Dinamični ležaji motorja

911 GT3

911 GT3  dinamični ležaji motorja

Dinamični ležaji motorja

Še posebej na dirkalni stezi je ključnega pomena, da ne podcenjujemo neznanskih sil fizike. Ampak jih uporabimo. Z vidika vozne dinamike. To storimo z vgrajenimi dinamičnimi ležaji motorja.

Elektronsko krmiljeni sistem v največji možni meri zmanjšuje zaznavna nihanja in vibracije celotnega pogonskega sklopa, predvsem motorja. Povezuje prednosti trdega in mehkega vpetja motorja.

Trdo vpetje motorja je zasnovano za še boljšo vozno dinamiko, kar vodi do maksimalne natančnosti pri vožnji. Mehki ležaji motorja pa v največji možni meri zmanjšujejo nihanja in vibracije. To sicer poveča udobje na neravnem cestišču, vendar na račun vozne dinamike.

Naši inženirji so ta problem rešili s prilagajanjem togosti in blaženja ležajev motorja načinu vožnje in strukturi cestišča. Za to poskrbita tekočina z magnetnimi lastnostmi in električno magnetno polje.

Pri spremembi obremenitve in v hitrih ovinkih je vožnja s pomočjo tršega vpetja motorja občutno stabilnejša. Dinamični ležaji motorja poleg tega zmanjšujejo vertikalna nihanja motorja pri pospeševanju s polno močjo. Rezultat: enakomernejša in večja pogonska moč na zadnji premi, večja vlečna sila in boljše pospeševanje. Pri umirjeni vožnji se vozno udobje poveča zaradi mehkejše nastavitve dinamičnih ležajev motorja.