718 Cayman S

257 kW/350 KM

Moč (kW)/Moč (KM)

4.4 s

Pospeševanje 0 - 100 km/h

Zadnji pogon

Pogon

9.4 - 9.1

l/100 km

213.0 - 207.0

g/km

Tehnični podatki

718 Cayman S
Medosna razdalja: 2,475 mm
Dolžina: 4,379 mm Višina: 1,295 mm
Ročni menjalnik PDK
Moč motorja 257 kW (350 KM) pri 6.500 1/min 257 kW (350 KM)
Pospeševanje od 0 do 100 km/h 4,6 s 4,4 s (4,2 s s paketom Sport Chrono)
Najvišja hitrost 285 km/h 285 km/h
Poraba goriva v l/100 km 9.7 9.4 - 9.1
CO2 emisije v g/km 222.0 213.0 - 207.0

Barve in platišča

Lastnosti

Ideja 718

Vsaka legenda ima svoj začetek. Legenda vozila 718 se je začela že leta 1953 z zelo enostavnim, a pogumnim načrtom: napasti. In sicer na dirkališču.

Ideja 718

718 Cayman
9,0-6,9

l/100 km

205-158 g/km

g/km

Vsaka legenda ima svoj začetek. Legenda vozila 718 se je začela že leta 1953 z zelo enostavnim, a pogumnim načrtom: napasti. In sicer na dirkališču.

To je bila bojna napoved, ki so ji sledila dejanja: 4-valjni bokser motor, dosledno lahka konstrukcija in še do danes nedosežena zmogljivost pri vožnji skozi ovinke. Z vozilom 550 Spyder. Športnim vozilom, ki je presegel standarde športnega avtomobilizma. Ker se naši inženirji s standardi preprosto ne znajo spoprijateljiti.

Tako se je leta 1953 na startno linijo tega sveta postavil prvi Porsche, ki je bil skonstruiran posebej za dirkalni šport. In tako položil temeljni kamen za celo serijo čistokrvnih dirkalnih avtomobilov s sredinsko vgrajenim motorjem. Od leta 1957 naprej so sledili 718 RSK Spyder – popolnoma predelana različica vozila 550 A Spyder, 718 RS 60 Spyder, 718 W-RS Spyder in nato še 718 GTR, ki je serijo modelov Spyder obogatil še za coupé.

Seveda pa ob vsaki legendi ostane odprto tudi vprašanje, kaj bo sledilo. Naš odgovor: nadaljujemo z delom – na cestah izven dirkališč. In legendi dodajamo novo poglavje. Tukaj in sedaj.

Novi Boxster nadaljuje zgodovino vozil 718. V njegovem 4-valjnem turbo bokser motorju še naprej bije srce bojevnika, ki je osvojil nešteto zmagovalnih stopničk. V njegovo lahko konstrukcijo so vgrajene bogate izkušnje, pridobljene na dolgih poteh in gorskih dirkah. V njem je skrita volja do preseganja standardov. In do tega, da vas prepriča. Zato sedaj tudi te 3 številke v njegovem imenu – da nadaljujejo zgodovino legende 718.

Novi 718 Boxster je zasnovan za življenje v samem središču športa. Je roadster s sredinsko vgrajenim motorjem, ki športni duh legendarnega vozila Porsche 718 združuje s športnim avtomobilom prihodnosti – za vožnjo po cestah sveta. Z enim samim ciljem: vsakdanu odvzeti vsakdanjost.

Rezultat je nov, v primerjavi s prejšnjim modelom izrazito markantnejši design, še bolj športno podvozje in številni novi asistenčni sistemi ter sistemi za zagotavljanje zmogljivosti in udobja. In seveda do 350 KM (257 kW) s turbopolnilnikom – pri občutno zmanjšani porabi. Odprto ostaja le še eno vprašanje: Kaj še čakate?

Novi 718 Boxster. V samem središču športa.

Značaj

Kaj predstavlja najmočnejši izziv v športu? Zmaga nad vsakdanom. Premagati vsakdan še nikoli ni bilo tako lahko. Pri tem..

Značaj

Kaj predstavlja najmočnejši izziv v športu? Zmaga nad vsakdanom.

Premagati vsakdan še nikoli ni bilo tako lahko. Pri tem vam bosta pomagala novi 718 Boxster in 718 Boxster S z novimi 4-valjnimi turbo bokser motorji. Z zavidanja vrednim povečanjem moči do 25 kW (35 KM) in 100 Nm večjim navorom v primerjavi s svojimi predhodniki – pri občutno zmanjšanih vrednostih porabe in emisij.

Motorji poleg tega prepričajo s svojo odzivnostjo in neobičajno širokim razponom navora, ki ga takoj začutite ob vsakem pritisku na pedal za plin. V novem modelu 718 Boxster S je poleg tega uporabljena tudi variabilna turbinska geometrija (VTG). Za še bolj enakomeren razvoj moči.

Izjemno natančen 6-stopenjski ročni menjalnik s kratkimi prestavnimi potmi poskrbi za pristno doživetje vožnje. Z opcijskim menjalnikom z dvojno sklopko (PDK) je doživetje vožnje še intenzivnejše – z boljšimi vrednostmi na področju pospeševanja in porabe. Presenečeni boste, kolikšno veselje lahko doživite s takšno učinkovitostjo.

Življenje na tribuni za gledalce? Nepredstavljivo.

Življenje se ne odvija v drugi vrsti, ampak v samem središču športa. To ugotovitev še dodatno poudarja novi 718 Boxster – z nezamenljivim zvokom bokser motorja, ki je tako značilen za vozila znamke Porsche. Z novim opcijskim športnim izpušnim sistemom* pa zvok postane še intenzivnejši. Za pozornost vzbujajočo resonanco in jasen zvok športnega avtomobila. Tako kot se to spodobi za vrhunskega športnika.

Razširjeni paket opreme Sport Chrono omogoča še bolj športno nastavitev vozila. Novo je stikalo za izbiro načina vožnje, ki je nameščeno na volanu in s katerim lahko voznik izbira med 4 načini. V kombinaciji s Porschejevim menjalnikom z dvojno sklopko (PDK) pa gumb SPORT Response poskrbi za maksimalno odzivnost.

Za Boxster S je prvič na voljo športno podvozje PASM, ki je znižano za 20 mm in je del opcijske opreme.

Neposredno, natančno, živahno – novo neposredno krmiljenje. Tudi to je povsem osredotočeno na šport.

Zasnova prostora je velikodušna: z 2 prtljažnikoma. Saj vendar nihče ne trdi, da se je pri športu treba odpovedati udobju.

Design zunanjosti

Na prvi pogled: športen. Na drugi pogled: že za ovinkom. Natančen, brez igrivosti. Samozavesten, brez zadržanosti. Globok, širok, nizek. 

Design zunanjosti

Na prvi pogled: športen. Na drugi pogled: že za ovinkom.

Natančen, brez igrivosti. Samozavesten, brez zadržanosti. Globok, širok, nizek. Design novega vozila 718 Boxster s športno poudarjenimi robovi in jasno definiranimi oblikami uvaja novo obdobje modela Boxster.

Zaradi vodoravne geometrije odprtin za dovod zraka je sprednji del avtomobila na videz še širši – in tako še dodatno poudarja njegov značaj. Blatniki? Nezamenljivo Porschejevi. Nameščeni so višje kot sprednji pokrov in s svojo oblikovno govorico poudarjajo novi design žarometov, ki razkriva njihovo notranjost in vključuje dnevne LED-luči.

Stranska linija poudarja koncept sredinsko vgrajenega motorja. Koloteki so veliki, za platišča z velikostjo do 20 palcev. Tako je več kot jasno: novi modeli 718 niso izdelani zato, da bi stali v garaži. Temveč za popolnoma doživet užitek v vožnji. Prav zaradi tega so vratne linije speljane tako, da veter med vožnjo usmerjajo v velike stranske odprtine za dovajanje zraka. Za optimalno oskrbo z zrakom novih turbomotorjev in s tem veliko vlečno silo.

Še ena športna podrobnost: nova zunanja vzvratna ogledala s podnožjem v obliki črke V.

Kako prepoznamo pravega športnika? Tako, da ga največkrat vidimo le od zadaj.

Linija zaprte platnene strehe vozila 718 Boxster je nizka, kot je to značilno za športne avtomobile. S pritiskom na gumb se povsem avtomatsko odpre in zapre v 9 sekundah – tudi med vožnjo pri hitrosti do 50 km/h.

Zadek novega modela 718 Boxster odraža vrhunsko športno zmogljivost – in je tudi izjemen dosežek naših oblikovalcev. Njegova linija je čista in minimalistična. Pa vendar izraža vse kaj drugega kot prilagodljivost. Zadnje luči so vitke, njihova notranjost je oblikovana tridimenzionalno. Vodoravno zasnovane zadnje luči so obkrožene s po 4 LED zavornimi diodami.

Zaradi okrasne letve med zadnjima lučema je zadek na pogled še širši.

Nad njo nameščeni usmernik zraka se pri hitrosti 120 km/h avtomatsko pomakne navzven, da zmanjša vzgon in tako zagotavlja še boljši oprijem.

Na sredino športnega spodnjega dela zadka črne barve je nameščen zaključek izpušne cevi, pri modelu 718 Boxster S pa dvojni zaključek izpušne cevi. Glasen zvok? Se razume.

Design notranjosti

Intuitivno upravljanje vozila, ergonomija, osredotočena na zmogljivost, jasen design. Tudi v notranjosti novega modela 718 Boxster...

Design notranjosti

Intuitivno upravljanje vozila, ergonomija, osredotočena na zmogljivost, jasen design. Tudi v notranjosti novih modelov 718 je vse osredotočeno na šport.

Novi design armaturne plošče je z močnim poudarkom vodoravne linije pridobil markanten videz. In to pri enako visoki stopnji ergonomičnosti, ki je značilna za Porsche: vzpenjajoča se sredinska konzola skrajša pot med volanom in prestavno oz. izbirno ročico. Jasna razporeditev funkcijskih tipk prihrani čas. Športni avtomobilizem v najčistejši obliki: nov športni volan – zasnovan na volanu vozila 918 Spyder. Opcijski športni volan GT z manjšim premerom še dodatno poudarja športno vzdušje v voznikovem prostoru.

Za Boxster so značilni 3 okrogli instrumenti z osrednjim merilnikom števila vrtljajev in 4,6-palčnim barvnim zaslonom.

Popolnoma nov sistem PCM (Porsche Communication Management) s 7-palčnim zaslonom na večkratni dotik je s svojo kakovostno stekleno površino odličen optični dodatek že tako elegantne sredinske konzole.

Vse to predstavlja odlične pogoje za športno aktiven slog življenja. Detajli? Izbirate jih sami. V bogati ponudbi opreme in s pomočjo nove palete barv za individualizacijo vašega vozila.

Pogon

Ustvariti večjo zmogljivost še ni izziv. Razen, če se to doseže na Porschejev način – in hkrati občutno zniža porabo goriva. Rezultat je do...

Pogon

Ustvariti večjo zmogljivost še ni izziv. Razen, če se to doseže na Porschejev način – in hkrati občutno zniža porabo goriva. Rezultat je do 25 kW (35 KM) večja moč in 100 Nm več navora ter do 14 % nižja poraba goriva in vrednost emisij. In tukaj se veselje šele začne.

Novi 4-valjni turbo bokser motorji znamke Porsche ne odražajo odgovornosti le do okolja, temveč tudi do voznikove ravni adrenalina: pospešek je izjemen – že v območju nizkega števila vrtljajev. Pridruži se mu še karakteristika motorja z visokim številom vrtljajev, značilna za športne avtomobile. Povzetek: visok tlak in visoko število vrtljajev ter dobro doziranje moči.

2,0-litrski turbo bokser motor.
Modeli718 so opremljeni z 2,0-litrskim turbo bokser motorjem z neposrednim vbrizgavanjem bencina (DFI), tehnologijo VarioCam Plus in integriranim sistemom mazanja s suhim karterjem. Razvije moč 220 kW (300 KM) pri 6500 1/min. Največji navor: 380 Nm. Turbopolnjenje omogoča, da je na voljo od 1.950 1/min pa vse do 4.500 1/min. Novi 718 Boxster z menjalnikom z dvojno sklopko (PDK) z 0 na 100 km/h pospeši v pičlih 4,9 s in doseže največjo hitrost pri 275 km/h.

2,5-litrski turbo bokser motor.
Modeli 718 s končnico S črpa iz gibne prostornine 2,5 l. Rezultat je moč 257 kW (350 KM) pri 6.500 1/min. Največji navor 420 Nm je na voljo v impresivnem območju med 1.900 in 4.500 1/min. Tudi ta motor je, enako kot pri 911 Turbo, opremljen z variabilno turbinsko geometrijo (VTG), ki zagotavlja še bolj enakomeren razvoj moči in s tem občutno večji užitek med vožnjo. Njegova vlečna moč? Se konča šele pri 285 km/h. Novi 718 Boxster S z menjalnikom PDK in programom Launch Control se z 0 na 100 km/h požene v le 4,2 s.

Turbopolnilnik

Gibna prostornina novih modelov 718 Boxster in Cayman je bila občutno zmanjšana z namenom zmanjšati ...

Turbopolnilnik

oraba goriva/emisije* za modele 718: mestna vožnja 10,7–9,0 l/100 km; izvenmestna vožnja 6,5–5,7 l/100 km; kombinirana vožnja 8,1–6,9 l/100 km; emisije CO2 (kombinirana vožnja) 184–158 g/km.

Gibna prostornina novih modelov 718 Boxster in Cayman je bila občutno zmanjšana z namenom zmanjšati porabo goriva. Kljub temu pa je bila močno povečana zmogljivost novih motorjev. To je rezultat popolnoma na novo razvitega turbopolnilnika modelov 718. V vozilo je namreč vgrajen izjemno kompakten turbopolnilnik, ki je optimalno prilagojen gibni prostornini in zmogljivosti motorja.

Rezultat ne bi mogel biti bolj jasen: neobičajno širok razpon navora lahko občutite ob vsakem pritisku na pedal za plin – in ne 30 cm za vami. Vse to pri občutno zmanjšanih vrednostih porabe in emisij. Le kaj bi zmogljivost brez inteligence?

6-stopenjski ročni menjalnik

6-stopenjski ročni menjalnik omogoča kratek prestavni čas in s tem športno, neposredno doživetje vožnje. 

6-stopenjski ročni menjalnik

6-stopenjski ročni menjalnik omogoča kratek prestavni čas in s tem športno, neposredno doživetje vožnje. Vožnja postane še bolj dinamična z opcijskim paketom Sport Chrono: dinamična funkcija vmesnega dodajanja plina v načinih SPORT in SPORT PLUS zagotavlja optimalno število vrtljajev ob vsakem prestavljanju v nižjo prestavo, bolj čustveno doživetje vožnje in zvok, ki navduši.

Porschejev menjalnik z dvojno sklopko (PDK)

7-stopenjski menjalnik PDK z ročnim in avtomatskim načinom prestavljanja je na voljo kot del opcijske opreme.

Porschejev menjalnik z dvojno sklopko (PDK)

7-stopenjski menjalnik PDK z ročnim in avtomatskim načinom prestavljanja je na voljo kot del opcijske opreme. Omogoča izjemno hitro prestavljanje brez prekinitve prenosa vlečne sile. In še boljše pospeševanje ter še nižjo porabo goriva.

Novost za 718: smer prestavljanja v ročnem načinu je enaka kot v dirkalnikih – nazaj za prestavljanje navzgor, naprej za prestavljanje navzdol. Za občutek vožnje kot na dirkalni stezi.

V določenih voznih situacijah je na voljo tudi t. i. inercijska vožnja, pri kateri se prekine povezava med motorjem in sklopko ter s tem prepreči zaviranje. Vozilo optimalno izkoristi svojo kinetično energijo in lahko tako prevozi daljšo pot.

Porsche Torque Vectoring (PTV)

Opcijski sistem za povečanje vozne dinamike in stabilnosti deluje na osnovi variabilnega porazdeljevanja ...

Porsche Torque Vectoring (PTV)

Porsche Torque Vectoring (PTV)

Opcijski sistem za povečanje vozne dinamike in stabilnosti deluje na osnovi variabilnega porazdeljevanja momenta na zadnji kolesi in mehanske prečne zapore diferenciala na zadnji premi.

Pri dinamični vožnji sistem ob zasuku volana rahlo zavira zadnje kolo na notranji strani ovinka. Zadnje kolo na zunanji strani ovinka tako pridobi večjo pogonsko moč in dodatno vrtilno količino v izbrano smer. Rezultat je neposredno in dinamično krmiljenje pri vožnji skozi ovinek.

Pri majhnih in srednjih hitrostih sistem PTV občutno poveča agilnost in natančnost krmiljenja. Pri pospeševanju iz ovinka mehansko uravnavana prečna zapora diferenciala na zadnji premi dodatno poskrbi za večjo stabilnost in vlečno silo.

In kakšna je pri tem prednost za vas? Visoka stopnja prečnodinamičnega stabiliziranja vozila in odlična vlečna sila. Visoka stopnja agilnosti pri vseh hitrostih – z natančno vodljivostjo in uravnoteženim odzivanjem vozila ob spremembah obremenitve. Kaj še? Izjemno veliko veselja pri vožnji skozi ovinek.

Krmiljenje

Vsakdo zna voziti po ravni cesti. Šele v ovinku je mogoče ločiti plevel od semena. Športno vozilo šele v ovinku postane pravi športnik.

Krmiljenje

Krmiljenje

Vsakdo zna voziti po ravni cesti. Šele v ovinku je mogoče ločiti pleve od semena. Športno vozilo šele v ovinku postane pravi športnik. Zato je še toliko pomembnejše, da ima podvozje, ki je kos vsakemu športnemu izzivu. In visoki zmogljivosti motorjev.

To seveda velja tudi za novo neposredno krmiljenje: prenos je v primerjavi s predhodnimi modeli še neposrednejši, krmiljenje pa še živahnejše. Zadnja kolesa, ki so širša za pol palca, zagotavljajo večjo zmogljivost in boljšo stabilnost. Sestavni deli preme so večinoma iz aluminija – tako so lahko masa vozila in nevzmetene mase nižje. Širok kolotek, dolga medosna razdalja in posebna konstrukcija podvozja zagotavljajo zelo natančno in agilno vodenje vozila.

Porsche Active Suspension Management (PASM)

Opcijski sistem PASM predstavlja elektronski sistem za nastavitev blažilnikov. Neprekinjeno uravnava moč blaženja za vsako kolo posebej...

Porsche Active Suspension Management (PASM)

Porsche Active Suspension Management (PASM)

Opcijski sistem PASM predstavlja elektronski sistem za nastavitev blažilnikov. Neprekinjeno uravnava moč blaženja za vsako kolo posebej – glede na način vožnje in razmere na cestišču. Karoserija je poleg tega znižana za 10 mm.

Sistem PASM ima 2 nastavitvi, ki ju lahko upravljate s tipko v sredinski konzoli. V običajnem načinu je blaženje športno-udobno, v športnem pa športno-togo.

Rezultat, ki ga občuti voznik: večja stabilnost vozila, več udobja in več moči.

Platišča

Na novem modelu 718 Boxster so nameščena 18-palčna platišča z markantnim 5-krakim designom.

Platišča

Na novih modelih 718 Boxster so nameščena 18-palčna platišča z markantnim 5-krakim designom.

Novi modeli 718 s končnico S pa krasijo nova 19-palčna platišča – 10 krakov, prepoznavna govorica oblik, dinamičen videz. V samem središču športa.

V programu individualne opreme so za doplačilo na voljo tudi 20-palčna platišča.

Tipka SPORT

S tipko SPORT lahko izberete nastavitev s poudarkom na udobju ali športno nastavitev. S pritiskom na tipko postane...

Tipka SPORT

S tipko SPORT lahko izberete nastavitev s poudarkom na udobju ali športno nastavitev. S pritiskom na tipko postane dinamika motorja še neposrednejša. Poleg tega se aktivira opcijski športni izpušni sistem.

Pri vozilih z menjalnikom z dvojno sklopko (PDK) poteka prestavljanje v višje prestave kasneje, v nižje prestave pa prej.

Zavore

V športu šteje zmogljivost. To velja tako za motor kot tudi za zavore. Zato so v novih modelih 718 vgrajene 4-batne ...

Zavore

Poraba goriva/emisije* za modele 718: mestna vožnja 10,7–9,0 l/100 km; izvenmestna vožnja 6,5–5,7 l/100 km; kombinirana vožnja 8,1–6,9 l/100 km; emisije CO2 (kombinirana vožnja) 184–158 g/km.

V športu šteje zmogljivost. To velja tako za motor kot tudi za zavore. Zato so v novih modelih 718 vgrajene 4-batne aluminijaste toge zavorne čeljusti "monobloc".

Pri novih modelih 718 Boxster in 718 Cayman so zavorne čeljusti črne, pri S-modelih pa rdeče barve. Zavorni koluti imajo spredaj premer 330 mm, zadaj pa 299 mm.

Za visoko oblikovno togost, nižjo maso in boljšo odzivnost v točki upora – tudi pri ekstremnih obremenitvah – so enodelne zavorne čeljusti zaprte. Hod pedala je kratek, točka upora natančna. Zavorni koluti so naluknjani in notranje hlajeni. Rezultat: boljše zaviranje na mokrem cestišču in optimalno hlajenje.

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)

Preverjen v športnem avtomobilizmu: opcijski zavorni sistem PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake). Pri novih modelih 718 imajo naluknjani keramični zavorni koluti sistema PCCB spredaj in zadaj premer 350 mm – za še večjo zavorno moč.

Sistem PCCB ima rumene 6-batne aluminijaste toge zavorne čeljusti "monobloc" na sprednji premi in 4-batne aluminijaste toge zavorne čeljusti "monobloc" na zadnji premi. Zagotavljajo občutno večji in predvsem konstanten zavorni tlak med zaviranjem.

Predvsem pri večjih obremenitvah omogoča ugodne pogoje za doseganje kratke zavorne poti. Z visoko stabilnostjo ob pojemanju zavorne moči sistema PCCB poleg tega zvišuje stopnjo varnosti pri zaviranju ob veliki hitrosti.

Dodatno prednost keramičnega zavornega sistema predstavlja izjemno nizka masa zavornih kolutov, ki so za približno 50 % lažji od kolutov iz sive litine s podobno zasnovo in primerljivo velikostjo. Rezultat: boljši oprijem ter izboljšano vozno in kotalno udobje, predvsem na neravnih cestah. Več agilnosti in dodatno izboljšana vodljivost.

Notranjost

Novi športni volan z jasnim designom, vzpenjajoča se sredinska konzola, 3 okrogli instrumenti z osrednjim merilnikom ...

Notranjost

Novi športni volan z jasnim designom, vzpenjajoča se sredinska konzola, 3 okrogli instrumenti z osrednjim merilnikom števila vrtljajev motorja: v notranjosti je vse osredotočeno izključno na voznika. Vse tipke in funkcije je mogoče upravljati intuitivno, vse informacije so vedno na dosegu rok.

Za ergonomijo, ki vam ne prihrani le časa, ampak tudi dobro izgleda. Pri Porscheju sta namreč funkcionalnost in design neločljivo povezana.

Novi sistem PCM (Porsche Communication Management) s 7-palčnim zaslonom na večkratni dotik in opcijskim navigacijskim modulom obliko in delovanje sistema dopolnjuje še z eno komponento – skorajda neomejenim številom možnosti. Z opcijskim modulom Connect ali Connect Plus voznika namreč poveže z digitalnim svetom.

Kombinirani instrument s 4,6-palčnim barvnim zaslonom stalno posreduje podatke iz potovalnega računalnika. Poleg tega prikazuje zemljevid opcijskega navigacijskega sistema, posreduje opozorila ali informacije o nastavitvah komunikacijskih in avdio funkcij.

Materiali prav v ničemer ne zaostajajo za športnim videzom vozila. Uporaba usnja in alcantare® zagotavlja dober oprijem, trše oblazinjenje športnih sedežev pa nudi oporo pri dinamični vožnji skozi ovinek.

Športni volan

Lahek, funkcionalen, s 3-krakim designom: športni volan. Zasnovan na volanu vozila 918 Spyder. Majhen naletni del ...

Športni volan

Lahek, funkcionalen, s 3-krakim designom: športni volan. Zasnovan na volanu vozila 918 Spyder. Majhen naletni del volana in kromiran obroč okoli grba Porsche poudarjata športni značaj vozila.

Športni volan ima v kombinaciji z menjalnikom PDK tudi 2 obvolanski prestavni ročici iz lahke kovine, ki omogočata izjemno kratke prestavne poti.

Športni volan GT

Premer novega opcijskega športnega volana GT je manjši. Kraki so črne, obrobe krakov pa galvansko srebrne barve. Za videz dirkalnika? Seveda. Predvsem pa zaradi občutka pri vožnji, kot ga zagotavljajo dirkalni avtomobili.

Za vse volane sta opcijsko na voljo večfunkcijska izvedba in ogrevanje volana. Upravljanje številnih funkcij avdio enot, telefona in navigacije ter 4,6-palčnega barvnega zaslona in s tem potovalnega računalnika je zelo preprosto.

Porsche Entry & Drive

Z opcijskim sistemom Porsche Entry & Drive lahko imate svoje ključe vozila v torbici. Takoj ko primete ...

Porsche Entry & Drive

Z opcijskim sistemom Porsche Entry & Drive lahko imate svoje ključe vozila v torbici. Takoj ko primete vratno kljuko ali se vaša roka približa grbu na sprednjem pokrovu prtljažnika oz. napisom na zadku vozila, Porsche Entry & Drive odčita kodo za dostop, ki je shranjena v ključu. Če je koda prava, se vrata oz. pokrov prtljažnika odklenejo. Zagon in izklop motorja poteka s pomočjo električnega stikala kontaktne ključavnice.

Sedeži

Športni sedeži so udobni in vam zagotavljajo dobro oporo tudi pri dinamični vožnji skozi ovinke. Opremljeni so z ...

Sedeži

Športni sedeži
Športni sedeži so udobni in vam zagotavljajo dobro oporo tudi pri dinamični vožnji skozi ovinke. Opremljeni so z električnim nastavljanjem naslonjala ter ročnim nastavljanjem vzdolžnega položaja in višine. Sredinski del sedeža je oblazinjen z alcantaro®.

Popolnoma električno nastavljivi športni sedeži
Udobju se ni treba odpovedati. Tako kot se vam ni treba odpovedati športnemu občutku med vožnjo. Opcijski popolnoma električno nastavljivi športni sedeži omogočajo nastavljanje višine sedeža, naklona naslonjala ter naklona in globine sedišča. Nastavljati je mogoče tudi vzdolžni položaj in 4-smerno ledveno oporo. Tudi volan je električno nastavljiv. Paket pomnilnih funkcij, ki predstavlja del opreme, med drugi shrani nastavitve obeh zunanjih vzvratnih ogledal ter vseh nastavitev voznikovega sedeža in volana.

Športni sedeži plus
Športni sedeži plus, ki so na voljo kot dodatna oprema, vključujejo električno nastavljanje naslonjala ter ročno nastavljanje vzdolžnega položaja in višine. Stranice sedišča in naslonjala so trši, športno oblazinjeni ter zagotavljajo še boljšo stransko oporo.

Prilagodljivi športni sedeži plus
Še močnejša povezava športnosti in udobja: opcijski prilagodljivi športni sedeži plus. Funkcije športnih sedežev plus dopolnjujejo s funkcijami popolnoma električno nastavljivih športnih sedežev ter z nastavljanjem stranic sedišča in naslonjala.

Športni školjkasti sedeži*
Na voljo kot dodatna oprema: športni školjkasti sedeži s poklopnim naslonjalom, integrirano varnostno blazino za zaščito prsnega koša in ročnim nastavljanjem vzdolžnega položaja. Sedežna školjka je izdelana iz umetne mase, ojačane s steklenimi in karbonskimi vlakni. Površina školjke je iz karbonskih vlaken.

Ogrevanje in prezračevanje sedežev
Za vse izvedbe sedežev je na voljo opcijsko ogrevanje sedežev. Tudi prezračevanje sedežev je mogoče naročiti za doplačilo (ni na voljo za športne školjkaste sedeže, sedeže s sredinskim delom iz alcantare® ali kombinacije materialov Sport-Tex) – za prijetno počutje pri sedenju, tudi v vročini.

Sistem za pritrditev otroških sedežev*
Po želji lahko za sopotnikov sedež naročite sistem za pritrditev otroških sedežev ISOFIX, ki ponuja tudi možnost izklopa varnostne blazine. V programu dopolnilne opreme Porsche Tequipment so na voljo otroški sedeži Porsche, ki so bili testirani in odobreni posebej za vozila znamke Porsche.

* Otroških zadrževalnih sistemov ni dovoljeno uporabljati v kombinaciji s športnimi školjkastimi sedeži.

Telefonski modul

Telefonski modul, ki je na voljo kot del opcijske opreme, vam omogoča preprosto upravljanje in izboljšano kakovost zvoka. SIM-kartico lahko vstavite neposredno v čitalnik SIM-kartic, ki je ...

Telefonski modul

Telefonski modul, ki je na voljo kot del opcijske opreme, vam omogoča preprosto upravljanje in izboljšano kakovost zvoka. SIM-kartico lahko vstavite neposredno v čitalnik SIM-kartic, ki je integriran v sistemu PCM, in telefonirate s pomočjo priprave za prostoročno telefoniranje. Ali pa se odločite za še preprostejši način: preko Bluetooth® povezave vašega mobilnega telefona.

Informacije o tem, katere funkcije in storitve, ki so navedene tukaj in v poglavju "Avdio in komunikacija", so razpoložljive v vaši državi in za vaš model Porsche, so na voljo v aplikaciji Porsche Car Configurator ali v Porsche Centru Ljubljana

Brezžični internetni dostop

Zahvaljujoč brezžičnemu internetnemu dostopu lahko preko WLAN-naprav, npr. prenosnega oz. tabličnega računalnika ali pametnega telefona, ...

Brezžični internetni dostop

Zahvaljujoč brezžičnemu internetnemu dostopu lahko preko WLAN-naprav, npr. prenosnega oz. tabličnega računalnika ali pametnega telefona, internet uporabljate tudi v vozilu. Možna je tudi hkratna uporaba.

Informacije o tem, katere funkcije in storitve, ki so navedene tukaj in v poglavju "Avdio in komunikacija", so razpoložljive v vaši državi in za vaš model Porsche, so na voljo v aplikaciji Porsche Car Configurator ali v Porsche Centru Ljubljana.

Nosilec za pametni telefon

V sredinski konzoli je prvič doslej nameščen posebno oblikovan nosilec za pametni telefon, ki varčuje z energijo telefonske baterije in posreduje sprejemne signale ...

Nosilec za pametni telefon

V sredinski konzoli je prvič doslej nameščen posebno oblikovan nosilec za pametni telefon, ki varčuje z energijo telefonske baterije in posreduje sprejemne signale zunanji anteni, kar omogoča optimalen sprejem telefonskih klicev.

Pametni telefon lahko preko USB-kabla priključite za polnjenje ali za uporabo aplikacije Apple® CarPlay.

Informacije o tem, katere funkcije in storitve, ki so navedene tukaj in v poglavju "Avdio in komunikacija", so razpoložljive v vaši državi in za vaš model Porsche, so na voljo v aplikaciji Porsche Car Configurator ali v Porsche Centru Ljubljana.

Spletna navigacija

Na voljo kot del opcijske opreme: spletna navigacija s prometnimi informacijami v realnem času. Omogoča, da voznik že pred začetkom vožnje pozna optimalno pot in lahko tako ...

Spletna navigacija

Na voljo kot del opcijske opreme: spletna navigacija s prometnimi informacijami v realnem času. Omogoča, da voznik že pred začetkom vožnje pozna optimalno pot in lahko tako hitreje prispe na cilj. Med vožnjo jo izračunava s pomočjo redne aktualizacije podatkov o prometu.

Del spletne navigacije sta tudi storitvi GOOGLE® Street View in GOOGLE® Earth, ki vozniku s 360˚-prikazom in satelitskimi posnetki olajšata orientacijo med vožnjo ali na samem cilju.

Za hitrejše načrtovanje poti je poleg tega na voljo tudi spletno iskanje, npr. restavracij ali znamenitosti v bližini.

Informacije o tem, katere funkcije in storitve, ki so navedene tukaj in v poglavju "Avdio in komunikacija", so razpoložljive v vaši državi in za vaš model Porsche, so na voljo v aplikaciji Porsche Car Configurator ali v Porsche Centru Ljubljana.

Porsche Car Connect

Porsche Car Connect je aplikacija za vaš pametni telefon. Ponuja številne uporabne možnosti za vaše vozilo Porsche.

Porsche Car Connect

Porsche Car Connect je aplikacija za vaš pametni telefon. Ponuja številne uporabne možnosti za vaše vozilo Porsche.

Storitve na daljavo (Remote Services) omogočajo oddaljeni priklic informacij o vozilu in upravljanje izbranih funkcij.

Storitve za zaščito (Security Services) vam pomagajo zaščititi vaše vozilo pred krajo in omogočajo, da ga v skrajnem primeru zopet najdete.

Storitve za varnost (Safety Services) zagotavljajo vašo lastno varnost pred in med vožnjo.

Informacije o tem, katere funkcije in storitve, ki so navedene tukaj in v poglavju "Avdio in komunikacija", so razpoložljive v vaši državi in za vaš model Porsche, so na voljo v aplikaciji Porsche Car Configurator ali v Porsche Centru Ljubljana.

Apple® CarPlay

Z aplikacijo Apple® CarPlay lahko svoj iPhone® uporabljate tudi med vožnjo – npr. s pomočjo Applovega glasovnega upravljanja Siri®.

Apple® CarPlay

Z aplikacijo Apple® CarPlay lahko svoj iPhone® uporabljate tudi med vožnjo – npr. s pomočjo Applovega glasovnega upravljanja Siri®.

Tako lahko npr. pošiljate besedilna sporočila, jih predvajate in nanje odgovorite, poslušate glasbo in podcaste, ob vsem tem pa ostanete povsem osredotočeni na vožnjo.

Informacije o tem, katere funkcije in storitve, ki so navedene tukaj in v poglavju "Avdio in komunikacija", so razpoložljive v vaši državi in za vaš model Porsche, so na voljo v aplikaciji Porsche Car Configurator ali v Porsche Centru Ljubljana.

Porsche Exclusive

Predstavljajte si, da bi bilo vse mogoče. Lahko bi sestavili športno vozilo svojih sanj. Brez omejitev. Z bogatim izborom ...

Porsche Exclusive

Predstavljajte si, da bi bilo vse mogoče. Lahko bi sestavili športno vozilo svojih sanj. Brez omejitev. Z bogatim izborom barv in materialov. Z izrazito osebnostjo in povečano zmogljivostjo. Z zakladom izkušenj, ki segajo daleč nazaj.

Izpolnjujemo vaše želje – že dolga leta. Na osnovi dolge tradicije. Porsche se je namreč že od vsega začetka posvetil izpolnjevanju želja kupcev. Do leta 1986 smo to še imenovali Program posebnih želja (Sonderwunschprogramm), danes pa ga imenujemo Ekskluzivna manufaktura Porsche (Porsche Exclusive Manufaktur). Filozofija je ostala enaka: ljubimo detajle. Verjamemo v unikat in poskrbimo, da postane resničnost. Kos za kosom. Odtenek za odtenkom. Na osnovi izkušenj. Na osnovi strokovnega znanja. Z močjo domišljije – in močjo rok.

Dodajte še vi svojemu vozilu Porsche nekaj, zaradi česar bo nezamenljiv: osebnost. Z individualnostjo, detajli in ročnim delom.

Porsche Tequipment

S posebej za modele 718 izdelanimi produkti, ki so del programa Porsche Tequipment, lahko svoje vozilo oblikujete povsem v skladu z vašimi željami. 

Porsche Tequipment

S posebej za modele 718 izdelanimi produkti, ki so del programa Porsche Tequipment, lahko svoje vozilo oblikujete povsem v skladu z vašimi željami. Za produkte iz programa Porsche Tequipment že od vsega začetka veljajo enake smernice kot za vozila: razvoj, testiranja in kontrola v razvojnem centru v Weissachu. S strani istih inženirjev in oblikovalcev znamke Porsche, ki ustvarjajo tudi vozila. Zasnovani so z vidika celotnega vozila in so natančno prilagojeni vašemu vozilu znamke Porsche.

In garancija? Ostaja veljavna v celoti. Ne glede na to, s katerimi produkti iz programa Tequipment vam bo vaš partner Porsche opremil izbrano vozilo.

Z aplikacijo za iskanje opreme iz programa Tequipment lahko vse produkte najdete tudi na spletu.

Personalizacija in storitve

Porsche Exclusive

Porsche servis

Porsche Driver's Selection