911 GT3

/
383 kW/520 KM

Moč (kW)/Moč (KM)

3.2 s

Pospeševanje 0 - 100 km/h

Zadnji pogon

Pogon

12.8

l/100 km

291

g/km

Tehnični podatki

Medosna razdalja: 2453 mm
Dolžina: 4557 mm Višina: 1297 mm
Ročni menjalnik PDK
Moč motorja 368 kW (500 KM) 383 kW (520 KM)
Pospeševanje od 0 do 100 km/h 3,9 s 3,2 s
Najvišja hitrost 320 km/h 312 km/h
Poraba goriva v l/100 km 12,9 12.8 l/100 km
CO2 emisije v g/km 290 291 g/km
Cena /

Barve in platišča

Lastnosti

Ideja GT3

Ideja

Mnogi še nikoli niso slišali zanjo. Nekateri verjamejo, da je zgolj mit. Za prave navdušence pa se za idiličnimi zelenimi griči nemške pokrajine Švabske nahaja obljubljena dežela: Flacht. ...

Ideja

Mnogi še nikoli niso slišali zanjo. Nekateri verjamejo, da je zgolj mit. Za prave navdušence pa se za idiličnimi zelenimi griči nemške pokrajine Švabske nahaja obljubljena dežela: Flacht. Domovina športnega avtomobilizma znamke Porsche. Naša domovina. Kraj, kjer srce Porscheja bije najhitreje. Kjer je prenos iz športnega avtomobilizma v serijsko proizvodnjo dnevna rutina. Testna proga naše igrišče. In natančnost naša največja strast.

Flacht je kraj, kjer je novi 911 GT3 naredil svoje prve kroge. Kjer je prvič zadonel odmevni zvok njegovega 4,0-litrskega bokser atmosferskega motorja. Kjer je bilo podvozje na neštetih testnih kilometrih nastavljeno enako natančno, kot je sicer nastavljeno podvozje modela Porsche 919 Hybrid za dirko v Le Mansu.

Naši inženirji so za to unovčili vse svoje izkušnje iz športnega avtomobilizma, o njih razglabljali in jih pilili vse do noči. Na koncu so se vsi strinjali: "Boljše ne more biti." A so se že naslednje jutro vprašali: "Ali res ne moremo tega storiti še bolje?" Za stotinko hitreje, odstotek živahneje, gram lažje.

Takrat – in šele takrat – smo mu lahko dodelili najvišje priznanje, ki je pri Porscheju mogoče:

Rojen v Flachtu.

Aerodinamika in design

Aerodinamika in design

Največji upor, ki ga poznamo v Flachtu? Nasprotni veter. Po robu se mu postavimo z optimalno aerodinamiko in ugodnim količnikom zračnega upora (cw). ...

Aerodinamika in design

Največji upor, ki ga poznamo v Flachtu? Nasprotni veter. Po robu se mu postavimo z optimalno aerodinamiko in ugodnim količnikom zračnega upora (cw). Pametno pa ga je tudi izkoristiti. Na primer za hlajenje zavor ali dovod zraka za zgorevanje. In seveda za ustvarjanje sile odgona na dirkalni stezi.

Kako uskladiti te močno nasprotujoče si parametre? S skladnim konceptom celote. In seveda z designom, pri katerem mora vsak detajl dokazati svojo funkcionalnost.

Novi sprednji del modela 911 GT3 jasno sporoča, da ta avtomobil ni namenjen samo dvigu prodaje. Velike odprtine na levi in desni strani skupaj z novimi stranskimi odprtinami za dovod zraka izboljšajo hlajenje. Tudi odprtina za odvod zraka pred pokrovom prtljažnika, ki je značilna za 911 GT3, prispeva k zagotavljanju velikih količin svežega zraka. Vse odprtine za dovod hladnega zraka so zaščitene z mrežo titanove barve.

Za manjšo maso so odgovorni lahka konstrukcija iz poliuretana z votlimi steklenimi kroglicami in elementi iz karbonskih vlaken. Celoten sprednji del je izdelan iz lahkega, a kljub temu izredno stabilnega visokotehnološkega materiala. Za dodatno silo odgona na sprednji premi odgovornost prevzema širok podaljšan spodnji del sprednjega odbijača.

Za jasno vidljivost pa serijski biksenonski glavni žarometi, vključno z dinamičnim uravnavanjem svetlobnega snopa in napravo za čiščenje žarometov. Žarometi z LED-tehnologijo so na voljo za doplačilo. Smerniki ter dnevne in pozicijske luči z LED-tehnologijo so sedaj še vitkejši – kar zagotavlja še več prostora za odprtine za zrak.

Prvi vtis je enak drugemu: novi 911 GT3 je še mogočnejši. In vedno v pripravljenosti. Ali je tudi agresivnejši? Raje recimo, da je bolj neučakan. Vsaj za tiste na dirkalni stezi, ki v vzvratnem ogledalu opazijo, da se jim približuje.

Zadnji del je čvrst. In takšna je tudi njegova lega na cesti. Zato, ker je 911 GT3 še 44 mm širši in pribl. 25 mm bliže cestišču kot 911 Carrera. Zadnje LED-luči niso le vitke, temveč tudi tridimenzionalno oblikovane. Osrednji zaključek izpušne cevi športnega izpušnega sistema vizualno poudarja vozilo z nizkim težiščem.

Enako kot sprednji del, je tudi predelan zadnji del vozila izdelan iz poliuretana. Pokrov prtljažnika, usmernik zraka in nosilec usmernika zraka so iz karbona. Osrednja prezračevalna reža je nameščena višje in je večja kot pri predhodnem modelu. Dva črna ščitnika na zadnjem pokrovu – zbiralnika zastojnega tlaka – motor oskrbujeta z zrakom za zgorevanje.

Prepoznavni znak modelov GT in pokazatelj športnega avtomobilizma: fiksni zadnji usmernik zraka. Od predhodnika je višji pribl. 20 mm. Za dodatno silo odgona.

Štiri dodatne stranice na zadnjem delu zaščitne obloge dna vozila krepijo aerodinamični učinek difuzorja. In novi 911 GT3 vizualno pomikajo še bliže dirkalni stezi. Še posebej za tiste, ki jih je pravkar prehitel.

Motor

Motor

Motor novega modela 911 GT3 ni prijazen prijateljski pozdrav s Švabske. Ampak bojna napoved. Vsakodnevnemu življenju. Fiziki. Predvsem pa vsem ostalim voznikom na dirkalnih stezah tega sveta. ...

Motor

Motor novega modela 911 GT3 ni prijazen prijateljski pozdrav s Švabske. Ampak bojna napoved. Vsakodnevnemu življenju. Fiziki. Predvsem pa vsem ostalim voznikom na dirkalnih stezah tega sveta.

Zahteve novega motorja: atmosferski motor iz športnega avtomobilizma, nizek zadek, 6 valjev, bokser. Odmevni 4 litri gibne prostornine. Z visoko potencialno zmogljivostjo in neokrnjenim zvokom.

Nov pogonski agregat je bil razvit – kje drugje kot v Flachtu. Posebej robusten in zmogljiv. Temelji na motorju, vgrajenem v modelu 911 GT3 Cup.

Princip dovajanja olja, ki uporablja ločen rezervoar za motorno olje, ter 4-ventilska tehnika z nihajnimi ročicami in togim pogonom ventilov prav tako izhajata neposredno iz športnega avtomobilizma.

Motor iz impresivne prostornine 3.996 cm³ razvije največjo moč 368 kW (500 KM). S serijskim menjalnikom z dvojno sklopko (PDK) z 0 na100 km/h pospeši v zgolj 3,4 s in doseže največjo hitrost 318 km/h. Z opcijskim 6-stopenjskim športnim ročnim menjalnikom GT* pa ta čas znaša 3,9 s. Največja hitrost? Dosežena šele pri 320 km/h.

"Atmosferski motor" pri Porscheju pomeni tudi koncept visokega števila vrtljajev. Rdeče območje je pri modelu 911 GT3 doseženo šele pri 9.000 1/min. Največji navor: 460 Nm – 20 Nm več kot pri predhodniku. Na voljo je pri 6.000 1/min, medtem ko je največja moč dosežena pri 8.250 1/min.

Neposredno vbrizgavanje bencina (DFI) prispeva k učinkovitosti motorja in njegovi zmogljivosti. Vse poteka do milisekunde natančno. S tlakom do 200 bar. Za učinkovitejšo pripravo zmesi in zgorevanje v zgorevalnem prostoru. In glede na visoko zmogljivost pomaga doseči ugodno porabo goriva in razmeroma nizke emisije CO2.

* Na voljo predvidoma od 09/2017 naprej.

VarioCam

VarioCam predstavlja koncept krmiljenja motorja, ki razlikuje med različnim številom vrtljajev in različnimi obremenitvami ter se prilagaja trenutnim zahtevam. Pri tem ne uravnava le zamika sesalnih odmikalnih gredi, temveč tudi izpušno odmikalno gred. Za še večjo moč in navor.

Elektronsko krmiljenje motorja povsem neopazno uravnava zamik odmikalnih gredi. Zagotavlja mirnejši tek motorja, predvsem pa večjo moč in večji navor v celotnem območju števila vrtljajev.

Koncept visokega števila vrtljajev

Ventile premikajo nihajne ročice – načelo, ki izhaja iz športnega avtomobilizma. Izravnavanje zračnosti med odmikalnimi gredmi in ventili pri novem modelu 911 GT3 ne poteka hidravlično, ampak preko nastavnih podložk. Takšen način krmiljenja ventilov poveča robustnost in omogoča posebej visoko število vrtljajev motorja celo pri neizprosni uporabi.

Sistem mazanja s suhim karterjem

Sistem mazanja s suhim karterjem

Načela športnega avtomobilizma se uporabljajo tudi pri dovajanju olja motorju. Nadaljevanje mazanja je ključnega pomena, še posebej pri zelo visokem  ...

Sistem mazanja s suhim karterjem

Načela športnega avtomobilizma se uporabljajo tudi pri dovajanju olja motorju. Nadaljevanje mazanja je ključnega pomena, še posebej pri zelo visokem številu vrtljajev motorja do 9.000 1/min ter pod vplivi posebno velikih prečnih in vzdolžnih pospeškov, ki jih je mogoče doživeti na dirkalni stezi.

Sedem sesalnih črpalk motorno olje hitro in učinkovito črpa nazaj v zunanji rezervoar za olje. Skupaj z novo, popolnoma prilagodljivo tlačno oljno črpalko zagotavlja optimalen tlak olja v vseh pogojih delovanja. Sistem zagotavlja zanesljivo mazanje zelo obremenjenih komponent in povečuje robustnost motorja pri neizprosni uporabi na dirkalni stezi.

Novo je tudi posebej učinkovito dovajanje olja visoko obremenjenim ležajem ojnice. To poteka preko osrednjega dovoda olja v ročično gred. Dodatno novost predstavlja učinkovito preprečevanje penjenja olja s centrifugo, preden ta doseže ločen rezervoar za olje. Ta tehnika izvira iz visokozmogljivega športnega avtomobilizma in se prav tako uporablja v prototipu LMP1– Porsche 919 Hybrid.

V novi 911 GT3 v tovarni nalijejo vrhunsko popolnoma sintetično motorno olje Mobil 1, ki na osnovi odličnih mazalnih lastnosti zagotavlja zanesljiv hladni zagon, tudi pri nizkih temperaturah. Nenazadnje pa podaljša tudi življenjsko dobo motorja.

Sesalni sistem in športni izpušni sistem

Sesalni sistem in športni izpušni sistem

Variabilni sesalni sistem iz umetne mase z 2 preklopnima loputama resonančne cevi skupaj s športnim izpušnim ...

Sesalni sistem in športni izpušni sistem

Sesalni sistem

Variabilni sesalni sistem iz umetne mase z 2 preklopnima loputama resonančne cevi skupaj s športnim izpušnim sistemom skrbi za učinkovito spremembo obremenitve.

Rezultat: impresivna krivulja navora, večji maksimalni navor in večja moč v širokem območju števila vrtljajev motorja.

Športni izpušni sistem

Športni izpušni sistem novega modela 911 GT3 sestavljajo 2 sprednja glušnika, 2 katalizatorja in izpušni lonec, ki se zaključi kot dvojna, sredinsko nameščena izpušna cev. Velika prostornina izpušnega sistema zmanjša protitlak izpušnih plinov in poveča moč motorja.

Stereo lambda regulacija z 2 lambda sondama uravnava sestavo izpušnih plinov za vsako stran posebej. Dodatna lambda sonda pa nadzoruje pretvarjanje škodljivih snovi v katalizatorju.

Prenos moči PDK

Prenos moči

PDK je sestavni del zgodovine športnega avtomobilizma znamke Porsche. Leta 1986 in 1987 je Porsche 962 osvojil skupno zmago v Le Mansu  ...

Prenos moči

PDK je sestavni del zgodovine športnega avtomobilizma znamke Porsche. Leta 1986 in 1987 je Porsche 962 osvojil skupno zmago v Le Mansu – z menjalnikom z dvojno sklopko, ki so ga inženirji stalno izpopolnjevali vse od 60-ih let. Hitro prestavljanje se je seštelo v sekunde, na 24-urnih dirkah v minute, na koncu pa v znamenite zmage.

Danes Porschejev menjalnik z dvojno sklopko (PDK) postavlja merila v serijski proizvodnji. S prestavljanjem v milisekundah in brez prekinitve prenosa vlečne sile za boljše pospeševanje in zmerno porabo goriva.

Vendar pa lahko postane še boljši: za 911 GT3 ima menjalnik PDK še športnejše nastavitve. Za 911 GT3 značilna kratka prestavna razmerja in natančne, kratke prestavne poti na obvolanskih prestavnih ročicah. Pridih športnega avtomobilizma doda 7 prestav, osredotočenih na zmogljivost. Prestavno razmerje za 7. prestavo je športno in zasnovano za največjo hitrost. Pri ročnem načinu prestavljanja z izbirno ročico je smer enaka kot pri dirkalnikih v športnem avtomobilizmu: nazaj za prestavljanje navzgor, naprej za prestavljanje navzdol.

Tehnika menjalnika PDK: sestavljata ga 2 menjalniška sklopa, ki sta vgrajena v skupno ohišje. 2 menjalniška sklopa zahtevata 2 sklopki. Dvojna sklopka oba menjalniška sklopa preko 2 ločenih pogonskih gredi izmenično stično povezuje z motorjem. Pri prestavljanju se ena sklopka odpre, druga pa istočasno zapre. To omogoča prestavljanje v milisekundah. Rezultat: pospešek, skupna zmogljivost in manjša poraba goriva. Občutek vožnje je še bolj dinamičen, agilnost pa večja. Kaj pa samo prestavljanje? Ga boste občutili. In slišali. Elektronsko krmiljenje menjalnika sistema ISP (Intelligent Shift Program) poskrbi za spontano in hitrejše prestavljanje v višjo prestavo pri pospeševanju in prestavljanje v nižjo prestavo pri zaviranju z motorjem. V načinu PDK SPORT je prestavljanje navzdol pri zaviranju agresivnejše, pri pospeševanju pa se prestavne točke pomaknejo še dlje nazaj. Tudi prestavljanje navzgor boste doživeli fizično in čustveno.

6-stopenjski športni ročni menjalnik GT*

Odkrito povedano, na tej točki vam ne moremo obljubiti veliko. Razen veliko truda, znoja, bolečin v mišicah in solz. Solz sreče, saj je opcijski 6-stopenjski športni ročni menjalnik GT v voznikov prostor vrnil čisti užitek ročnega prestavljanja.

Na voljo je 6 prestav, osredotočenih na zmogljivost, in prestavljanje, ki požene kri po žilah.

Vaša naloga: delo z rokami in nogami. V veliki meri. Prestavna pot? Izjemno kratka. Vsako prestavljanje? Izredno natančno.

Pri 6-stopenjskim športnem ročnem menjalniku GT poudarek ni na vsaki desetinski sekunde, temveč na brezpogojnem užitku v vožnji in neokrnjenih čustvih.

Poleg tega novi 911 GT3 z ročnim menjalnikom, vključno z dvomasnim vztrajnikom in mehansko prečno zaporo diferenciala na zadnji premi, prihrani približno 17 kg.

Kaj to pomeni za vas? Neokrnjen užitek v vožnji. Tako na ovinkastih cestah kot tudi na dirkalni stezi. V čistokrvnem športniku, zaradi katerega boste vedno znova potočili nekaj solz sreče.

Dinamična funkcija vmesnega dodajanja plina vašim čustvom ne bo dovolila predaha. Tudi zvok vam bo odmeval v ušesih. Ne glede na to, v kateri prestavi boste vozili.

*Na voljo predvidoma od 09/2017 naprej.

Podvozje

Podvozje

9 zjutraj. Čisto običajen torek. Ali sreda. Zeleno gričevje vse naokrog. Obsijano s soncem. Idila. Mir prekine testni ...

Podvozje

9 zjutraj. Čisto običajen torek. Ali sreda. Zeleno gričevje vse naokrog. Obsijano s soncem. Švabska idila.

Mir prekine testni avtomobil, ki šviga po testni progi v Weissachu. Pelje skozi severni ovinek, nato skozi Can-Am-Nord in Bottovo šikano. Vzpon Alter Hof? Ostaja na levi strani. V drugi prestavi čez vrh Flachta. Z največjo hitrostjo po dolgi ravnini mimo posvečenih hal oddelka za športni avtomobilizem. In znova proti severnemu ovinku. In znova. In znova. Mesec za mesecem. Tako poteka natančna uglasitev avtomobila.

Kar zveni kot športni avtomobilizem, je pravzaprav vprašanje filozofije. Ne toliko filozofija Platona, Hegla in Kanta, pač pa filozofija natančne uglasitve in podvozja novega modela 911 GT3. Tudi to je zapletena zadeva.

Naši inženirji v Flachtu namreč uporabljajo popolnoma enake parametre, kot jih najdemo v športnem avtomobilizmu. Pri Porscheju prenos tehnologije ni le prazna obljuba.

Do 10 let nazaj je veljajo, da mora biti podvozje "trdo kot kamen". Temu primerno so bili nastavljeni vzmeti, stabilizatorji in blažilniki. Toda trdo ne nujno pomeni tudi najboljše zmogljivosti. Če proga ni popolnoma ravna, tovrstna nastavitev podvozja ne zagotavlja vedno popolnega oprijema vseh štirih koles. To obenem pomeni tudi manjšo vlečno silo, manjši prečni pospešek, manjšo zavorno moč.

Podvozje novega modela 911 GT3 je bilo za dodatno izboljšanje vozne dinamike zasnovano povsem na novo.

Rezultat: visoka stopnja vzdolžne, prečne in smerne stabilnosti ter izjemna natančnost krmiljenja. Poskrbljeno je tudi za več udobja na daljših poteh. Za dosego vsega navedenega pa se po našem mnenju izplača prevoziti še nekaj tisoč dodatnih krogov.

Kolotek, previs in stabilizatorje lahko individualno nastavite za uporabo na dirkalnih stezah.

Krmiljenje zadnje preme

Krmiljenje zadnje preme

Zmogljivost in primernost za vsakodnevne vožnje serijsko združuje krmiljenje zadnje preme. Elektromehanski sistem nastavljanja na posameznem zadnjem kolesu omogoča ...

Krmiljenje zadnje preme

Zmogljivost in primernost za vsakodnevne vožnje serijsko združuje krmiljenje zadnje preme. Elektromehanski sistem nastavljanja na posameznem zadnjem kolesu omogoča različne kote zasuka volana – odvisno od aktualne vozne situacije, zavijanja in hitrosti vožnje.

Prednost pri manjši hitrosti: sistem zadnji kolesi usmerja v smeri, nasprotni zasuku sprednjih koles. To vodi k navidezno krajši medosni razdalji. Vožnja skozi ostre ovinke je lahko še bolj dinamična. Parkiranje se olajša, obračalni krog pa zmanjša.

Prednost pri večji hitrosti: sistem zadnji kolesi usmerja v isto smer, kot sta zasukani sprednji kolesi. Z navidezno podaljšano medosno razdaljo se povečata stabilnost in agilnost vozila. Še posebej pri hitri menjavi voznega pasu ali prehitevanju na dirkalni stezi.

Dinamični ležaji motorja

Dinamični ležaji motorja

Še posebej na dirkalni stezi je ključnega pomena, da ne podcenjujemo neznanskih sil fizike. Ampak jih uporabimo. Z vidika vozne dinamike. To storimo z vgrajenimi dinamičnimi ležaji motorja. ...

Dinamični ležaji motorja

Še posebej na dirkalni stezi je ključnega pomena, da ne podcenjujemo neznanskih sil fizike. Ampak jih uporabimo. Z vidika vozne dinamike. To storimo z vgrajenimi dinamičnimi ležaji motorja.

Elektronsko krmiljeni sistem v največji možni meri zmanjšuje zaznavna nihanja in vibracije celotnega pogonskega sklopa, predvsem motorja. Povezuje prednosti trdega in mehkega vpetja motorja.

Trdo vpetje motorja je zasnovano za še boljšo vozno dinamiko, kar vodi do maksimalne natančnosti pri vožnji. Mehki ležaji motorja pa v največji možni meri zmanjšujejo nihanja in vibracije. To sicer poveča udobje na neravnem cestišču, vendar na račun vozne dinamike.

Naši inženirji so ta problem rešili s prilagajanjem togosti in blaženja ležajev motorja načinu vožnje in strukturi cestišča. Za to poskrbita tekočina z magnetnimi lastnostmi in električno magnetno polje.

Pri spremembi obremenitve in v hitrih ovinkih je vožnja s pomočjo tršega vpetja motorja občutno stabilnejša. Dinamični ležaji motorja poleg tega zmanjšujejo vertikalna nihanja motorja pri pospeševanju s polno močjo. Rezultat: enakomernejša in večja pogonska moč na zadnji premi, večja vlečna sila in boljše pospeševanje. Pri umirjeni vožnji se vozno udobje poveča zaradi mehkejše nastavitve dinamičnih ležajev motorja.

Platišča in pnevmatike

Platišča in pnevmatike

Serijska srebrna 20-palčna platišča 911 GT3 so izdelana iz kovane lahke kovine. Centralni zaklep z napisom "GT3" predstavlja značilnost športnega avtomobilizma ...

Platišča in pnevmatike

Serijska srebrna 20-palčna platišča 911 GT3 so izdelana iz kovane lahke kovine. Centralni zaklep z napisom "GT3" predstavlja značilnost športnega avtomobilizma. Prednosti v primerjavi z običajnim vijačnim spojem s 5 luknjami: večja zmogljivost zaradi manjših rotacijskih mas. In seveda hitrejša menjava koles.

Velikosti pnevmatik: 
spredaj platišča 9 J x 20 s pnevmatikami 245/35 ZR 20,
zadaj platišča 12 J x 20 s pnevmatikami 305/30 ZR 20.

Pri novem modelu 911 GT3 za potreben oprijem poskrbijo športne pnevmatike s homologacijo za cestno vožnjo. Na mokrem cestišču zaradi manjše globine profila obstaja večja nevarnost akvaplaninga.

Serijski sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah (RDK) ne opozarja le pri neopazni ali celo nenadni izgubi tlaka. Opremljen je tudi z načinom za vožnjo na dirkalnih stezah, pri katerem upošteva nižji zračni tlak v hladnih pnevmatikah ob pričetku vožnje na dirkalni stezi.

Drugi sistemi za uravnavanje podvozja

Drugi sistemi za uravnavanje podvozja

Elektronsko nastavljanje sistema blažilnikov glede na način vožnje in vozno situacijo aktivno in kontinuirano uravnava moč blaženja za vsako kolo posebej. ...

Drugi sistemi za uravnavanje podvozja

Porsche Active Suspension Management (PASM)

Elektronsko nastavljanje sistema blažilnikov glede na način vožnje in vozno situacijo aktivno in kontinuirano uravnava moč blaženja za vsako kolo posebej.

S pritiskom na tipko lahko izbirate med dvema športnima programoma. Normalni program je namenjen športni vožnji v dežju po javnih cestah in dirkališčih. Športni program pa je posebej zasnovan za maksimalne prečne pospeške in čim boljšo vlečno silo na dirkalni stezi.

Porsche Stability Management (PSM)

PSM je avtomatski sistem za stabilizacijo vozila v mejnem območju vozne dinamike. Poleg antiblokirnega sistema vključuje tudi elektronski stabilizacijski nadzor (ESC) in sistem za uravnavanje vlečne sile (TC).

Senzorji stalno zaznavajo smer in hitrost vožnje, hitrost vrtenja okrog navpične osi in prečne pospeške. Sistem PSM na osnovi teh podatkov izračuna dejansko smer gibanja vozila. Če ta odstopa od želene smeri, sistem premišljeno zavira posamična kolesa, s čimer vozilo znatno dlje ohranja v predvideni smeri.

Posebnost sistema PSM v novem modelu 911 GT3: posegi uravnavanja so izredno občutljivi in natančni ter jih je v dveh fazah mogoče popolnoma izključiti. Za zavestno športno upravljanje.

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) in Porsche Torque Vectoring (PTV)

PTV Plus je bil razvit posebej za nov model 911 GT3. Sistem v kombinaciji s serijskim menjalnikom PDK deluje s pomočjo elektronsko uravnavane in popolnoma prilagodljive prečne zapore diferenciala na zadnji premi.

Za aktivno krmiljenje prečne zapore se upoštevajo številni parametri vožnje. Rezultat: predvsem v mejnem območju vozne dinamike večja vlečna sila, povečana prečna dinamika ter občutno izboljšana stabilnost vozila pri spremembi obremenitve v ovinkih in pri menjavi voznega pasu. Sistem PTV v kombinaciji z opcijskim športnim ročnim menjalnikom GT deluje s pomočjo mehansko uravnavane prečne zapore diferenciala na zadnji premi.

Oba sistema na cestiščih s slabšim oprijemom, kot je na primer mokro cestišče, sproži načrtno zaviranje desnega oz. levega zadnjega kolesa. Sistem ob zasuku volana zavira zadnje kolo na notranji strani ovinka. To daje zadnjemu kolesu na zunanji strani ovinka večji pogonski moment. Krmiljenje se tako izboljša, agilnost pa poveča.

Rezultat: pri vožnji v ovinkih boste izjemno uživali. Dobro, da je slednjih na dirkalni stezi veliko.

Zavore

Zavore

Novi 911 GT3 največjo zmogljivost izraža tudi pri negativnem pospešku. Svoj zrelostni izpit v športnem avtomobilizmu smo opravili zahvaljujoč dolgoletnemu ...

Zavore

Novi 911 GT3 največjo zmogljivost izraža tudi pri negativnem pospešku. Svoj zrelostni izpit v športnem avtomobilizmu smo opravili zahvaljujoč dolgoletnemu znanju in izkušnjam ter tehnologijam.

Novi 911 GT3 je serijsko opremljen z izjemno zmogljivim zavornim sistemom s posebno prilagojenim ojačevalnikom zavorne moči. Rdeče lakirane 6-batne aluminijaste zavorne čeljusti na sprednji premi in 4-batne aluminijaste zavorne čeljusti na zadnji premi so narejene v izvedbi monobloc. Za zagotavljanje visoke oblikovne togosti in večje učinkovitosti tudi pri velikih obremenitvah.

Sprednji in zadnji zavorni koluti imajo premer 380 mm. Zahvaljujoč svoji dvodelni zgradbi z zavornimi koluti iz sive litine in aluminijastimi obroči zavornih kolutov je njihova masa manjša, s tem pa tudi nevzmetene in rotacijske mase. So naluknjani in notranje hlajeni, s čimer zagotavljajo veliko zavorno moč tudi v neugodni vremenskih pogojih. Ali pri športnih izzivih.

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)

Flacht je kot vmesnik med dirkalnim in serijskim športnim avtomobilom. Najboljši primer: opcijski sistem Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB). Na številnih avtomobilskih dirkah je prestal največje izzive, na primer v vozilih za pokal Porsche Mobil 1 Supercup.

Velikost zavor sistema PCCB je prilagojena zmogljivostnemu potencialu novega modela 911 GT3. Naluknjani keramični zavorni koluti imajo ustrezno velik premer 410 mm spredaj in 390 mm zadaj – za še večjo zavorno moč.

Uporaba rumeno lakiranih 6-batnih aluminijastih togih zavornih čeljusti v izvedbi monobloc na sprednji premi in 4-batnih aluminijastih togih zavornih čeljusti na zadnji premi zagotavlja zelo visok, predvsem pa stalen zavorni tlak med zaviranjem.

Ugodnejši pogoji za kratko zavorno pot nastanejo predvsem pri večjih obremenitvah. Poleg tega se poveča stopnja varnosti pri zaviranju pri veliki hitrosti zaradi izredno nizke stopnje slabljenja zavornega učinka sistema PCCB.

Odločilno prednost keramičnega zavornega sistema predstavlja izjemno nizka masa zavornih kolutov, ki so za približno 50 % lažji od kolutov iz sive litine s podobno zasnovo in primerljivo velikostjo. Manjša masa pozitivno vpliva na vozne zmogljivosti in porabo, poleg tega pa občutno zmanjšuje nevzmetene in rotacijske mase.

Rezultat: boljši oprijem ter izboljšano vozno in kotalno udobje, predvsem na neravnih cestah. Več agilnosti in dodatno izboljšana vodljivost.

Varnostne blazine in sistem POSIP

Varnostne blazine in sistem POSIP

Napredna tehnologija varnostnih blazin: "fullsize" varnostni blazini za voznika in sopotnika, ki se glede na silovitost in način trčenja sprožita dvostopenjsko. ...

Varnostne blazine in sistem POSIP

Napredna tehnologija varnostnih blazin: "fullsize" varnostni blazini za voznika in sopotnika, ki se glede na silovitost in način trčenja sprožita dvostopenjsko.

Del serijske opreme je tudi sistem POSIP (Porsche Side Impact Protection). Sestavljajo ga bočna naletna zaščita v vratih in 2 varnostni blazini na vsaki strani: v stranici sedeža je vgrajena varnostna blazina za zaščito prsnega koša, v vratni oblogi pa varnostna blazina za glavo, ki se iz vratne obloge razprostre od spodaj navzgor.

Paket Clubsport

Paket Clubsport

Material, ki prenese velike obremenitve, vozne sposobnosti in visoka stopnja varnosti. Vsakdo, ki se resno spopade z dirkalno stezo, niti ni pripravljen sprejemati kompromisov na drugih področjih. ...

Paket Clubsport

Material, ki prenese velike obremenitve, vozne sposobnosti in visoka stopnja varnosti. Vsakdo, ki se resno spopade z dirkalno stezo, niti ni pripravljen sprejemati kompromisov na drugih področjih.

Posebej veliko prenese paket Clubsport, ki ga mogoče naročiti brez doplačila – za dodatno zaščito na dirkalni stezi. Idealna osnova za športni ekstremizem.

Paket Clubsport vsebuje na karoserijo privito varnostno kletko za sprednjima sedežema, rdeč 6-točkovni varnostni pas za voznika, gasilni aparat z držalom in pripravo za glavno stikalo akumulatorja. Slednjega je mogoče posebej kupiti v sklopu programa za športni avtomobilizem Porsche, prav tako tudi posebno dodatno ojačitev sprednjega dela kletke za avtomobilistična tekmovanja.

Okolje

Okolje

V času globalnih podnebnih sprememb, predvsem razprav o emisijah CO2, si vsak proizvajalec avtomobilov zastavlja vprašanje, kaj lahko danes ponudi v odgovor. Naš odgovor se glasi:  ...

Okolje

V času globalnih podnebnih sprememb, predvsem razprav o emisijah CO2, si vsak proizvajalec avtomobilov zastavlja vprašanje, kaj lahko danes ponudi v odgovor. Naš odgovor se glasi: visoka zmogljivost pri visoki učinkovitosti.

Prečiščevanje izpušnih plinov

Vozila znamke Porsche dokazujejo, da lahko tudi zmogljivi športni avtomobili v svojih razredih dosegajo relativno zmerne vrednosti porabe in emisij.

To je mogoče doseči z učinkovitim izkoristkom goriva s pomočjo tehnologij učinkovitosti, kot je neposredno vbrizgavanje bencina (DFI).

Katalizatorji s stereo lambda regulacijo poskrbijo za učinkovito prečiščevanje izpušnih plinov.

Recikliranje

Inteligentna lahka konstrukcija je za znamko Porsche že od nekdaj nekaj samoumevnega. To je mogoče doseči z namensko uporabo lahkega poliuretana, aluminija in magnezija. Vse izbrane materiale je mogoče dobro reciklirati. Uporabljamo tiste reciklirane plastične materiale, ki izpolnjujejo visoke tehnične zahteve.

Gorivo

Vsi modeli znamke Porsche in s tem tudi GT3 so seveda zasnovani za uporabo goriva z do 10 % deležem etanola, npr. za "E10". Etanol izboljšuje vrednosti emisij CO2, saj se biogorivo pridobiva iz rastlin, te pa iz ozračja črpajo CO2.

Notranjost

Notranjost

Notranjost športnega avtomobila je kot obleka športnika: mora se odlično prilegati in dajati občutek druge kože. Šele takrat lahko človek in tehnologija postaneta športna celota.  ...

Notranjost

Notranjost športnega avtomobila je kot obleka športnika: mora se odlično prilegati in dajati občutek druge kože. Šele takrat lahko človek in tehnologija postaneta športna celota. Za doseganje največje zmogljivosti voznik namreč potrebuje hitro dosegljive informacije in ergonomijo notranjosti, s pomočjo katere jih lahko še hitreje uporabi.

Zahteve izpolnjuje z vzpenjajočo se sredinsko konzolo, ki omogoča neovirano premikanje roke med volanskim obročem in izbirno ročico. Z ergonomskima obvolanskima prestavnima ročicama. Z elementi za upravljanje na dosegu roke, ki niso namenjeni igračkanju, ampak omogočajo nove možnosti na dirkalni stezi. Več kot 30.000 dirkalnih zmag se namreč ne skriva le pod pokrovom motorja.

Instrumenti

Natančni, ne igrivi. Minimalistični, ne modni. 5 okroglih instrumentov, vgrajenih v voznikov prostor, na Porschejev način kaže pot. V središču: merilnik števila vrtljajev motorja. Številčnica je titanove barve in nosi napis "GT3".

Kombinirani instrument s 4,6-palčnim barvnim zaslonom stalno posreduje podatke potovalnega računalnika, kot so npr. povprečna hitrost in povprečna poraba goriva, doseg ter prikaz zunanje temperature. Priklicati je mogoče tudi podatke sistema za nadzor tlaka v pnevmatikah (RDK) in štoparice opcijskega paketa Chrono. Poleg tega vas obvešča o nastavitvah komunikacijskih in zvočnih sistemov ali pa prikazuje zemljevid navigacijskega sistema. Vendar samo, ko niste na dirkalni stezi.

Materiali notranjosti

Trpežnost, obstojnost, neuničljivost. Pri materialih športnih ambientov prevladujejo alcantara®, usnje in notranji elementi srebrne barve ter krtačeni aluminij. Pogoj: materiali morajo biti praktični. In kakovostni. Dejstvo, da imajo pridih športnega avtomobilizma, je le dodatna prednost.

Alcantara® zagotavlja odlično oprijemljivost, je pralna in preprosta za vzdrževanje. Zaradi tega so z njo prevlečeni predvsem elementi, ki se jih v vozilu najpogosteje dotikamo: volanski obroč in izbirna ročica. Poleg tega tudi vratne kljuke, nasloni za roke na vratnih oblogah in pokrov predala v sredinski konzoli. Iz alcantare® sta tudi stropna obloga in obloga C-stebričkov.

Športni volan z obvolanskima prestavnima ročicama

Športni volan z obvolanskima prestavnima ročicama

Prestavljajte kot v dirkalniku – športni volan z obvolanskima prestavnima ročicama. Prestavne poti ročic so športno kratke, prestavljanje pa še bolj neposredno in natančno. ...

Športni volan z obvolanskima prestavnima ročicama

Prestavljajte kot v dirkalniku – športni volan z obvolanskima prestavnima ročicama. Prestavne poti ročic so športno kratke, prestavljanje pa še bolj neposredno in natančno.

Športni volan je mogoče nastavljati po globini in višini – za do 40 mm. Odlično oprijemljivost zagotavlja volanski obroč iz črne alcantare®, ki se tudi pri športni vožnji odlično prilega rokam.

Ko se na progi pojavi šikana z levim in desnim zavojem, pa je na volanu zelo uporabna tudi opcijska rdeča oznaka na 12 h.

Sedeži

Sedeži

Del serijske opreme novega modela 911 GT3: športni sedeži plus z višjimi stranicami, električnim nastavljanjem višine sedeža in naslonjala ter ročnim nastavljanjem vzdolžnega položaja.  ...

Sedeži

Športni sedeži plus

Del serijske opreme novega modela 911 GT3: športni sedeži plus z višjimi stranicami, električnim nastavljanjem višine sedeža in naslonjala ter ročnim nastavljanjem vzdolžnega položaja. Stranice so preoblečene z usnjem, sredinski del sedežev je iz črne alcantare®, izvezen napis "GT3" na vzglavnikih pa platinasto sive barve.

Stranice sedišča in naslonjala so športno oblazinjeni, trši in zagotavljajo zelo dobro stransko oporo. Školjka sedeža je srebrno sive barve.

Na voljo za doplačilo: prilagodljivi športni sedeži plus. Z električnim 18-smernim nastavljanjem položaja sedenja, med drugim stranic in ledvene opore.

Školjkasti sedeži*

Na voljo za doplačilo: školjkasti sedeži so v celoti izdelani iz umetne mase, ojačane z vidnimi karbonskimi vlakni (CfK). Nudijo zelo dobro stransko oporo pri minimalni masi. Nastavljanje po dolžini je ročno, nastavljanje po višini pa električno. Prevleka je serijsko izdelana iz črnega usnja s sredinskim delom sedeža iz alcantare®, vključno s kontrastnimi črtami platinasto sive barve z napisom "GT3".

Športni školjkasti sedeži*

Opcijsko so na voljo školjkasti sedeži s poklopnim naslonjalom, integrirano varnostno blazino za zaščito prsnega koša in ročnim nastavljanjem vzdolžnega položaja za voznika in sopotnika.

Sedežna školjka je izdelana iz umetne mase, ojačane s steklenimi in karbonskimi vlakni. Površina školjke je iz karbonskih vlaken. Vrtišča naslonjal so postavljena visoko na stranice – za zelo dobro stransko oporo tudi v medeničnem predelu. Prevleka je serijsko izdelana iz črnega usnja s sredinskim delom sedeža iz alcantare®, vključno s kontrastnimi črtami platinasto sive barve z napisom "GT3".

Okrasni šivi usnjenega oblazinjenja rdeče barve

Kot kakovostna dodatna oprema, ki jo poznamo iz športnega avtomobilizma, so na voljo okrasni šivi usnjenega oblazinjenja rdeče barve. Poleg, odvisno od izvedbe sedežev, spada tudi rdeč napis "GT3" na vzglavnikih ali rdeče kontrastne črte na sredinskem delu sedežev z napisom "GT3". Tudi napis "GT3" na oblogi sredinskega tunela zadaj je v tem primeru rdeče barve.

* Otroških zadrževalnih sistemov ni dovoljeno uporabljati v kombinaciji s školjkastimi sedeži oz. športnimi školjkastimi sedeži.

Aplikacija Porsche Track Precision*

Aplikacija Porsche Track Precision*

"Aplikacija Porsche Track Precision" omogoča podrobnejši prikaz, beleženje in analizo podatkov o vožnji na pametnem telefonu. Čase krogov je mogoče zaustaviti avtomatsko s pomočjo natančnega ...

Aplikacija Porsche Track Precision*

"Aplikacija Porsche Track Precision" omogoča podrobnejši prikaz, beleženje in analizo podatkov o vožnji na pametnem telefonu. Čase krogov je mogoče zaustaviti avtomatsko s pomočjo natančnega GPS-signala sistema PCM s frekvenco 10 Hz oz. ročno z upravljalno ročico opcijskega paketa Chrono ali še natančneje z opcijskim merilnikom krogov, ki je na voljo v programu Porsche Tequipment. Te podatke je nato mogoče tudi primerjati na pametnem telefonu.

Aplikacija pri vožnji na dirkalni stezi na vašem pametnem telefonu prikaže podatke o vozni dinamiki. Poleg časov posameznih odsekov in krogov je mogoče prikazati tudi primerjavo trenutnega kroga s krogom po vašem izboru. Grafična analiza podatkov o vožnji ter video analiza pomagata vozniku izboljšati vozno zmogljivost. Upravljanje in izmenjava beleženj ter profilov poti in voznikov sta na voljo neposredno na pametnem telefonu.

Za še natančnejše merjenje časov krogov, enako kot v športnem avtomobilizmu, Porsche Tequipment ponuja merilnik krogov, ki ga postavite ob štartno/ciljno črto na progi, kjer bo avtomatsko beležil in posredoval čase krogov. Podrobnejše informacije o merilniku krogov najdete na strani Porsche Tequipment.

Paket Chrono

Paket Chrono, ki je na voljo za doplačilo, poleg analogne in digitalne štoparice na armaturni plošči ponuja še naslednje funkcije: za prikaz, shranjevanje in analizo izmerjenih časov na dirkalni stezi ima sistem PCM dodatni prikazovalnik voznih zmogljivosti, ki vozniku posreduje podatke o času, prevoženi poti, številu krogov in posameznih doseženih časih. Prikazana sta tudi najhitrejši krog in doseg. Sistem omogoča shranjevanje poljubnih prog in definiranje referenčnih prog.

* Aplikacijo je dovoljeno uporabljati le na ograjenem območju. Uporaba tega produkta (predvsem snemanje video posnetkov) je na določenih tržiščih ali dogodkih lahko zakonsko prepovedana. Pred vsako uporabo produkta preverite, ali je njegova uporaba dovoljena v skladu z lokalnimi določili.

Zvočni sistemi

Zvočni sistemi

Sound Package Plus zagotavlja odličen zvok: 8 zvočnikov z močjo 150 W. Z ojačevalnikom, integriranim v sistem PCM (Porsche Communication Management), se zvočna slika v notranjosti 

Zvočni sistemi

Sound Package Plus

Sound Package Plus zagotavlja odličen zvok: 8 zvočnikov z močjo 150 W. Z ojačevalnikom, integriranim v sistem PCM (Porsche Communication Management), se zvočna slika v notranjosti vozila optimalno prilagodi vozniku in sopotniku.

Zvočni sistem BOSE® Surround Sound

Razvit posebej za modele 911 in optimalno prilagojen posebni akustiki notranjosti vozila: opcijski zvočni sistem BOSE® Surround Sound. Zvočni sistem vključuje 12 popolnoma aktivnih zvočnikov in ojačevalnih kanalov, vključno s patentiranim globokotonskim zvočnikom z močjo 100 W in integriranim v karoserijo vozila. Popolnoma aktivna zasnova sistema omogoča optimalno prilagajanje posameznih zvočnikov notranjosti vozila in 911 GT3 spremeni v koncertno dvorano. Zelo hitro. Skupna moč: 555 W.

Poraba goriva/emisije* za 911 GT3: poraba goriva (kombinirana vožnja) v l/100 km: 12,9–12,7; CO2 (kombinirana vožnja) v g/km: 290–288.

PCM

Porsche Communication Management (PCM)

Osrednja enota za upravljanje zvočnih, navigacijskih in komunikacijskih sistemov: opijski Porsche Communication ...

Porsche Communication Management (PCM)

Sistem PCM – osnova za Porsche Connect – predstavlja osrednjo enoto za upravljanje avdio enot, navigacije in komunikacijskih funkcij. Nova generacija s spletno navigacijo, pripravo za mobilni telefon, avdio vmesnikom in glasovnim upravljanjem ima visokoločljivosten 12-palčni zaslon na dotik, s katerim je mogoče preprosto upravljati večino funkcij vozila.

Pripomočki na personaliziranem začetnem zaslonu omogočajo preprost in hiter dostop do najpomembnejših individualnih funkcij. V kombinaciji z opcijsko 4-consko klimatsko napravo je nov tudi dodaten zaslon na dotik zadaj. Potniki lahko na njem preprosto upravljajo na primer klimatiziranje in funkcije sistema Infotainment.

Med vožnjo lahko uživate v različnih aplikacijah sistema Infotainment ter poslušate radio ali svojo najljubšo glasbo na CD-ju/DVD-ju, SD-kartici, internem trdem disku (jukebox) s kapaciteto 10 GB, AUX-vhodu ali USB-priključku, na primer za iPod®/iPhone®. Upravljanje poteka enostavno, in sicer preko 12-palčnega zaslona na dotik, vrtljivega/pritisnega gumba ali glasovnega upravljanja.

Connect storitve

Connect storitve

S sistemom Porsche Connect in modulom Connect Plus imate dostop do uporabnih storitev, na primer prometnih informacij v realnem času. Tako že pred pričetkom vožnje veste, 

Connect storitve

S sistemom Porsche Connect in modulom Connect Plus imate dostop do uporabnih storitev, na primer prometnih informacij v realnem času. Tako že pred pričetkom vožnje veste, po kateri poti najhitreje prispete na cilj. Med vožnjo se prometne informacije v realnem času redno posodabljajo, s čimer se optimira tudi vaša pot.

Za boljšo orientacijo med vožnjo ali na cilju poskrbita GOOGLE® Street View in GOOGLE® Earth s 360° prikazom in satelitskimi posnetki v prikazu zemljevida sistema PCM. GOOGLE® Street View je zaradi vaše varnosti na voljo le, ko vozilo miruje.

Dodatne informacije o razpoložljivih storitvah in aplikacijah najdete na www.porsche.com/connect.

Aplikacije Connect

Aplikacije Connect

Sistem Porsche Connect poleg inteligentnih storitev ponuja tudi dve aplikaciji za pametne telefone: Porsche Car Connect za priklic podatkov o vozilu in daljinsko upravljanje določenih ...

Aplikacije Connect

Prvič na voljo: aplikacija Porsche Connect za vaš pametni telefon (brezplačno na voljo preko Apple iTunes® in GOOGLE® Play Store). Omogoča prenos npr. ciljev iz imenika ali koledarja vašega pametnega telefona v vozilo.
S sistemom PCM lahko enostavno prikličete koledarske vnose in cilje ter s shranjenimi naslovi hitro zaženete navigacijo.
S pomočjo integrirane funkcije pretakanja glasbe imate tudi dostop do milijonov glasbenih posnetkov.
Informacije o tem, katere funkcije in storitve, ki so navedene tukaj in v poglavju "Avdio in komunikacija", so razpoložljive v vaši državi in za vaš model Porsche, so na voljo v aplikaciji Porsche Car Configurator ali v Porsche Centru Ljubljana.

Connect Plus

Connect Plus

Modul Connect Plus zagotavlja maksimalno povezljivost v vozilu Porsche. Vključuje telefonski modul LTE s čitalnikom SIM-kartic za enostavnejše upravljanje in optimirano kakovost govora ter brezžični dostop do interneta.  ...

Connect Plus

Modul Connect Plus zagotavlja maksimalno povezljivost v vozilu Porsche. Vključuje telefonski modul LTE s čitalnikom SIM-kartic za enostavnejše upravljanje in optimirano kakovost govora ter brezžični dostop do interneta. Preko WLAN-naprav, kot so prenosni ali tablični računalnik oz. pametni telefon, lahko v vozilu uporabljate tudi internet – če je potrebno, tudi istočasno.

Držalo za pametni telefon v sredinski konzoli signal mobilnega telefona prenese na zunanjo anteno vozila ter tako varčuje z energijo baterije in omogoča optimalen sprejem telefonskih klicev. Pametni telefon lahko priključite, da ga napolnite ali pa predvajate želene vsebine.

Modul Connect Plus poleg navedenega omogoča tudi uporabo številnih storitev Porsche Connect. V vašem vsakdanjiku vam tako ostane več časa, saj lahko večopravilnost prepustite svojemu športnemu avtomobilu – za več časa za vožnjo s Porschejem.

Dodatne informacije o modulu Connect Plus najdete na www.porsche.com/connect.

Porsche GT3 Exclusive

Porsche Exclusive

Naše bogate izkušnje segajo daleč nazaj. Porsche se je namreč že od vsega začetka posvetil izpolnjevanju želja kupcev. Do leta 1986 smo to še imenovali Program posebnih želja ...

Porsche Exclusive

Naše bogate izkušnje segajo daleč nazaj. Porsche se je namreč že od vsega začetka posvetil izpolnjevanju želja kupcev. Do leta 1986 smo to še imenovali Program posebnih želja (Sonderwunschprogramm), danes pa ga imenujemo Ekskluzivna manufaktura Porsche (Porsche Exclusive Manufaktur). Filozofija je ostala. Roko na srce. Radi imamo to, kar počnemo. Radi imamo svoje delo. Z enako pozornostjo se posvečamo vsakemu šivu, vsakemu kvadratnemu centimetru usnja, vsakemu še tako majhnemu detajlu. Tako obujamo sanje v življenje. In tako ustvarjamo unikate. Iz tovarne.

Seveda je vse to mogoče le z izvirnostjo, inspiracijo in navdušenjem – in vse se začne že pri posvetovanju. Ker imamo vedno pred seboj le eno: vaše želje. Uresničujemo jih mirno in skrbno – z natančnim delom rok in kakovostnimi materiali, kot je usnje, alcantara®, karbon ali aluminij.

Vaša dodana vrednost? Produkt na osnovi predanosti in ročne izdelave. Ali z drugimi besedami: produkt, ki združuje športnost, udobje, design in vaš osebni okus. Torej vozilo znamke Porsche z vašim podpisom.

Ponujamo vam številne možnosti individualizacije: optične in tehnične. Za zunanjost in notranjost vozila. Vse od posamezne spremembe do obsežnih modifikacij. Naj vas navdušijo naši unikatni produkti na naslednjih straneh. Vse informacije o njihovi konfiguraciji najdete na podstrani Porsche Exclusive.

Porsche GT3 Tequipment

Porsche Tequipment

S posebej za vaše vozilo 911 izdelanimi produkti, ki so del programa Porsche Tequipment, lahko svoje vozilo oblikujete povsem v skladu z vašimi željami. Za produkte iz programa Porsche Tequipment  ...

Porsche Tequipment

S posebej za vaše vozilo 911 izdelanimi produkti, ki so del programa Porsche Tequipment, lahko svoje vozilo oblikujete povsem v skladu z vašimi željami. Za produkte iz programa Porsche Tequipment že od vsega začetka veljajo enake smernice kot za vozila: razvoj, testiranja in kontrola v razvojnem centru v Weissachu. S strani istih inženirjev in oblikovalcev znamke Porsche, ki ustvarjajo tudi vozila. Zasnovani so z vidika celotnega vozila in so natančno prilagojeni vašemu vozilu znamke Porsche.

In garancija? Ostaja veljavna v celoti. Ne glede na to, s katerimi produkti iz programa Tequipment vam bo vaš partner Porsche opremil izbrano vozilo.

Cenik in katalogi

Personalizacija in storitve

Porsche Exclusive

Porsche Tequipment

Porsche servis

Porsche Driver's Selection