Zavore

911 GT3

Zavore GT3

Zavore

Novi 911 GT3 največjo zmogljivost izraža tudi pri negativnem pospešku. Svoj zrelostni izpit v športnem avtomobilizmu smo opravili zahvaljujoč dolgoletnemu znanju in izkušnjam ter tehnologijam.

Novi 911 GT3 je serijsko opremljen z izjemno zmogljivim zavornim sistemom s posebno prilagojenim ojačevalnikom zavorne moči. Rdeče lakirane 6-batne aluminijaste zavorne čeljusti na sprednji premi in 4-batne aluminijaste zavorne čeljusti na zadnji premi so narejene v izvedbi monobloc. Za zagotavljanje visoke oblikovne togosti in večje učinkovitosti tudi pri velikih obremenitvah.

Sprednji in zadnji zavorni koluti imajo premer 380 mm. Zahvaljujoč svoji dvodelni zgradbi z zavornimi koluti iz sive litine in aluminijastimi obroči zavornih kolutov je njihova masa manjša, s tem pa tudi nevzmetene in rotacijske mase. So naluknjani in notranje hlajeni, s čimer zagotavljajo veliko zavorno moč tudi v neugodni vremenskih pogojih. Ali pri športnih izzivih.

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)

Flacht je kot vmesnik med dirkalnim in serijskim športnim avtomobilom. Najboljši primer: opcijski sistem Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB). Na številnih avtomobilskih dirkah je prestal največje izzive, na primer v vozilih za pokal Porsche Mobil 1 Supercup.

Velikost zavor sistema PCCB je prilagojena zmogljivostnemu potencialu novega modela 911 GT3. Naluknjani keramični zavorni koluti imajo ustrezno velik premer 410 mm spredaj in 390 mm zadaj – za še večjo zavorno moč.

Uporaba rumeno lakiranih 6-batnih aluminijastih togih zavornih čeljusti v izvedbi monobloc na sprednji premi in 4-batnih aluminijastih togih zavornih čeljusti na zadnji premi zagotavlja zelo visok, predvsem pa stalen zavorni tlak med zaviranjem.

Ugodnejši pogoji za kratko zavorno pot nastanejo predvsem pri večjih obremenitvah. Poleg tega se poveča stopnja varnosti pri zaviranju pri veliki hitrosti zaradi izredno nizke stopnje slabljenja zavornega učinka sistema PCCB.

Odločilno prednost keramičnega zavornega sistema predstavlja izjemno nizka masa zavornih kolutov, ki so za približno 50 % lažji od kolutov iz sive litine s podobno zasnovo in primerljivo velikostjo. Manjša masa pozitivno vpliva na vozne zmogljivosti in porabo, poleg tega pa občutno zmanjšuje nevzmetene in rotacijske mase.

Rezultat: boljši oprijem ter izboljšano vozno in kotalno udobje, predvsem na neravnih cestah. Več agilnosti in dodatno izboljšana vodljivost.