Drugi sistemi za uravnavanje podvozja

911 GT3

GT3 Drugi sistemi za uravnavanje podvozja

Drugi sistemi za uravnavanje podvozja

Porsche Active Suspension Management (PASM)

Elektronsko nastavljanje sistema blažilnikov glede na način vožnje in vozno situacijo aktivno in kontinuirano uravnava moč blaženja za vsako kolo posebej.

S pritiskom na tipko lahko izbirate med dvema športnima programoma. Normalni program je namenjen športni vožnji v dežju po javnih cestah in dirkališčih. Športni program pa je posebej zasnovan za maksimalne prečne pospeške in čim boljšo vlečno silo na dirkalni stezi.

Porsche Stability Management (PSM)

PSM je avtomatski sistem za stabilizacijo vozila v mejnem območju vozne dinamike. Poleg antiblokirnega sistema vključuje tudi elektronski stabilizacijski nadzor (ESC) in sistem za uravnavanje vlečne sile (TC).

Senzorji stalno zaznavajo smer in hitrost vožnje, hitrost vrtenja okrog navpične osi in prečne pospeške. Sistem PSM na osnovi teh podatkov izračuna dejansko smer gibanja vozila. Če ta odstopa od želene smeri, sistem premišljeno zavira posamična kolesa, s čimer vozilo znatno dlje ohranja v predvideni smeri.

Posebnost sistema PSM v novem modelu 911 GT3: posegi uravnavanja so izredno občutljivi in natančni ter jih je v dveh fazah mogoče popolnoma izključiti. Za zavestno športno upravljanje.

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) in Porsche Torque Vectoring (PTV)

PTV Plus je bil razvit posebej za nov model 911 GT3. Sistem v kombinaciji s serijskim menjalnikom PDK deluje s pomočjo elektronsko uravnavane in popolnoma prilagodljive prečne zapore diferenciala na zadnji premi.

Za aktivno krmiljenje prečne zapore se upoštevajo številni parametri vožnje. Rezultat: predvsem v mejnem območju vozne dinamike večja vlečna sila, povečana prečna dinamika ter občutno izboljšana stabilnost vozila pri spremembi obremenitve v ovinkih in pri menjavi voznega pasu. Sistem PTV v kombinaciji z opcijskim športnim ročnim menjalnikom GT deluje s pomočjo mehansko uravnavane prečne zapore diferenciala na zadnji premi.

Oba sistema na cestiščih s slabšim oprijemom, kot je na primer mokro cestišče, sproži načrtno zaviranje desnega oz. levega zadnjega kolesa. Sistem ob zasuku volana zavira zadnje kolo na notranji strani ovinka. To daje zadnjemu kolesu na zunanji strani ovinka večji pogonski moment. Krmiljenje se tako izboljša, agilnost pa poveča.

Rezultat: pri vožnji v ovinkih boste izjemno uživali. Dobro, da je slednjih na dirkalni stezi veliko.