Porschejev menjalnik z dvojno sklopko (PDK)

911 GT2 RS

Porschejev menjalnik z dvojno sklopko (PDK) GT2 RS

Porschejev menjalnik z dvojno sklopko (PDK)

Predstavitev moči v 7 prestavah: PDK. Zasnovan za največjo zmogljivost novega modela 911 GT2 RS. Z značilnimi kratkimi prestavnimi razmerji in natančnimi, kratkimi prestavnimi potmi na obvolanskih prestavnih ročicah. Prestavno razmerje za sedmo prestavo je športno in zasnovano za največjo hitrost. Pri ročnem načinu prestavljanja z izbirno ročico je smer enaka kot pri dirkalnikih v športnem avtomobilizmu: nazaj za prestavljanje navzgor, naprej za prestavljanje navzdol.

Tehnika menjalnika PDK: sestavljata ga 2 menjalniška sklopa, ki sta vgrajena v skupno ohišje. 2 menjalniška sklopa zahtevata 2 sklopki. Dvojna sklopka oba menjalniška sklopa preko 2 ločenih pogonskih gredi izmenično stično povezuje z motorjem. Pri prestavljanju se ena sklopka odpre, druga pa istočasno zapre. To omogoča prestavljanje v milisekundah in brez prekinitve prenosa vlečne sile.

Rezultat – pozitiven, seveda: pospešek, skupna zmogljivost in manjša poraba goriva. Občutek vožnje je še bolj dinamičen, agilnost pa večja.

Kaj pa samo prestavljanje? Ga boste občutili. In slišali. Elektronsko krmiljenje menjalnika, značilno za modele GT, poskrbi za spontano in hitrejše prestavljanje v višjo prestavo pri pospeševanju. S športnim sunkom vmesnega plina pa tudi za zelo dinamično prestavljanje v nižjo prestavo pri zaviranju z motorjem. V načinu PDK SPORT je prestavljanje navzdol pri zaviranju agresivnejše, pri pospeševanju pa se prestavne točke pomaknejo k višjim številom vrtljajev. Tudi prestavljanje navzgor boste doživeli fizično in seveda čustveno.