Aerodinamika in design

911 GT3

Aerodinamika in design GT3

Aerodinamika in design

Največji upor, ki ga poznamo v Flachtu? Nasprotni veter. Po robu se mu postavimo z optimalno aerodinamiko in ugodnim količnikom zračnega upora (cw). Pametno pa ga je tudi izkoristiti. Na primer za hlajenje zavor ali dovod zraka za zgorevanje. In seveda za ustvarjanje sile odgona na dirkalni stezi.

Kako uskladiti te močno nasprotujoče si parametre? S skladnim konceptom celote. In seveda z designom, pri katerem mora vsak detajl dokazati svojo funkcionalnost.

Novi sprednji del modela 911 GT3 jasno sporoča, da ta avtomobil ni namenjen samo dvigu prodaje. Velike odprtine na levi in desni strani skupaj z novimi stranskimi odprtinami za dovod zraka izboljšajo hlajenje. Tudi odprtina za odvod zraka pred pokrovom prtljažnika, ki je značilna za 911 GT3, prispeva k zagotavljanju velikih količin svežega zraka. Vse odprtine za dovod hladnega zraka so zaščitene z mrežo titanove barve.

Za manjšo maso so odgovorni lahka konstrukcija iz poliuretana z votlimi steklenimi kroglicami in elementi iz karbonskih vlaken. Celoten sprednji del je izdelan iz lahkega, a kljub temu izredno stabilnega visokotehnološkega materiala. Za dodatno silo odgona na sprednji premi odgovornost prevzema širok podaljšan spodnji del sprednjega odbijača.

Za jasno vidljivost pa serijski biksenonski glavni žarometi, vključno z dinamičnim uravnavanjem svetlobnega snopa in napravo za čiščenje žarometov. Žarometi z LED-tehnologijo so na voljo za doplačilo. Smerniki ter dnevne in pozicijske luči z LED-tehnologijo so sedaj še vitkejši – kar zagotavlja še več prostora za odprtine za zrak.

Prvi vtis je enak drugemu: novi 911 GT3 je še mogočnejši. In vedno v pripravljenosti. Ali je tudi agresivnejši? Raje recimo, da je bolj neučakan. Vsaj za tiste na dirkalni stezi, ki v vzvratnem ogledalu opazijo, da se jim približuje.

Zadnji del je čvrst. In takšna je tudi njegova lega na cesti. Zato, ker je 911 GT3 še 44 mm širši in pribl. 25 mm bliže cestišču kot 911 Carrera. Zadnje LED-luči niso le vitke, temveč tudi tridimenzionalno oblikovane. Osrednji zaključek izpušne cevi športnega izpušnega sistema vizualno poudarja vozilo z nizkim težiščem.

Enako kot sprednji del, je tudi predelan zadnji del vozila izdelan iz poliuretana. Pokrov prtljažnika, usmernik zraka in nosilec usmernika zraka so iz karbona. Osrednja prezračevalna reža je nameščena višje in je večja kot pri predhodnem modelu. Dva črna ščitnika na zadnjem pokrovu – zbiralnika zastojnega tlaka – motor oskrbujeta z zrakom za zgorevanje.

Prepoznavni znak modelov GT in pokazatelj športnega avtomobilizma: fiksni zadnji usmernik zraka. Od predhodnika je višji pribl. 20 mm. Za dodatno silo odgona.

Štiri dodatne stranice na zadnjem delu zaščitne obloge dna vozila krepijo aerodinamični učinek difuzorja. In novi 911 GT3 vizualno pomikajo še bliže dirkalni stezi. Še posebej za tiste, ki jih je pravkar prehitel.