Sistem mazanja s suhim karterjem

Porsche 911 GT3

Sistem mazanja s suhim karterjem

Sistem mazanja s suhim karterjem

Načela športnega avtomobilizma se uporabljajo tudi pri dovajanju olja motorju. Nadaljevanje mazanja je ključnega pomena, še posebej pri zelo visokem številu vrtljajev motorja do 9.000 1/min ter pod vplivi posebno velikih prečnih in vzdolžnih pospeškov, ki jih je mogoče doživeti na dirkalni stezi.

Sedem sesalnih črpalk motorno olje hitro in učinkovito črpa nazaj v zunanji rezervoar za olje. Skupaj z novo, popolnoma prilagodljivo tlačno oljno črpalko zagotavlja optimalen tlak olja v vseh pogojih delovanja. Sistem zagotavlja zanesljivo mazanje zelo obremenjenih komponent in povečuje robustnost motorja pri neizprosni uporabi na dirkalni stezi.

Novo je tudi posebej učinkovito dovajanje olja visoko obremenjenim ležajem ojnice. To poteka preko osrednjega dovoda olja v ročično gred. Dodatno novost predstavlja učinkovito preprečevanje penjenja olja s centrifugo, preden ta doseže ločen rezervoar za olje. Ta tehnika izvira iz visokozmogljivega športnega avtomobilizma in se prav tako uporablja v prototipu LMP1– Porsche 919 Hybrid.

V novi 911 GT3 v tovarni nalijejo vrhunsko popolnoma sintetično motorno olje Mobil 1, ki na osnovi odličnih mazalnih lastnosti zagotavlja zanesljiv hladni zagon, tudi pri nizkih temperaturah. Nenazadnje pa podaljša tudi življenjsko dobo motorja.