Motor

911 GT3

Motor 911 GT3

Motor

Motor novega modela 911 GT3 ni prijazen prijateljski pozdrav s Švabske. Ampak bojna napoved. Vsakodnevnemu življenju. Fiziki. Predvsem pa vsem ostalim voznikom na dirkalnih stezah tega sveta.

Zahteve novega motorja: atmosferski motor iz športnega avtomobilizma, nizek zadek, 6 valjev, bokser. Odmevni 4 litri gibne prostornine. Z visoko potencialno zmogljivostjo in neokrnjenim zvokom.

Nov pogonski agregat je bil razvit – kje drugje kot v Flachtu. Posebej robusten in zmogljiv. Temelji na motorju, vgrajenem v modelu 911 GT3 Cup.

Princip dovajanja olja, ki uporablja ločen rezervoar za motorno olje, ter 4-ventilska tehnika z nihajnimi ročicami in togim pogonom ventilov prav tako izhajata neposredno iz športnega avtomobilizma.

Motor iz impresivne prostornine 3.996 cm³ razvije največjo moč 368 kW (500 KM). S serijskim menjalnikom z dvojno sklopko (PDK) z 0 na100 km/h pospeši v zgolj 3,4 s in doseže največjo hitrost 318 km/h. Z opcijskim 6-stopenjskim športnim ročnim menjalnikom GT* pa ta čas znaša 3,9 s. Največja hitrost? Dosežena šele pri 320 km/h.

"Atmosferski motor" pri Porscheju pomeni tudi koncept visokega števila vrtljajev. Rdeče območje je pri modelu 911 GT3 doseženo šele pri 9.000 1/min. Največji navor: 460 Nm – 20 Nm več kot pri predhodniku. Na voljo je pri 6.000 1/min, medtem ko je največja moč dosežena pri 8.250 1/min.

Neposredno vbrizgavanje bencina (DFI) prispeva k učinkovitosti motorja in njegovi zmogljivosti. Vse poteka do milisekunde natančno. S tlakom do 200 bar. Za učinkovitejšo pripravo zmesi in zgorevanje v zgorevalnem prostoru. In glede na visoko zmogljivost pomaga doseči ugodno porabo goriva in razmeroma nizke emisije CO2.

* Na voljo predvidoma od 09/2017 naprej.

VarioCam

VarioCam predstavlja koncept krmiljenja motorja, ki razlikuje med različnim številom vrtljajev in različnimi obremenitvami ter se prilagaja trenutnim zahtevam. Pri tem ne uravnava le zamika sesalnih odmikalnih gredi, temveč tudi izpušno odmikalno gred. Za še večjo moč in navor.

Elektronsko krmiljenje motorja povsem neopazno uravnava zamik odmikalnih gredi. Zagotavlja mirnejši tek motorja, predvsem pa večjo moč in večji navor v celotnem območju števila vrtljajev.

Koncept visokega števila vrtljajev

Ventile premikajo nihajne ročice – načelo, ki izhaja iz športnega avtomobilizma. Izravnavanje zračnosti med odmikalnimi gredmi in ventili pri novem modelu 911 GT3 ne poteka hidravlično, ampak preko nastavnih podložk. Takšen način krmiljenja ventilov poveča robustnost in omogoča posebej visoko število vrtljajev motorja celo pri neizprosni uporabi.