Watch®. Sistem sestavlja tudi sistem PVTS (Porsche Vehicle Tracking System) s funkcijo zaznavanja kraje.

Druga aplikacija je aplikacija Porsche Connect, ki omogoča pošiljanje ciljev vašemu vozilu pred pričetkom poti. Takoj ko svoj pametni telefon povežete s sistemom PCM, se vaši cilji prikažejo v vozilu in lahko neposredno zaženete navigacijo. Tudi koledar pametnega telefona lahko vidite neposredno v sistemu PCM in s shranjenimi naslovi hitro zaženete navigacijo. Aplikacija Porsche Connect z integrirano funkcijo pretakanja glasbe omogoča tudi dostop do milijonov glasbenih posnetkov.

Dodatne informacije o razpoložljivih storitvah in aplikacijah najdete na www.porsche.com/connect.

Porsche Tequipment

S posebej za vaše vozilo Panamera izdelanimi produkti, ki so del programa Porsche Tequipment, lahko svoje vozilo oblikujete ...

Porsche Tequipment

S posebej za vaše vozilo Panamera izdelanimi produkti, ki so del programa Porsche Tequipment, lahko svoje vozilo oblikujete povsem v skladu z vašimi željami. Za produkte iz programa Porsche Tequipment že od vsega začetka veljajo enake smernice kot za vozila: razvoj, testiranja in kontrola v razvojnem centru v Weissachu. S strani istih inženirjev in oblikovalcev znamke Porsche, ki ustvarjajo tudi vozila. Zasnovani so z vidika celotnega vozila in so natančno prilagojeni vašemu vozilu znamke Porsche.

In garancija? Ostaja veljavna v celoti.