Cayenne

250 kW/340 KM

Moč (kW)/Moč (KM)

6.2 s

Pospeševanje 0 - 100 km/h

Aktivni štirikolesni pogon

Pogon

12.7 - 11.7

l/100 km

289 - 265

g/km

Cayenne

Tehnični podatki

Novi Porsche Cayenne
Medosna razdalja: 2895 mm
Dolžina: 4918 mm Višina: 1696 mm
Tiptronic S
Moč motorja 250 kW (340 KM)
Pospeševanje od 0 do 100 km/h 6,2 s (5.9 s, Sport Chrono Package)
Najvišja hitrost 245 km/h
Poraba goriva v l/100 km 9,2-9,0
CO2 emisije v g/km 209-205
Cena Od 93.214 EUR

Barve in platišča

Lastnosti

Zunanjost

Sprednji del vozila je zasnovan na novo in močno poudarjen. Njegovo skoncentrirano moč je mogoče opaziti že v mirovanju. Glavni LED-žarometi so opremljeni z matričnimi LED-lučmi, ki so na voljo za doplačilo.

Zunanjost

Sprednji del vozila je zasnovan na novo in močno poudarjen. Njegovo skoncentrirano moč je mogoče opaziti že v mirovanju. Glavni LED-žarometi so opremljeni z matričnimi LED-lučmi, ki so na voljo za doplačilo.

Ob strani izstopa izostrena strešna linija, ki se položno spušča vse do usmernika zraka nad zadnjim steklom. Enako kot nova vrata in nova platišča z velikostjo do 22 palcev. Za Cayenne so prvič na voljo tudi kombinirane pnevmatike, ki na zadnji premi dosegajo širino do 315 mm. Vsi našteti detajli poudarjajo športni videz vozila.

Zadnji del vozila je popolnoma prenovljen. Pozornost vam bo najprej ukradel značilen svetlobni segment, ki se razprostira čez celoten zadnji del in elegantno poudarja prezenco modela Cayenne. Zadnje luči odlikuje najsodobnejša, natančna LED-tehnologija. Poleg tega pa prevzemajo oblikovalski koncept sprednjih žarometov. Posamezne svetlobne elemente vidite kot tridimenzionalna telesa. Dodaten poudarek designa vozila.

Cayenne ima v primerjavi s predhodnikom širša ramena, zaradi česar je bolj mišičast, bolj atletski in bolj dinamičen.

Notranjost

Kakovostna, športna, ergonomska. Z nizko armaturno ploščo, ki poudarja širino vozila, in vzpenjajočo se sredinsko konzolo za hiter premik roke z večfunkcijskega športnega volana na izbirno ročico.

Notranjost

Kakovostna, športna, ergonomska. Z nizko armaturno ploščo, ki poudarja širino vozila, in vzpenjajočo se sredinsko konzolo za hiter premik roke z večfunkcijskega športnega volana na izbirno ročico.

Izhajamo iz športnega avtomobilizma. Tam smo se naučili, kako pomembno je, da sta si vozilo in njegov voznik čim bliže. Notranjost je praktično razporejena okoli voznika. In tako v celoti usmerjena vanj.

Enako velja za sedeže: športnost z veliko začetnico. Tudi na novi zadnji sedežni klopi, kjer vsako posamezno sedišče sproža občutke športnega avtomobilizma. Ne da bi se pri tem morali odpovedati udobju.

Novost za vse modele Cayenne: koncept upravljanja Porsche Advanced Cockpit. Sredinsko konzolo s sistemom Direct Touch Control zaznamujejo površina z videzom stekla in tipke, občutljive na dotik – za neposreden dostop do najpomembnejših funkcij. Vmes: kompaktna izbirna ročica. Nad sredinsko konzolo je vgrajen sistem PCM (Porsche Communication Management) z 12-palčnim zaslonom na dotik s polno visoko ločljivostjo (full HD), vklj. s spletnim navigacijskim modulom za intuitivno upravljanje. Za večfunkcijskim športnim volanom je kombinirani instrument. Desno in levo od analognega merilnika števila vrtljajev, značilnega za Porsche – klasičnega, s kazalcem – sta dva visokoločljivostna zaslona, ki po potrebi prikazujeta virtualne instrumente, zemljevide in druge informacije.

Barvna ambientna osvetlitev, ki je na voljo za doplačilo – novost pri modelih Cayenne – notranjost obogati s tehtnimi svetlobnimi poudarki. Pri tem lahko za posamezno razpoloženje izbirate med različnimi barvami in sami nastavljate njihovo jakost.

Vsi modeli prepričajo s prednostmi, značilnimi za vozila Cayenne: prostornost, visoka stopnja prilagodljivosti in številni izbrani materiali. Številne možnosti individualizacije vam omogočajo, da izberete točno to, kar si želite.

Motorji

Generacija motorjev v modelih Cayenne je bila razvita povsem na novo ter ponuja še več moči in navora. Skupaj z dodatno izboljšano učinkovitostjo.

Motorji

Generacija motorjev v modelih Cayenne je bila razvita povsem na novo ter ponuja še več moči in navora. Skupaj z dodatno izboljšano učinkovitostjo.

Najprej si oglejmo prvi dve novosti: turbomotor V6 z močjo 250 kW (340 KM) v modelu Cayenne in biturbo motor V6 z močjo 324 kW (440 KM) v modelu Cayenne S. V obeh pogonskih agregatih je turbopolnilnik nameščen med vrstama valjev, kar skrajša pot izpušnih plinov do polnilnika – za hitrejše odzivanje. Motorji so opremljeni tudi s sistemom VarioCam Plus – sistemom za nastavljanje odmikalnih gredi in hoda ventila.

Za učinkovitost vseh motorjev skrbijo rekuperacija električnega omrežja vozila, toplotni management in funkcija auto start-stop z inercijsko vožnjo.

Dodatna pomembna osnova za večjo učinkovitost in še izboljšano zmogljivost: Porsche Active Aerodynamics (PAA). Sistem PAA aktivno uravnava aerodinamiko vozila, npr. z nadzorom številnih loput, integriranih v odprtine za dovod zraka.

Prilagodljivo zračno vzmetenje

Prilagodljivo zračno vzmetenje poveča vozno dinamiko in udobje. Uporaba 3-prekatne tehnologije zagotavlja še boljšo kombinacijo udobja in športnosti, saj se nastavitev vzmeti prilagaja voznemu načinu ...

Prilagodljivo zračno vzmetenje

Prilagodljivo zračno vzmetenje poveča vozno dinamiko in udobje. Uporaba 3-prekatne tehnologije zagotavlja še boljšo kombinacijo udobja in športnosti, saj se nastavitev vzmeti prilagaja voznemu načinu in vozni situaciji. Zračno vzmetenje poleg tega vključuje tudi uravnavanje višine podvozja, ki skrbi za konstantno lego vozila, sistem PASM in nastavljanje višine podvozja. Tako lahko po potrebi aktivno spreminjate odmik od tal.

Zavore

Novo merilo na področju zmogljivosti in designa – Porsche Surface Coated Brake (PSCB).

Zavore

Novo merilo na področju zmogljivosti in designa – Porsche Surface Coated Brake (PSCB).

Inovativnost teh zavor se skriva v edinstveni kombinaciji zavornega koluta iz sive litine in keramične prevleke (volframov karbid). Prednosti v primerjavi z običajnimi zavorami iz sive litine s podobno zasnovo in primerljivo velikostjo: še boljša odzivnost in posebej nizka stopnja slabljenja zavornega učinka. Zahvaljujoč novemu površinskemu sloju zavorni kolut ohrani sijaj tudi, če vaše vozilo dlje časa miruje. Zavorne čeljusti, lakirane z belo barvo, dajejo zavoram edinstven videz. Z njimi je Cayenne Turbo opremljen serijsko, medtem ko je pri drugih modelih Cayenne na voljo za doplačilo.

Krmiljenje zadnje preme

Prvič v modelih Cayenne: opcijsko krmiljenje zadnje preme. V enaki meri povečuje zmogljivost in primernost za vsakodnevne vožnje...

Krmiljenje zadnje preme

Prvič v modelih Cayenne: opcijsko krmiljenje zadnje preme. V enaki meri povečuje zmogljivost in primernost za vsakodnevne vožnje. Sistem pri manjših hitrostih zadnji kolesi usmerja v smeri, nasprotni zasuku sprednjih koles. To vodi k navidezno krajši medosni razdalji. Obračalni krog se zmanjša, agilnost se poveča in parkiranje se občutno olajša. Pri velikih hitrostih sistem zadnji kolesi usmerja v isto smer, kot sta zasukani sprednji kolesi. Navidezno podaljšanje medosne razdalje poveča stabilnost vozila.

Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)

PDCC je sistem za uravnavanje podvozja, ki zagotavlja aktivno stabiliziranje nihanja karoserije. 

Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)

PDCC je sistem za uravnavanje podvozja, ki zagotavlja aktivno stabiliziranje nihanja karoserije. Nagibanje vozila pri vožnji skozi ovinke zazna že takoj na začetku in ga zmanjšuje. Poleg tega zmanjšuje tudi nihanje vozila na neravni podlagi. Novost v sistemu so elektromehanski stabilizatorji. Ti se odzivajo hitreje kot primerljivi hidravlični sistemi in delujejo učinkoviteje. Rezultat: izboljšana zmogljivost.

Glavni matrični LED-žarometi, vklj. s sistemom PDLS Plus (Porsche Dynamic Light System Plus)

LED matrični snop načrtno deaktivira segmente stalnega svetlobnega snopa dolgih žarometov. 84 ločeno krmiljenih LED-diod se z izklopom ali zatemnitvijo prilagaja trenutni situaciji. 

Glavni matrični LED-žarometi, vklj. s sistemom PDLS Plus (Porsche Dynamic Light System Plus)

LED matrični snop načrtno deaktivira segmente stalnega svetlobnega snopa dolgih žarometov. 84 ločeno krmiljenih LED-diod se z izklopom ali zatemnitvijo prilagaja trenutni situaciji. Tako ne boste več slepili voznikov pred vami ali na sosednjem voznem pasu, medtem ko bo območje med vami in okoli vas še naprej osvetljeno v celoti.

Sistem PDLS Plus poleg funkcij sistema PDLS vključuje tudi elektronske smerne luči in žaromete za križišča, ki delujejo na osnovi navigacijskih podatkov. Če se približujete križišču ali cestnemu priključku, funkcija žarometov za križišča aktivira levi in desni kotni žar omet, tako da svetlobni snop postane širši in krajši. Za boljšo osvetlitev okolice.

Projicirni sistem*

Barvni projicirni sistem vse informacije, pomembne za vožnjo, posreduje neposredno v vidno polje voznika.

Projicirni sistem*

Barvni projicirni sistem vse informacije, pomembne za vožnjo, posreduje neposredno v vidno polje voznika. Voznik svojega pogleda tako ne odmika od dogajanja na cesti in se lahko popolnoma osredotoči na pot pred seboj. Prikazati je mogoče informacije, kot so trenutna hitrost, navigacija, prepoznavanje prometnih znakov, telefon, terenske informacije in opozorila asistenčnih sistemov.

Osvetlitev se avtomatsko prilagaja zunanjim svetlobnim razmeram. Na voljo sta dnevni in nočni prikaz, prav tako pa je mogoče prilagajati višino projekcije. Opcijski paket Sport Chrono omogoča prikaz dodatnih informacij v projicirnem sistemu.

Adaptive cruise control (ACC)

Sistem povsem samodejno uravnava hitrost vašega modela Cayenne glede na razdaljo do spredaj vozečega vozila. Radarski senzorji na sprednjem delu vozila nadzorujejo območje pred vašim vozilom.

Adaptive cruise control (ACC)

Sistem povsem samodejno uravnava hitrost vašega modela Cayenne glede na razdaljo do spredaj vozečega vozila. Radarski senzorji na sprednjem delu vozila nadzorujejo območje pred vašim vozilom.

Če ste nastavili določeno hitrost in se približujete počasnejšemu vozilu, sistem z odvzemom plina ali z rahlim zaviranjem zmanjšuje hitrost vašega vozila – dokler ni spet dosežena predhodno nastavljena razdalja. Cayenne sedaj ohranja razdaljo do spredaj vozečega vozila. Če to še naprej zavira, tempostat z uravnavanjem razdalje še naprej zmanjšuje hitrost – vse do mirovanja.

Zahvaljujoč funkciji Stop & Go lahko vozilo po zaviranju do mirovanja znova samostojno spelje. Če vozilo miruje dlje kot 3 sekunde, za ponovno speljevanje zadošča že kratek pritisk na pedal za plin ali ponovno aktiviranje obvolanske prestavne ročice.

Asistenca za ohranjanje smeri vožnje, vklj. s funkcijo prepoznavanja prometnih znakov

Sistem voznika razbremeni s korigiranjem krmiljenja, s čimer vozilo ohranja na voznem pasu.

Asistenca za ohranjanje smeri vožnje, vklj. s funkcijo prepoznavanja prometnih znakov

Sistem voznika razbremeni s korigiranjem krmiljenja, s čimer vozilo ohranja na voznem pasu.

Integrirana funkcija prepoznavanja prometnih znakov na osnovi slik kamere in navigacijskih podatkov določa omejitve hitrosti, prepovedi prehitevanja in neposredne zapovedi, npr. table z imeni krajev, ter jih prikaže v kombiniranem instrumentu.

Opozorilo za ovinke razširja delovanje funkcije prepoznavanja prometnih znakov: na osnovi podatkov iz navigacijskega sistema in prepoznavanja znakov za ovinke s pomočjo kamere sistem pred ozkimi ovinki na zaslonu kombiniranega instrumenta prikaže opozorilo o poteku ovinka. Preden ovinek sploh dosežete. In kakšna je pri tem prednost za vas? Več udobja in razbremenitev, npr. pri daljših vožnjah.

Asistenca za opozarjanje in zaviranje

Serijska asistenca za opozarjanje in zaviranje znotraj sistemskih omejitev občutno zmanjša nevarnost trčenja z vozili, pešci in kolesarji.

Asistenca za opozarjanje in zaviranje

Serijska asistenca za opozarjanje in zaviranje znotraj sistemskih omejitev občutno zmanjša nevarnost trčenja z vozili, pešci in kolesarji.

Sistem s pomočjo kamere na sprednjem delu zaznava vozila, pešce ali kolesarje v območju trčenja ter voznika nanje opozori z optičnimi in zvočnimi signali. Na drugi stopnji nanje opozori še z zavornim sunkom, če se vozilo prehitro približuje vozilom, pešcem ali kolesarjem. Sistem zaviranje, ki ga sproži voznik, po potrebi okrepi do zaviranja s polno močjo. Če se voznik ne odzove, aktivira avtomatsko zaviranje v sili, da prepreči trčenje ali zmanjša njegove posledice.

Asistenca za nočno vidljivost

Asistenca za nočno vidljivost vozniku pri vožnji ponoči posreduje informacije o dogajanju zunaj dosega žarometov. Infrardeča kamera tako pešce ali večje živali zazna, preden jih žarometi osvetlijo

Asistenca za nočno vidljivost

Asistenca za nočno vidljivost vozniku pri vožnji ponoči posreduje informacije o dogajanju zunaj dosega žarometov. Infrardeča kamera tako pešce ali večje živali zazna, preden jih žarometi osvetlijo. V kombinaciji s sistemom PDLS Plus zasveti žaromet ali pa pešca na pločniku ali cestišču trikrat kratko osvetli markacijska funkcija žarometov, tako da voznika načrtno opozori nanj.

Porsche InnoDrive, vklj. s tempostatom z uravnavanjem razdalje

Porsche InnoDrive je pri vožnji v pomoč na povsem nov način. Sistem z dodatnimi, inovativnimi funkcijami razširja obseg tempostata z uravnavanjem razdalje. Vašo hitrost vožnje prilagaja vnaprej.

Porsche InnoDrive, vklj. s tempostatom z uravnavanjem razdalje

Porsche InnoDrive je pri vožnji v pomoč na povsem nov način. Sistem z dodatnimi, inovativnimi funkcijami razširja obseg tempostata z uravnavanjem razdalje. Vašo hitrost vožnje prilagaja vnaprej. S pomočjo navigacijskih podatkov ter informacij sistema radarskih in video senzorjev sistem PorscheInnoDrive omejitve hitrosti in potek poti, na primer vzpone ali ostrino ovinkov, prepozna, preden jih dosežete. Temu primerno prilagaja tudi strategijo prestavljanja in hitrost vašega vozila Cayenne. Za inteligentno vožnjo in občutno večjo učinkovitost. Sistem odvisno od načina izbere optimalne parametre elektronskega krmiljenja motorja, izbire prestave, vklj. z inercijsko vožnjo in zaviranjem. Porsche InnoDrive predstavlja značilnost znamke Porsche: več učinkovitosti z optimalnim udobjem in užitkom v vožnji.

Zvočni sistem Burmester® 3D High-End Surround Sound

Malo tišine za skupno moč 1.455 W, 21 individualno krmiljenih zvočnikov, vključno z aktivnim globokotonskim zvočnikom s 400 W ojačevalnikom razreda D, 2-smerni centralni sistem in več kot 2.500 cm² skupne membranske površine. 

Zvočni sistem Burmester® 3D High-End Surround Sound

Malo tišine za skupno moč 1.455 W, 21 individualno krmiljenih zvočnikov, vključno z aktivnim globokotonskim zvočnikom s 400 W ojačevalnikom razreda D, 2-smerni centralni sistem in več kot 2.500 cm² skupne membranske površine. Posebni tračni zvočniki Air-Motion-Tweeter poskrbijo za razpoznavno, jasno in nepopačeno predvajanje visokih tonov z odlično zvočno stabilnostjo.

Vsa ohišja zvočnikov so natančno medsebojno uglašena in omogočajo optimalno globokotonsko osnovo, ločljivost tonov in impulzno natančnost. Rezultat je naraven in poln prostorski zvok, tudi pri najvišji glasnosti. Posebej navdušujoče je novo 3D doživetje zvoka, ki nastaja s pomočjo zvočnikov, integriranih v A-stebričkih in posebnega Auro 3D algoritma. Sound Enhancer optimalno prilagodi kakovost zvoka v stisnjenem podatkovnem formatu. Zahvaljujoč pokrovom zvočnikov Burmester® v vratih se sistem tudi optično popolnoma zlije s celostno podobo vozila.

Zvočni sistem BOSE® Surround Sound

Zvočni sistem Surround Sound BOSE® ima 14-kanalni ojačevalnik. Skupna moč: 710 W. 14 zvočnikov, vklj. z ločenim globokotonskim zvočnikom, poskrbi za uravnoteženo zvočno sliko, ki je zvesta originalu. 

Zvočni sistem BOSE® Surround Sound

Zvočni sistem Surround Sound BOSE® ima 14-kanalni ojačevalnik. Skupna moč: 710 W. 14 zvočnikov, vklj. z ločenim globokotonskim zvočnikom, poskrbi za uravnoteženo zvočno sliko, ki je zvesta originalu. Tehnologija BOSE® SoundTrue® Enhancement poskrbi za še večjo kakovost in dinamiko zvoka v stisnjenih podatkovnih formatih, kot je npr. MP3. Patentiran sistem za kompenzacijo hrupa AudioPilot® Noise Compensation Technology stalno meri hrup v notranjosti vozila in predvajanje glasbe avtomatsko prilagaja tako, da vzdržuje stalno raven zvoka.

Ekskluzivna manufaktura Porsche

Ponujamo vam številne možnosti individualizacije. Od posamezne spremembe pa vse do obsežnih modifikacij.

Ekskluzivna manufaktura Porsche

Ponujamo vam številne možnosti individualizacije. Od posamezne spremembe pa vse do obsežnih modifikacij.

Naj vas navdušijo naše ideje na spletni strani Porsche Exclusive Manufaktur, kjer so na voljo tudi številne informacije o konfiguraciji teh izjemnih vozil.

Personalizacija in storitve

Porsche servis

Porsche Driver's Selection